2019-12-23, 23:51
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Danmark!

Ja,for helvede!
Citera
2019-12-23, 23:54
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Pingu
I vilka länder går det fortfarande att köpa raketer?

Lättare att svara på var du inte kan köpa.
Typ Sverige och Norge.
Citera
2019-12-24, 09:40
Medlem
Hej allihopa! Har inte läst här på ett par dagar men skall läsa i kapp imorgon tänkte jag.

Vill gå ut med lite viktig information angående den otroligt populära, uppskattade, beundransvärda, svindyra men tidigare faktiskt prisvärda Super Finale in från Joho Pyro som numera ser ut så här:

https://www.rakettikauppa.com/product/471/super-finale-25s

Instället för så här, Bläddra ner...

Inga kometsvansar vilket varje skott hade tidigare och mestadels peonys istället för Browns med pistoler och toppar.

Ser dess värre ut så här ni och framöver, trist att den gått ifrån en utav de vackraste konsumentpjäserna i sin klass till en utav de sämre.

Bytte därför ut mina mot dubbla Fabolous Fanbox, tur att jag upptäckte det i sista sekund, hoppas att ingen annan sprang på den biten!

Har trotts allt dubbla Brocade Crown, och det blev dessutom en Armageddon så Nyår känns hyfsat komplett.s

Lovade att posta video på Chaos Bang Bros Salute, har inte hunnit provskjuta ännu men skall försöka lära mig Youtube i mellandagarna och posta videolänk här.

Kan dock avslöja att det är 237g fördelat på 36 skott om jag inte minns fel till skillnad ifrån shock wave 25sh 250g så troligen klenarr knallar men anat att det är färgade skott vid uppstigning.

Håller tummarna att Bang Bros inte är skit då jag köpte två kartonger på ren chansning, har trotts allt som tröst Dum Bum Big som skall kombineras med dubbla Brocade Crown som final, det kommer att bli fantastiskt!

God Jul på er alla Goa Pyro Nördar!!!
Citera
2019-12-24, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajnstajn
Hej allihopa! Har inte läst här på ett par dagar men skall läsa i kapp imorgon tänkte jag.

Vill gå ut med lite viktig information angående den otroligt populära, uppskattade, beundransvärda, svindyra men tidigare faktiskt prisvärda Super Finale in från Joho Pyro som numera ser ut så här:

Instället för så här, Bläddra ner...

Inga kometsvansar vilket varje skott hade tidigare och mestadels peonys istället för Browns med pistoler och toppar.

Ser dess värre ut så här ni och framöver, trist att den gått ifrån en utav de vackraste konsumentpjäserna i sin klass till en utav de sämre.

Bytte därför ut mina mot dubbla Fabolous Fanbox, tur att jag upptäckte det i sista sekund, hoppas att ingen annan sprang på den biten!

Har trotts allt dubbla Brocade Crown, och det blev dessutom en Armageddon så Nyår känns hyfsat komplett.s

Lovade att posta video på Chaos Bang Bros Salute, har inte hunnit provskjuta ännu men skall försöka lära mig Youtube i mellandagarna och posta videolänk här.

Kan dock avslöja att det är 237g fördelat på 36 skott om jag inte minns fel till skillnad ifrån shock wave 25sh 250g så troligen klenarr knallar men anat att det är färgade skott vid uppstigning.

Håller tummarna att Bang Bros inte är skit då jag köpte två kartonger på ren chansning, har trotts allt som tröst Dum Bum Big som skall kombineras med dubbla Brocade Crown som final, det kommer att bli fantastiskt!

God Jul på er alla Goa Pyro Nördar!!!

Den finalen lär inte passera obemärkt! Lät riktigt schysst, får du stil på youtube får du ta och filma det också
God jul!
Citera
2019-12-24, 11:36
Medlem
VemSaDets avatar
Fastnat på Dark Twin från Svea.
Vad tycker ni om den?
Citera
2019-12-24, 12:52
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Fastnat på Dark Twin från Svea.
Vad tycker ni om den?

Jag gillar den skarpt. Visselskott, saluter den innehåller allt, priset kunde dock varit några hundralappar mindre.
Citera
2019-12-24, 13:36
Medlem
tigerrakets avatar
Ser nu att Sven har sänkt priset på storsäcken igen. Hoppas ingen betalade det höga priset, utan att han sänkte det direkt i butiken också. Nu blev den lite mer prisvärd
Citera
2019-12-24, 15:25
Medlem
Fyrverkerifabriken verkar ha tagit bort sin Instagram?
Citera
2019-12-24, 16:02
Medlem
Yerros avatar
God jul allesammans! 😁
Citera
2019-12-24, 17:12
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
Fyrverkerifabriken verkar ha tagit bort sin Instagram?

Instagram lär ha tagit bort Fyrverkerifabrikens Instagram.
Citera
2019-12-24, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi

Hundmaffian som vart i farten tro?
Citera
2019-12-24, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi

Why?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in