Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-22, 13:47
  #3649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vad har hänt med Zlatans näsa?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...-nasan-avsagad

Målat statyn i silvrig färg har man lyckats med också.
Citera
2019-12-22, 13:48
  #3650
Medlem
Zlatan-statyn i Malmö vandaliserad, näsan avsågad, 2019-12-22

Aftonbladet: Zlatan-statyn vandaliserad igen

Citat:
Zlatan-statyn har ännu en gång blivit vandaliserad.

Den här gången har en okänd gärningsman målat statyn i silverfärg och sågat av näsan.

Vi har inga uppgifter om någon skadegörelse. Men vi kommer naturligtvis att undersöka riktigheten i detta och eventuellt ta upp en anmälan, säger polisens presstalesperson

Vet någon mer om händelsen?

Någon av SVTs sportkommentatorer föreslog sist statyn skadades att statyn borde flyttas. Vad tror ni kommer hända med statyn?
Citera
2019-12-22, 13:48
  #3651
Medlem
swebarbs avatar
Ta bort statyn nu under jul o nyår.. kan lova det är inte långt bort nån kastar in en bomb i näshålet o spränger bort skiten... är inte detta pinsamt för malmö ? lär ju kosta rätt mycket fixa till den sen.. hur ansvariga tänker som låter den stå så utan väktare dygnet runt förstår jag inte isf...
Citera
2019-12-22, 13:52
  #3652
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Aftonbladet: Zlatan-statyn vandaliserad igen



Vet någon mer om händelsen?

Någon av SVTs sportkommentatorer föreslog sist statyn skadades att statyn borde flyttas. Vad tror ni kommer hända med statyn?

Med 30% av statyn bortsågad så är det lika bra att bygga en ny istället.
Citera
2019-12-22, 13:52
  #3653
Medlem
Var tvungen att fira med en ny avatar!

Men vad är det för folk som gör detta? Invandrarungarna gillar väl Zlatan?
Citera
2019-12-22, 13:53
  #3654
Medlem
Voglys avatar
Gävlebocken kommer kanske undan men Zlatan-statyn skall få sitt!
Citera
2019-12-22, 13:55
  #3655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Var tvungen att fira med en ny avatar!

Men vad är det för folk som gör detta? Invandrarungarna gillar väl Zlatan?

I deras ögon svek förmodligen Zlatan MFF i samband med investeringen i Hammarby. Få människor gillar svikare.
Citera
2019-12-22, 13:56
  #3656
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ta bort statyn nu under jul o nyår.. kan lova det är inte långt bort nån kastar in en bomb i näshålet o spränger bort skiten... är inte detta pinsamt för malmö ? lär ju kosta rätt mycket fixa till den sen.. hur ansvariga tänker som låter den stå så utan väktare dygnet runt förstår jag inte isf...


Vore väl bra om den sprängdes i bitar, rätt åt långnäsan som tror han är en gud.
Citera
2019-12-22, 13:57
  #3657
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
I deras ögon svek förmodligen Zlatan MFF i samband med investeringen i Hammarby. Få människor gillar svikare.
Jag fattar inte riktigt hur han tänkte där. Själv är jag helt ointresserad av fotboll, men tom. jag insåg att detta skulle gå åt helvete.

Näzan avsågad, sicket elände.
Citera
2019-12-22, 13:57
  #3658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
I deras ögon svek förmodligen Zlatan MFF i samband med investeringen i Hammarby. Få människor gillar svikare.
Ah, tack för svar! Har hört om detta och kanske är det så enkelt. (Kan i princip ingenting om fotboll så ni får ursäkta min okunskap.)

Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Fin profilbild
Tack tack Fick mig att skratta högt när jag såg den
Citera
2019-12-22, 13:58
  #3659
Avstängd
Bronsstatyn blev uppgraderad till en silverstaty, med facit i hand gjorde Zlatan rätt som valde Hammarby när man ser hur ligisterna behandlar hans staty.
Citera
2019-12-22, 14:00
  #3660
Avstängd
53280s avatar
Bara en tidsfråga innan någon lem åker av... Det är nya svarta är inte att vandalisera Gävle bocken utan zlatan startyn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback