2019-12-23, 03:10
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, jag frågade om det var MENA-kvinnors fel att de blev våldtagna. Sedan frågade jag om det var kvinnan i Indiens fel att hon blev våldtagen.

Ja, försäkringsbolag brukar ha som villkor att man ska ha dörren låst för att försäkringen ska gälla, vad det nu har med saken att göra.

Precis lika lite som du bryr dig om om jag blir våldtagen bryr jag mig om du blir anklagad och dömd för våldtäkt.
Nej, du visste uppenbarligen inte vad du delade och vad muslimer och kasttroende anser om dem med lägre värde visst vi redan.
Eller ja, jag visste det i alla fall.
Om du tror att du för att du är kvinna har de som dem, kanske du skulle besöka några av de där änderna och bevisa din teori?

Din sista slutsats är att sparka in en öppen dörr. Så lever varje vit heteronormativ man i Sverige idag om de hänger med i nyhetsrapporteringen.

Det är lätt att hålla sig för skratt när ni börjar mässa om alla människors lika värde.
Citera
2019-12-23, 03:31
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Om någon har bestämt sig för att utföra ett brott emot dig så spelar det ingen roll vad du har gjort/inte gjort.
Sluta ursäkta brottslingars dåliga moral och psykiska sjukdom.

Det börjar nästan låta som att ni som önskar att våldtäkt vore lagligt själva har någon önskan om att våldföra er på kvinnor men vill ha ett kryphål i lagen för att ursäkta eran perversa läggning.

En kvinna ska 2019 kunna gå ute i en kjol eller ett par shorts utan att en man våldför sig på henne över huvud taget, oavsett vad man nu vill hitta på för anledning till varför det skulle vara kvinnans fel., håll era kukar innanför byxorna och stoppa inte in dem i en kvinna som inte vill ha den i sig.

Sluta låta som alla smutsiga araber som strömmar in i landet med diverse vidriga ursäkter till varför man våldtar.
Om du nu så gärna vill att våldtäkter ska vara lagliga så kan du ju avlägsna dig själv ifrån det här civiliserade samhället och flytta till afghanistan istället
Där kan du nog våldta hur mycket kvinnor du vill, utan konsekvenser.
Nu läser du som en kratta, men jag ska skriva väldigt sakta så att även du hänger med.
Jag tar inte på mig blingbling och en dyr jacka och viftar med den senaste ifånen i mörka gränder eller suspekta tunneblanestationer kvällar och nätter.
Jag knallar inte omkring bland patraskområden där "livets hårda skola" har sin rastplats, okej?

Jag blir inte särskilt distraherad av att du projicerar att jag skulle vilja att våldtäkter var lagliga eller att "vi män önskar våldtäkter". Jag skulle inte ens våldta dig. Det är ditt problem.

Bara ett totalt hjärntvättat vrak man häva ur sig den sortens idiotiska uttalanden, alternativt en total rättshaverist.

Vilket av dem är du?
Jag gissar på en som vägrar växa upp.

Nej, du kan inte gå ute i vilken kjol eller shorts du vill med den nuvarande sammansättningen av vår befolkning.
Det är en av nackdelarna med att ta in två miljoner utomeuropeer som har en helt annan kvinnosyn än den som rådde här innan de började dominera gatubilden.
Då badade alla topless och gick i linne utan BH.

Det kan du glömma idag.
Om du ni inte vill att de här smutsiga kräken ska spotta efter dig eller vänta in att du går in på en plats där ingen ser att de våldtar dig.

15-20 nya tjejer lär sig detta varje dag.
Du kan välja att undvika risker eller låta bli.

Är du myndig kan du själv ta rätt beslut. Det är inte mitt problem.
Citera
2019-12-23, 07:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Nej, du visste uppenbarligen inte vad du delade och vad muslimer och kasttroende anser om dem med lägre värde visst vi redan.
Eller ja, jag visste det i alla fall.
Om du tror att du för att du är kvinna har de som dem, kanske du skulle besöka några av de där änderna och bevisa din teori?

