2019-12-28, 20:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Varför vågar du inte svara, vad är du så rädd för:

En grundläggande princip är att endast det samhället anser är oacceptabelt är olagligt, håller du med om den principen?

Är inte det mist rädd. Väntar på alla bröder och systrar som vill bli våldtagna eftersom de inte röstar som du Fram med dem! Alla som uttryckligen säger att det vill bli våldtagna!
Citera
2019-12-28, 20:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Bevisa att SD/Afs/NMR hävdar att folk vill bli våldtagna.

Har bara sagt att dess väljare vill. Bevis: denna tråden
Citera
2019-12-28, 20:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Är inte det mist rädd. Väntar på alla bröder och systrar som vill bli våldtagna eftersom de inte röstar som du Fram med dem! Alla som uttryckligen säger att det vill bli våldtagna!

Om du inte är rädd varför vågar du då inte svara?

En grundläggande princip är att endast det samhället anser är oacceptabelt är olagligt, håller du med om den principen?
Citera
2019-12-28, 20:55
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Fortfarande invandringen som är orsaken till detta även om du inte tycker den var så värst hög att den förtjänar att kallas för massinvandring. Du är kanske som ipsi besviken över att den är för låg?

Ok så nu har du inte mer att komma med så nu hittar du på vad jag skulle ha skrivit.
Citera
2019-12-28, 20:56
Avstängd
Citat:
Om du inte är rädd varför vågar du då inte svara?

jag har svarat.
Citera
2019-12-28, 20:57
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Har bara sagt att dess väljare vill. Bevis: denna tråden

"Det är du och SD/Afs/NMR som hävdar att folk vill bli våldtagna " Nej du påstår att SD/Afs/NMR hävdar att folk vill bli våldtagna. Bevisbördan ligger på dig.

Jag har inte påstått rösta på dem så ditt bevis (denna tråd) är fel och otillräcklig. Varsågod och citera där jag påstår rösta på SD/Afs/NMR. Återigen så har du fel. Dessutom finns det feminister på FB som uttrycker manshat, är de bevis på att feminism står för mansförtryck? Enligt din logik - ja.
Citera
2019-12-28, 20:57
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
jag har svarat.

Jaha du kör med trollens utväg, att påstå att man har svarat trots att man inte har gjort det. Ja det bekräftar i alla fall att du själv känner att du är så underlägsen i debatten att du inte vågar debattera:

Citera
2019-12-28, 21:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
"Det är du och SD/Afs/NMR som hävdar att folk vill bli våldtagna " Nej du påstår att SD/Afs/NMR hävdar att folk vill bli våldtagna. Bevisbördan ligger på dig.

Jag har inte påstått rösta på dem så ditt bevis (denna tråd) är fel och otillräcklig. Varsågod och citera där jag påstår rösta på SD/Afs/NMR. Återigen så har du fel. Dessutom finns det feminister på FB som uttrycker manshat, är de bevis på att feminism står för mansförtryck? Enligt din logik - ja.

Vad vill du ha sagt då? Hittills har du inte sagt någonting..
Citera
2019-12-28, 21:02
Avstängd
Citat:
Jaha du kör med trollens utväg, att påstå att man har svarat trots att man inte har gjort det. Ja det bekräftar i alla fall att du själv känner att du är så underlägsen i debatten att du inte vågar debattera:

Nej jag kör med "vägrar upprepa mig 35ggr" utvägen så jag redan sagt vart jag står 34ggr.
Citera
2019-12-28, 21:04
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Vad vill du ha sagt då? Hittills har du inte sagt någonting..

Att du har fel när du påstår att SD/Afs/NMR står för våldtäkter och att en röst på SD/Afs/NMR kommer ÖKA chanserna för kvinnor att bli våldtagna av MENA-män. Att du har fel att "bevis" på att SD/Afs/NMR står för våldtäkt är vad 1-3 anonyma personer skriver i en tråd på flashback.

Nu har vi etablerat det och nu kan vi avsluta den debatten också. Tack för idag.
Citera
2019-12-28, 21:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej jag kör med "vägrar upprepa mig 35ggr" utvägen så jag redan sagt vart jag står 34ggr.

Om du hade svarat 34 gånger skulle det vara väldigt enkelt att citera ett av alla dessa svar men det funkar förstås inte när det var en lögn bland alla andra lögner du ständigt upprepar, så måste förstås en debattör som känner sig helt underlägsen bete sig:

Citera
2019-12-28, 21:09
Avstängd
Citat:
Om du hade svarat 34 gånger skulle det vara väldigt enkelt att citera ett av alla dessa svar men det funkar förstås inte när det var en lögn bland alla andra lögner du ständigt upprepar, så måste förstås en debattör som känner sig helt underlägsen bete sig:

Jag håller med om prinipen att du är efterbliven. Det räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in