2019-12-24, 02:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej vi behöver inte mer input om vad kvinnorna tycker om våldtäkter då vi tydligt ser att de dras som flugor till de partier som för den politik som driver på våldtäkterna som mest.
Så vad skulle det finnas att rösta om mer än JA eller NEJ till våldtäkt?

Att du röstar ja till våldtäkt är redan klarlagt.
Citera
2019-12-24, 03:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vad skulle det finnas att rösta om mer än JA eller NEJ till våldtäkt?

Att du röstar ja till våldtäkt är redan klarlagt.

Hur såg din deduktion ut för den slutsatsen?
Citera
2019-12-24, 04:07
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Jaha, så då skippar vi kanske våldtäktsfrågan och lägger fram röstsedlar med JA till MENA-invandring eller NEJ till MENA-invandring vart tredje år istället.
Det här är faktiskt en jävligt bra idé och det tycker jag man borde genomföra. Eller vänta nu, vi har ju egentligen rent praktiskt redan infört det här. Var fjärde år kan man rösta på ett parti som antingen tycker JA eller NEJ till MENA-invandring.
De flesta feministerna och kvinnorna röstade på partier som tycker JA, och därmed indirekt rösta för mer våldtäkt eftersom de vet att våldtäkterna skulle öka då.

Citat:
Jag menar, varför krångla med alla andra totalt irrelevanta frågor om hur landet ska styras? Det vet ju alla att frågor om till exempel infrastruktur, näringsliv, utrikespolitik och skatter inte är nåt att bry sig om när man röstar. Småföretagaren i Norrlands inland är varken intresserad av infrastruktur, näringslivspolitik eller beskattning, han är bara intresserad av hur många MENA-invandrare det finns i Malmö.

På samma sätt bryr sig inte konstnären och skådespelaren om kulturpolitik och kulturarbetares villkor. Den renägare samen bryr sig inte om frågor om ursprungsbefolkningen eller om miljön på fjället. Landsbygdsbon med fem mil till jobbet och affären bryr sig inte om bensinskatten eller utbyggd kollektivtrafik. Ingen överhuvud taget bryr sig om svensk säkerhetspolitik eller eventuella hot från Ryssland. Eller om Sverige ska vara med i EU eller inte, eller djurskydd, om hur det svenska landskapet ska bevaras, eller import- och exportpolitik.

Nä, JA eller NEJ till MENA-invandring är allt vi ska rösta om!

Öhh va? Du är ju helt sjuk i huvudet och en anti-demokrat. Det är klart vi ska rösta om alla andra frågor också och det gör vi redan, vem har påstått att vi inte ska rösta om andra frågor? Faktum är att alla frågor inom politik är relevanta men sen är det upp till väljaren att rösta efter vad man prioriterar.
Senast redigerad av Ett-forumtroll 2019-12-24 kl. 04:11.
Citera
2019-12-24, 07:55
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag vill ha politik som syftar åt att ändra pissig människosyn. Detta vill inte SD/Afs/NMR. De har endast ett fokus och det löser inte problemen. De har bara kapat frågan.
Får man inte ha vilken människosyn man vill?
Måste alla dela din människorsyn?
Hur ska vi betvinga dem som envisas med att tycka annorlunda?
Vet du om att detta prövats massor av gånger och att varje försök misslyckats och slutat i drivor av lik och fängslade för brottet feltänk?

Lycka till med tanken. Mitt stöd får du aldrig!
Citera
2019-12-24, 08:01
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Allt detta ordbajs i 8 rader och du kom inte till en enda slusats.

Det jag svarade på som stod längre bak i tråden var att TS menade på att våldtäkter ska legaliseras, varpå ditt svar var i försvar till detta.

Oavsett vad du hittar på för ursäkt till våldtäkt, så ska kvinnor inte bära ansvaret, oasvsett om hon skulle ha "provocerat" fram det eller genom att vara "icke provocerande".
Erat narrativ är ett väldigt skevt och osammanhängade scenario, där vi skulle leva i någon rättsstat som skyller våldtäkter på offren.

Ingen skulle beskylla ett mordoffer för att ha blivit mördad på grunderna av att "hon såg ut att vilja bli mördad" och sedan komma undan med brottet i en vettig rättstat.
Hela det argumentet krackelerar väldigt fort.

Det sverige kan börja med att göra istället är att skicka hem alla våldtäktsmän man har massimporterat in i landet så att kvinnorna kan få vara ifred i VÅRAT land.
Kvinnorna har röstat hit dem och stod med stora plakat på stationen och välkomnade dem. De satt på Medborgarhusets trappa och protesterade när vi ville skicka hem dem efter att de fått flera avslag på att få stanna kvar.
De är kvar här pga "gymnasielagen" som instiftades på nolltid tvärs emot lagrådets rekommendationer och nu har många av dem gått under jorden, eller gömts hos kärringar med klåda i råttan.

Jag har inte hittat på någon ursäkt till våldtäkter. Det är dock konsekvenser av oansvarigt beteende.
Om jag går upp på ett tak utan säkerhetslina, så har jag en del skuld i om jag faller ner och dör.
Det är ingen tröst, men du kan aldrig lämna ifrån dig ditt eget ansvar.

Okej?

