2019-12-24, 01:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja självklart är jag emot kulturpolitik men du svarade inte vad du tyckte var viktigast, kultur eller våldtäkter men det är kanske samma sak för dig eftersom du inte kunde välja?
Jaha, men om du nu är emot politik överhuvudtaget så hur har du tänkt att det nu ska fungera när du nu har röstat JA eller NEJ till våldtäkt så spelar det väl ingen roll eftersom det ändå inte finns nån som styr Sverige?

Ingen infrastrukturpolitik, ingen glesbygdspolitik, ingen landsbygdspolitik, ingen utrikespolitik, ingen kulturpolitik allt vi sitter med är ett JA eller NEJ till våldtäkt.
Citera
2019-12-24, 01:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaha, men om du nu är emot politik överhuvudtaget...

Nu hallucinerar du igen och återigen svarade du inte om våldtäktspolitiken eller kulturpolitiken är viktigast för dig, du verkar ha väldigt svårt att välja eller så tycker du att det är samma sak.
Citera
2019-12-24, 02:06
Avslutad
Citat:
Nu hallucinerar du igen och återigen svarade du inte om våldtäktspolitiken eller kulturpolitiken är viktigast för dig, du verkar ha väldigt svårt att välja eller så tycker du att det är samma sak.
Skulle valet stå mellan en kulturpolitik och ”våldtäktspolitik” tänker du? Då kanske det lediga att inrätta en våldtäktsminister.

Våldtäktspolitiken, syftar du på den senaste våldtäktslagstiftningen? Nä, den hade ingen större betydelse för hur jag la min röst. Men att främja en fri konst och kultur med yttrandefrihet och pressfrihet tycker jag är otroligt viktigt.

Och du? Vad tycker du själv är viktigast? Yttrandefrihet eller våldtäkter?
Citera
2019-12-24, 02:13
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Skulle valet stå mellan en kulturpolitik och ”våldtäktspolitik” tänker du? Då kanske det lediga att inrätta en våldtäktsminister.

Jag frågade vad du tyckte var viktigast av dessa två men återigen uteblev du med svaret, du verkar ha extremt svårt att välja.

Citat:
Och du? Vad tycker du själv är viktigast? Yttrandefrihet eller våldtäkter?

Om du vill bli gruppvåldtagen ska du förstås få bli det, man kan t.o.m. se det som ett yttrande från dig.
Citera
2019-12-24, 02:25
Avslutad
Citat:
Jag frågade vad du tyckte var viktigast av dessa två men återigen uteblev du med svaret, du verkar ha extremt svårt att välja.

Om du vill bli gruppvåldtagen ska du förstås få bli det, man kan t.o.m. se det som ett yttrande från dig.
Jag är rädd att jag inte riktigt förstår frågan. Hur väljer man mellan kulturpolitik och våldtäkt?

Vad väljer du själv av yttrandefrihet och våldtäkt, du som tydligen vet hur man väljer?

Ja, och vill du bli gruppvåldtagen får du gärna bli det. Du behöver inte gömma dig bakom att du kommer att rösta ja enbart av solidaritetsskäl med såna som vill bli gruppvåldtagna. Rösta du för en legalisering för din privata njutnings skull.
Citera
2019-12-24, 02:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag är rädd att jag inte riktigt förstår frågan. Hur väljer man mellan kulturpolitik och våldtäkt?

Vad väljer du själv av yttrandefrihet och våldtäkt, du som tydligen vet hur man väljer?

Ja, och vill du bli gruppvåldtagen får du gärna bli det. Du behöver inte gömma dig bakom att du kommer att rösta ja enbart av solidaritetsskäl med såna som vill bli gruppvåldtagna. Rösta du för en legalisering för din privata njutnings skull.

Jag avstår gärna från både kulturpolitik och våldtäkter svarade jag ju, vill inte ha något av det.
Och när kvinnor inte tycker våldtäktsfrågan är särskilt viktig finns det förstås heller inget skäl för mig att prioritera den, tycker du att det känns spännande att kunna bli gruppvåldtagen ska inte jag ta bort den möjligheten för dig.
Citera
2019-12-24, 02:38
Avslutad
Citat:
Jag avstår gärna från både kulturpolitik och våldtäkter svarade jag ju, vill inte ha något av det.
Och när kvinnor inte tycker våldtäktsfrågan är särskilt viktig finns det förstås heller inget skäl för mig att prioritera den, tycker du att det känns spännande att kunna bli gruppvåldtagen ska inte jag ta bort den möjligheten för dig.
Och då kommer jag till frågan hur du har tänkt dig när vi har röstat JA eller NEJ till våldtäkt och sen inte har nån som styr landet? Ingen infrastrukturpolitik, jordbrukspolitik, näringslivspolitik, ekonomisk politik, utrikespolitik, socialpolitik med mera, bara ett JA eller NEJ till våldtäkt. Then what?

Ja, jag har förstått att du gärna vill behålla möjligheten att bli gruppvåldtagen.
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-24 kl. 02:47.
Citera
2019-12-24, 02:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och då kommer jag till frågan hur du har tänkt dig när vi har röstat JA eller NEJ till våldtäkt

Se uppåt.
Citat:
Du försvarar den politik som lett till massiv ökning av våldtäkterna eftersom du gillar den politiken.
Citera
2019-12-24, 02:46
Avslutad
Citat:
Se uppåt.

Japp, och nu frågar jag hur du har tänkt dig efter att vi röstar JA eller NEJ til våldtäkt, eftersom det är den enda frågan som finns att besluta om?
Citera
2019-12-24, 02:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Japp, och nu frågar jag hur du har tänkt dig efter att vi röstar JA eller NEJ til våldtäkt, eftersom det är den enda frågan som finns att besluta om?

Som jag sa ska du förstås prioritera kulturfrågan som du tog upp när du tycker den när viktigare och när kvinnorna tycker våldtäkter är en bagatell bör den behandlas så också.
Citera
2019-12-24, 02:50
Avslutad
Citat:
Som jag sa ska du förstås prioritera kulturfrågan som du tog upp när du tycker den när viktigare och när kvinnorna tycker våldtäkter är en bagatell bör den behandlas så också.
Japp, men nu ska vi ju strunta i alla andra politiska frågor och enbart rösta ja eller nej till våldtäkt. Så vad ska hända sen, efter att du och några till röstat ja och de flesta andra nej?
Citera
2019-12-24, 02:56
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Japp, men nu ska vi ju strunta i alla andra politiska frågor och enbart rösta ja eller nej till våldtäkt. Så vad ska hända sen, efter att du och några till röstat ja och de flesta andra nej?

Nej vi behöver inte mer input om vad kvinnorna tycker om våldtäkter då vi tydligt ser att de dras som flugor till de partier som för den politik som driver på våldtäkterna som mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in