Citat:
Ursprungligen postat av
NietzschesHorse
Enhalvboj "jag har precis bränt ner hela huset igen med flit och trots upprepade varningar"
Svenne-i-banan kommer och släcker branden och börjar plocka bort allt bråte "vad har du gjort!? Vad sade jag åt dig? Det här funkar inte du kan inte fortsätta bränna ned hus, det är jättedyrt och farligt"
Enhalvboj "Jag har bett DIG att komma med lösningar på problemet att jag bränner ner hus. Och förresten kommer andra bränna ner hus även om jag slutar."
Djädra oförskämda snorvalp. Du har ingen som helst rätt eller mandat att kräva någonting från oss.
Jag hade hoppats att just DU kom till Banarnes undsättning, hästpojken (äre du som gjorde de där popsångerna?) <3
-Det brinner i vardagsrumet och i köket, säger Bananen. Låt oss släcka i vardagsrummet endast!
-Men köket då? Säger Enhalvboj. Vad blire av med köket?!?
-Man kan inte ha ett hushåll med noll bränder, säger Banarne.
- Du och jag kanske inte kan debattera ner elden men om vi ger pengar till brandkåren så kanske de kan skicka en utbildad brandman som släcker elden?
- Aldrig, säger bananen. Hästen gnäggar med
- Vi försöker! Säger Enhalvboj och öppnar tunna plånboken! Brandmännen kommer ridandes på sin järnåsna och släcker elden i köket. Ramtamtam, så finns endast lite glöd kvar i vedspisen!
God hjul! <3