Citat:
Ursprungligen postat av
Fizenhaial
Om någon har bestämt sig för att utföra ett brott emot dig så spelar det ingen roll vad du har gjort/inte gjort.
Sluta ursäkta brottslingars dåliga moral och psykiska sjukdom.
Det börjar nästan låta som att ni som önskar att våldtäkt vore lagligt själva har någon önskan om att våldföra er på kvinnor men vill ha ett kryphål i lagen för att ursäkta eran perversa läggning.
En kvinna ska 2019 kunna gå ute i en kjol eller ett par shorts utan att en man våldför sig på henne över huvud taget, oavsett vad man nu vill hitta på för anledning till varför det skulle vara kvinnans fel., håll era kukar innanför byxorna och stoppa inte in dem i en kvinna som inte vill ha den i sig.
Sluta låta som alla smutsiga araber som strömmar in i landet med diverse vidriga ursäkter till varför man våldtar.
Om du nu så gärna vill att våldtäkter ska vara lagliga så kan du ju avlägsna dig själv ifrån det här civiliserade samhället och flytta till afghanistan istället

Där kan du nog våldta hur mycket kvinnor du vill, utan konsekvenser.
Nu läser du som en kratta, men jag ska skriva väldigt sakta så att även du hänger med.
Jag tar inte på mig blingbling och en dyr jacka och viftar med den senaste ifånen i mörka gränder eller suspekta tunneblanestationer kvällar och nätter.
Jag knallar inte omkring bland patraskområden där "livets hårda skola" har sin rastplats, okej?
Jag blir inte särskilt distraherad av att du projicerar att jag skulle vilja att våldtäkter var lagliga eller att "vi män önskar våldtäkter". Jag skulle inte ens våldta dig. Det är ditt problem.
Bara ett totalt hjärntvättat vrak man häva ur sig den sortens idiotiska uttalanden, alternativt en total rättshaverist.
Vilket av dem är du?
Jag gissar på en som vägrar växa upp.
Nej, du kan inte gå ute i vilken kjol eller shorts du vill med den nuvarande sammansättningen av vår befolkning.
Det är en av nackdelarna med att ta in två miljoner utomeuropeer som har en helt annan kvinnosyn än den som rådde här innan de började dominera gatubilden.
Då badade alla topless och gick i linne utan BH.
Det kan du glömma idag.
Om du ni inte vill att de här smutsiga kräken ska spotta efter dig eller vänta in att du går in på en plats där ingen ser att de våldtar dig.
15-20 nya tjejer lär sig detta varje dag.
Du kan välja att undvika risker eller låta bli.
Är du myndig kan du själv ta rätt beslut. Det är inte mitt problem.