2019-12-22, 15:16
Medlem
Faceless-Voids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Jag kommer flytta när jag är helt klar med läkarutbildningen. Delvis på grund av invandringen och delvis för att läkare faktiskt uppskattas i många andra länder.
Låter som ett smart drag. Vården i Sverige är katastrofal, brist i alla sektorer. Inte värt bränna ut sig första året.
Citera
2019-12-22, 15:18
Medlem
Eurabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
du provocerar och du är bra på det men om du är på riktigt så vill jag säga till dig att underskatta inte svenskarna för det kommer en dag då dig och hundratusentals andra muslimer kanske miljoner kommer vi att skicka dit du vet vart.
Detta är det absolut roligaste med hela den nationella rörelsen, det här snacket om "sen".
Man har alltid talat om att sen, då kommer svenska folket tröttna etc.
Sen, kommer svenskarna slå tillbaka.
Sen, kommer nationalismen segra.
Sen, kommer tålamodet tryta hos gemene man.
Sen, kommer ni slå tillbaka osv...

Under tiden ni tjatat om det där sen, så har era döttrar blivit våldtagna, era systrar har blivit mördade, era bröder har blivit förnedrade, trampade på, pissade i ansiktet, hånade och tillintetgjorda totalt!
Och allt detta helt öppet och med de styrandes godkännande.

Lev gärna på hoppet, inbilla er gärna att det kommer ett sen, men bli inte förvånade av att vi skrattar åt er medans vi knullar er i röven när ni står där leendes med huvudet i sanden.

Erat enda val är att sticka, ty det är inte ert land längre.
Citera
2019-12-22, 15:20
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurab
Detta är det absolut roligaste med hela den nationella rörelsen, det här snacket om "sen".
Man har alltid talat om att sen, då kommer svenska folket tröttna etc.
Sen, kommer svenskarna slå tillbaka.
Sen, kommer nationalismen segra.
Sen, kommer tålamodet tryta hos gemene man.
Sen, kommer ni slå tillbaka osv...

Under tiden ni tjatat om det där sen, så har era döttrar blivit våldtagna, era systrar har blivit mördade, era bröder har blivit förnedrade, trampade på, pissade i ansiktet, hånade och tillintetgjorda totalt!
Och allt detta helt öppet och med de styrandes godkännande.

Lev gärna på hoppet, inbilla er gärna att det kommer ett sen, men bli inte förvånade av att vi skrattar åt er medans vi knullar er i röven när ni står där leendes med huvudet i sanden.

Erat enda val är att sticka, ty det är inte ert land längre.

Får jag fråga dig vad som driver dig till detta destruktiva beteende?
Varför finner du njutning i andra människors lidande?
Citera
2019-12-22, 15:21
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Många har ju gjort det. Än fler lär göra det framöver. Produktiva människor drar och bidragstagare blir kvar.
Citera
2019-12-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Språket glöm inte språket,hur många nordbor skulle bo kvar om spanska var modersmål t.ex ?

Många flashbackare är nollspråkiga. Antagligen är deras kunskaper i övrigt på samma nivå. Hur roligt är det att bli diskare i Budapest ?
Citera
2019-12-22, 15:39
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du missade min poäng, man kan säga precis allt det som du skriver i ditt inlägg , inga problem alls, det är dock ordvalen från tidigare inlägg som jag syftade på, som är rätt grova och totalt onödiga.

Det går att framföra vilken kritik som helst och det är absolut inga problem att säga att man röstar på SD eller Afs, det är när man skriver som en isis-terrorist som det blir ett problem och det både skrämmer bort folk som börjar titta mer åt detta hållet och det används också av etablisemanget för att visa på hur sjuka, onda och galna invandringskritiker är samt hur lågt och sjukt flashback är.

Vad är det som är svårt med att sprida kunskap och information samt framföra sin kritik och sina åsikter utan att använda mycket grova ord?

Jag förstår vart du kommer ifrån men jag håller inte med. Jag tycker debatten kan gynnas av att retoriken är "hårdare" i debatter från "vår" sida men givetvis ska det vara intelligent uppbackat med argument, statistik och logik.

Men sen är det ett forum, flashback dessutom och det är ett ställe där man ska kunna ventilera sig hur man vill. Det är ju det som är problemet, därför orden är hprade här, för att man inte ens kunde prata om invandringens problem eller SD för 5 års sen utan att bli totalt utfryst och stämplad som rasist. Det är ju för böveoen bara nu som vissa delar av partierna ens övervägt att PRATA med SD på riksdags nivå, och därför har det blivit såhär. Folk är trötta på det. Och jag skiter ärligt talat i vad folk tycker om mig nu, bara jag berättar hur jag känner och kan ta konsekvenserna så kan jag se mig själv i spegeln.
Citera
2019-12-22, 15:41
Medlem
Stryp bidragen så sätter TS och hans gelikar baconet i halsen som han borde tvångsmatas med. Herregud stäng denna trolltråd.
Citera
2019-12-22, 15:47
Medlem
aaerligs avatar
Jag ska absolut flytta! Måste gå klart min långa (och dyra) utbildning och sedan bär det av till något av våra grannländer. Hade gärna stannat men dessvärre är Sverige ett sjunkande skepp där jag som student i en större studentstad inte längre känner mig säker efter att det blivit mörkt. Det hänger gäng med svartklädda "unga killar" med luvor och balaclavas överallt i centrala delen av staden som står och väntar på tillfällen att stjäla, råna eller sälja droger.

Jag är precis som du skriver TS inte det minsta sugen att bo kvar och överlämnar härmed problemen till er som jag får förmoda känner sig hemma och njuter av godheten, kärleken och variationen i ert nya, spännande samhälle.
Citera
2019-12-22, 15:49
Medlem
HeadOfBoos avatar
För att det kommer inte behövas. Folket vaknar och inom 3 år ser vi en total förändring i politiken.
Citera
2019-12-22, 15:56
Medlem
Klownfaces avatar
Enkelt, det är vårat land.Ni som är sura för att det är massa svenskar här som inte uppskattar skattefinansierat jävla blatteri - kan inte ni dra åt helvete? Kanske till något land där ni kan ligga med arslet i vädret och rabbla skit åt er pedofilgud och våldta era släktingar och all annan skit ni verkar leva för? Nej just ja där kan man faktist bli straffad om man beter sig som en kaosblatte och man måste även jobba och inte få allt gratis av den vite mannen, det är en dealbreaker för blatten..
Citera
2019-12-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceless-Void
Håller med, har själv gått klart universitet. Det är ett måste om man ska bosätta sig utomlands.
Själv är jag den enda "yngre" i min släkt som är kvar i Sverige. De är samtliga välutbildade med bra jobb och karriär utomlands. Att de ska komma tillbaka existerar inte. De har sett att de kommer mycket längre utomlands än i Sverige. Själv är jag ganska välutbildad, men nöjt mig med mindre. Det är ju princip så det är för att man ska stanna kvar. Sverige är för de som nöjer sig med mindre, de med inte någon direkt utbildning som antingen har enklare jobb eller dränerar välfärdssystemet, samt glidare med bra kontakter in till bra jobb. Att vi ska halka efter ytterligare med landets ekonomi och konkurrenskraft är närmast till självklart.
Citera
2019-12-22, 16:13
Medlem
Jag kan inte fatta att folk lägger ner tid på ett troll som den här "Eurab". Tydligt att det är bara till för att uppvigla och ej föra något till diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in