Din sista slutsats är att sparka in en öppen dörr. Så lever varje vit heteronormativ man i Sverige idag om de hänger med i nyhetsrapporteringen.

Det är lätt att hålla sig för skratt när ni börjar mässa om alla människors lika värde.
Du är obegriplig som vanligt. Delade jag nånting? Hade jag nån teori om hur jag hade det?' Har jag mässat om allas lika värde?

Se du bara till så att du tar ansvar för att inte ta risken att anklagas och dömas för våldtäkt. Är du myndig kan du själv ta rätt beslut, det är ingen annans problem. Vad har allas lika värde ens med det att göra?
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-23 kl. 08:09.
Citera
2019-12-23, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Nu läser du som en kratta, men jag ska skriva väldigt sakta så att även du hänger med.
Jag tar inte på mig blingbling och en dyr jacka och viftar med den senaste ifånen i mörka gränder eller suspekta tunneblanestationer kvällar och nätter.
Jag knallar inte omkring bland patraskområden där "livets hårda skola" har sin rastplats, okej?

Jag blir inte särskilt distraherad av att du projicerar att jag skulle vilja att våldtäkter var lagliga eller att "vi män önskar våldtäkter". Jag skulle inte ens våldta dig. Det är ditt problem.

Bara ett totalt hjärntvättat vrak man häva ur sig den sortens idiotiska uttalanden, alternativt en total rättshaverist.

Vilket av dem är du?
Jag gissar på en som vägrar växa upp.

Nej, du kan inte gå ute i vilken kjol eller shorts du vill med den nuvarande sammansättningen av vår befolkning.
Det är en av nackdelarna med att ta in två miljoner utomeuropeer som har en helt annan kvinnosyn än den som rådde här innan de började dominera gatubilden.
Då badade alla topless och gick i linne utan BH.

Det kan du glömma idag.
Om du ni inte vill att de här smutsiga kräken ska spotta efter dig eller vänta in att du går in på en plats där ingen ser att de våldtar dig.

15-20 nya tjejer lär sig detta varje dag.
Du kan välja att undvika risker eller låta bli.

Är du myndig kan du själv ta rätt beslut. Det är inte mitt problem.
Allt detta ordbajs i 8 rader och du kom inte till en enda slusats.

Det jag svarade på som stod längre bak i tråden var att TS menade på att våldtäkter ska legaliseras, varpå ditt svar var i försvar till detta.

Oavsett vad du hittar på för ursäkt till våldtäkt, så ska kvinnor inte bära ansvaret, oasvsett om hon skulle ha "provocerat" fram det eller genom att vara "icke provocerande".
Erat narrativ är ett väldigt skevt och osammanhängade scenario, där vi skulle leva i någon rättsstat som skyller våldtäkter på offren.

Ingen skulle beskylla ett mordoffer för att ha blivit mördad på grunderna av att "hon såg ut att vilja bli mördad" och sedan komma undan med brottet i en vettig rättstat.
Hela det argumentet krackelerar väldigt fort.

Det sverige kan börja med att göra istället är att skicka hem alla våldtäktsmän man har massimporterat in i landet så att kvinnorna kan få vara ifred i VÅRAT land.
Citera
2019-12-23, 10:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
En klar majoritet av kvinnorna vill fortfarande öka chanserna att bli gruppvåldtagen:

https://twitter.com/FredricMorenius/status/1208885471058759681?fbclid=IwAR1ePYxTzfi9pH2Wu3vYf My-NliT9MF1sRBYZZfVIWIf2x1_rnz4_gaBGjg
Citera
2019-12-23, 11:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
En klar majoritet av kvinnorna vill fortfarande öka chanserna att bli gruppvåldtagen:

https://twitter.com/FredricMorenius/status/1208885471058759681?fbclid=IwAR1ePYxTzfi9pH2Wu3vYf My-NliT9MF1sRBYZZfVIWIf2x1_rnz4_gaBGjg

