2019-12-24, 19:02
Medlem
VemSaDets avatar
Fastnat i en jävlig sits denna år.
Väldigt svårt att hitta något som lockar.
Har ett köp som jag ska göra för cirkus 2500kr men står mellan:

2x Atlas 2000kr
1x Dark Twin 2500kr
Vad hade ni kört?
Man får mer krut för pengarna om man kör på med Atlas
Senast redigerad av VemSaDet 2019-12-24 kl. 19:18.
Citera
2019-12-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Ser nu att Sven har sänkt priset på storsäcken igen. Hoppas ingen betalade det höga priset, utan att han sänkte det direkt i butiken också. Nu blev den lite mer prisvärd

Priset var aldrig höjt på den. Förmodligen något misstag bara. Var där den 22e å då kostade den 1995kr enligt bilderna utanför butiken.
Citera
2019-12-24, 20:00
Medlem
Legionariis avatar
Så där, blev ett litet spontaninköp, och lite andra saker jag ska ha till 12-slaget.

1x Mine Attack
1x Mr. Bombastic
1x Super Shock
1x Knockout
Citera
2019-12-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Fastnat i en jävlig sits denna år.
Väldigt svårt att hitta något som lockar.
Har ett köp som jag ska göra för cirkus 2500kr men står mellan:

2x Atlas 2000kr
1x Dark Twin 2500kr
Vad hade ni kört?
Man får mer krut för pengarna om man kör på med Atlas

Körde en Atlas förra året. Bra tempo men inte fantastisk tårta. 1000kr känns lite överpris för den. Bara min åsikt iofs.
Citera
2019-12-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionarii
Så där, blev ett litet spontaninköp, och lite andra saker jag ska ha till 12-slaget.

1x Mine Attack
1x Mr. Bombastic
1x Super Shock
1x Knockout

Bild på bombasticen?
Citera
2019-12-24, 20:46
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Bild på bombasticen?
https://www.lindersfyrverkeri.se/sortiment/mr-bombastic/9110-mr-bombastic/
Citera
2019-12-24, 23:53
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajnstajn
Hej allihopa! Har inte läst här på ett par dagar men skall läsa i kapp imorgon tänkte jag.

Vill gå ut med lite viktig information angående den otroligt populära, uppskattade, beundransvärda, svindyra men tidigare faktiskt prisvärda Super Finale in från Joho Pyro som numera ser ut så här:

https://www.rakettikauppa.com/product/471/super-finale-25s

Instället för så här, Bläddra ner...

https://www.rakettikauppa.com/product/471/super-finale-25s

Inga kometsvansar vilket varje skott hade tidigare och mestadels peonys istället för Browns med pistoler och toppar.

Ser dess värre ut så här ni och framöver, trist att den gått ifrån en utav de vackraste konsumentpjäserna i sin klass till en utav de sämre.

Bytte därför ut mina mot dubbla Fabolous Fanbox, tur att jag upptäckte det i sista sekund, hoppas att ingen annan sprang på den biten!

Har trotts allt dubbla Brocade Crown, och det blev dessutom en Armageddon så Nyår känns hyfsat komplett.s

Lovade att posta video på Chaos Bang Bros Salute, har inte hunnit provskjuta ännu men skall försöka lära mig Youtube i mellandagarna och posta videolänk här.

Kan dock avslöja att det är 237g fördelat på 36 skott om jag inte minns fel till skillnad ifrån shock wave 25sh 250g så troligen klenarr knallar men anat att det är färgade skott vid uppstigning.

Håller tummarna att Bang Bros inte är skit då jag köpte två kartonger på ren chansning, har trotts allt som tröst Dum Bum Big som skall kombineras med dubbla Brocade Crown som final, det kommer att bli fantastiskt!

God Jul på er alla Goa Pyro Nördar!!!
Synd att dem har bytt ut Super finale
Såg att någon gjort en Hammargrens kopia på Thunder https://www.rakettikauppa.com/product/763/triple-thunder
Citera
2019-12-25, 00:26
Medlem
Pyronostalgis avatar
Ang Instagram. Förbjudet att marknadsföra fyrverkerier med ex erbjudanden och priser i Facebooks plattformar
Citera
2019-12-25, 11:26
Medlem
Nyäu har fabriken sänkt priset på podium och majestic. 2595 rep 4495
Citera
2019-12-25, 11:55
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Synd att dem har bytt ut Super finale
Såg att någon gjort en Hammargrens kopia på Thunder https://www.rakettikauppa.com/product/763/triple-thunder

Ja jisses vilket ras. Var ju onekligen en av få 50mm som fanns anledning att köpa. Tråkigt
Nä gossar, ta er i kragen och skaffa möjligheten att skjuta F4.

Dock köpt min första konsumentpjäs över disk på flera år och testar en Le Mafia. Tippar som sagt på att det blir årets nyhet bland grövre konsumenttårtor
Citera
2019-12-25, 12:32
Medlem
Såg att Fyrverkerifabriken är uppe igen på insta. Gytt!
Jäv.... tråkigt med fb och insta reglerna. Blir ju spärrat o borttaget hela tiden.
Citera
2019-12-25, 12:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Dock köpt min första konsumentpjäs över disk på flera år och testar en Le Mafia. Tippar som sagt på att det blir årets nyhet bland grövre konsumenttårtor

50mm i lite lätt vinkel låter väldigt bra. Ska bli kul att se den på provskjutningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in