PS, våldtäkt är förresten en ganska vanlig sexuell fantasi kvinnor har.
De älskar att fantisera om sånt.
Citera
2019-12-24, 08:05
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
De flesta män och kvinnor är starkt emot våldtäkter, det är bara störda och islamistiska män som du som skulle rösta för en legalisering av våldtäkter.
Gymnasielagen har den effekten.
Citera
2019-12-24, 08:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvis..
Men kvinnor fantiserar om att bli våldtagna..

Jaha gör dem det?
Var kommer detta säkra uttalande ifrån?

Förstår du att det är skillnad på fantasi och verklighet?
Citera
2019-12-24, 08:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Enhalvboj "jag har precis bränt ner hela huset igen med flit och trots upprepade varningar"

Svenne-i-banan kommer och släcker branden och börjar plocka bort allt bråte "vad har du gjort!? Vad sade jag åt dig? Det här funkar inte du kan inte fortsätta bränna ned hus, det är jättedyrt och farligt"

Enhalvboj "Jag har bett DIG att komma med lösningar på problemet att jag bränner ner hus. Och förresten kommer andra bränna ner hus även om jag slutar."

Djädra oförskämda snorvalp. Du har ingen som helst rätt eller mandat att kräva någonting från oss.

Jag hade hoppats att just DU kom till Banarnes undsättning, hästpojken (äre du som gjorde de där popsångerna?) <3

-Det brinner i vardagsrumet och i köket, säger Bananen. Låt oss släcka i vardagsrummet endast!

-Men köket då? Säger Enhalvboj. Vad blire av med köket?!?

-Man kan inte ha ett hushåll med noll bränder, säger Banarne.

- Du och jag kanske inte kan debattera ner elden men om vi ger pengar till brandkåren så kanske de kan skicka en utbildad brandman som släcker elden?

- Aldrig, säger bananen. Hästen gnäggar med

- Vi försöker! Säger Enhalvboj och öppnar tunna plånboken! Brandmännen kommer ridandes på sin järnåsna och släcker elden i köket. Ramtamtam, så finns endast lite glöd kvar i vedspisen!

God hjul! <3
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-24 kl. 09:12.
Citera
2019-12-24, 08:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elvis..
Hörrö trögröv, ”inte ens är invandrarna som står för alla våldtäkter”. Du har rätt i en sak i det påståendet och det är ”alla”..i övrigt så är det ett falskt påstående då invandrare statistiskt står för 75% av våldtäkterna. Att du påstår annat är inget annat än skam mot de kvinnor som blivit det och jag kan väl förmoda att du inte blivit det och inte heller känner du någon som blivit det. Om din dotter blev gruppvåldtagen av ett gäng afghaner så skulle din inställning vara annorlunda, om nu du har någon skam i kroppen men visst du skulle väl tala om för henne att inte anmäla lr hur?

Och din inställning, Elvis (trodde du var död) är en skam mot alla de som blivit våldtagna av en svensk förövare.

God jul Elvis. Lyssnar på din musik as we speak. <3
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-24 kl. 08:44.
Citera
2019-12-24, 08:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Får man inte ha vilken människosyn man vill?
Måste alla dela din människorsyn?
Hur ska vi betvinga dem som envisas med att tycka annorlunda?
Vet du om att detta prövats massor av gånger och att varje försök misslyckats och slutat i drivor av lik och fängslade för brottet feltänk?

Lycka till med tanken. Mitt stöd får du aldrig!

I grunden ja, men Nej, inte om den leder till att man tror sig ha rätten att våldta någon annan.

God jul. gaylord <3
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-24 kl. 08:44.
Citera
2019-12-24, 08:57
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
I grunden ja, men Nej, inte om den leder till att man tror sig ha rätten att våldta någon annan.

God jul. gaylord <3
Du vet om att det varit olagligt sen 1280 va?
Sen finns det både män och kvinnor som samtyckt till sex, men som ångrat sig efteråt och sagt att det var våldtäkt. Många unga pojkar har utnyttjats av kvinnor på de premisserna och pojkarna har ingen annanstans att ta vägen.
De kallar sig ibland http://vistarinteut.org/
https://petterssonorg.files.wordpress.com/2017/04/vi-stc3a5r-inte-ut-1.png
https://twitter.com/thomasmoller64/status/1016028586518736896

Man får sån julstämning direkt, när även dessa tanter får lite veke.
Citera
2019-12-24, 09:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Du vet om att det varit olagligt sen 1280 va?
Sen finns det både män och kvinnor som samtyckt till sex, men som ångrat sig efteråt och sagt att det var våldtäkt. Många unga pojkar har utnyttjats av kvinnor på de premisserna och pojkarna har ingen annanstans att ta vägen.
De kallar sig ibland http://vistarinteut.org/
https://petterssonorg.files.wordpress.com/2017/04/vi-stc3a5r-inte-ut-1.png
https://twitter.com/thomasmoller64/status/1016028586518736896

Man får sån julstämning direkt, när även dessa tanter får lite veke.

Japp. Och du vet säkert att den magiska lösningen inte är att kasta ut invandrarna? Att man måste ta tag i problemet i sig och inte låtsas som att det bara är en enda grupp som står för det. Det vet du uppenbarligen eftersom du hänvisar till kvinnor som våldtar. Vi är på samma sida tror jag, Gay! <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in