Värt att påpeka är också att männen till skillnad från kvinnorna är starkt emot detta. Som om inte det vore nog finns det fler skäl att absolut inte försöka stoppa våldtäkter som man ser:

https://twitter.com/Pergite1/status/1208700801729925120?fbclid=IwAR0Ir5Poe74ZIq7bMXPwO Bytu3BUAFQO-JlbXwZFqBoV0xBJSD3xi1BlsSk
Citera
2019-12-23, 11:34
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det har visst argumenterats emot och bestridits. Eftersom det inte bara är invandrare som våldtar så är det ju efterblivet att säga att folk som råkar ut för det får skylla sig själva eftersom de har röstat på något annat än SD/Afs/NMR och alltså röstat för att våldtas.
Fast för överfallsvåldtäkter är det ju i stort sätt bara invandrare som är gärningsmän, eller barn till invandrare. Och för gruppvåldtäkter är det nästan uteslutande första generations invandrare som inte ens är medborgare än.

Så du har ju helt fel i sak och därför faller ditt argument och jag får automatiskt rätt igen. Hade du fler invändningar?
Citera
2019-12-23, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Värt att påpeka är också att männen till skillnad från kvinnorna är starkt emot detta. Som om inte det vore nog finns det fler skäl att absolut inte försöka stoppa våldtäkter som man ser:

https://twitter.com/Pergite1/status/1208700801729925120?fbclid=IwAR0Ir5Poe74ZIq7bMXPwO Bytu3BUAFQO-JlbXwZFqBoV0xBJSD3xi1BlsSk
De flesta män och kvinnor är starkt emot våldtäkter, det är bara störda och islamistiska män som du som skulle rösta för en legalisering av våldtäkter.
Citera
2019-12-23, 11:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Fast för överfallsvåldtäkter är det ju i stort sätt bara invandrare som är gärningsmän, eller barn till invandrare. Och för gruppvåldtäkter är det nästan uteslutande första generations invandrare som inte ens är medborgare än.

Så du har ju helt fel i sak och därför faller ditt argument och jag får automatiskt rätt igen. Hade du fler invändningar?

Och hur stor del av samtliga våldtäkter utgör överfalls- och gruppvåldtäkter? Hade våldtäkter blivit ett minne blott den dagen den sista invandraren hade lämnat Sverige (eller som denna tråden verkar handla om, när alla personen har lagt in röst på SD/Afs/NMR)? Är det endast invandrare som våldtar ? Finns det även Svenskar som våldtar? Är det då fortfarande de våldtagnas egna fel att de blir våldtagna(det hade det knappast varit oavsett)? Du har givetvis inte på något sätt automatiskt rätt..
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-23 kl. 12:31.
Citera
2019-12-23, 12:08
Avslutad
Citat:
Och hur stor del av samtliga våldtäkter utgör överfalls- och gruppvåldtäkter? Och hade våldtäkter blivit ett minne blott den dagen den sista invandraren hade lämnat Sverige? Är det endast invandrare som våldtar? Finns det även Svenskar som våldtar? Är det då fortfarande de våldtagnas egna fel att de blir våldtagna? Du har givetvis inte på något sätt automatiskt rätt..
Ja, det är lite lurigt hur det är tänkt. Och tänk om man blir våldtagen om man åker utomlands? Vad bör man ha röstat då egentligen?
Citera
2019-12-23, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, det är lite lurigt hur det är tänkt. Och tänk om man blir våldtagen om man åker utomlands? Vad bör man ha röstat då egentligen?

Ett parti som hindrar en från att åka utomlands givetvis. Se på Nordkorea, ett riktigt föredöme! NMR och Afs verkar ju vilja ha så stängda gränser som möjligt. Kanske en bra start?
Citera
2019-12-23, 12:27
Avslutad
Citat:
Ett parti som hindrar en från att åka utomlands givetvis. Se på Nordkorea, ett riktigt föredöme! NMR och Afs verkar ju vilja ha så stängda gränser som möjligt. Kanske en bra start?
Ja, i Nordkorea slipper man åtminstone skylla sig själv om man blir våldtagen! Där röstar alla rätt. De har ju löst problemet, så vad mer finns det att rösta om liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in