Citat:
Ursprungligen postat av
julbelysning1
Tjena, Ska inhandla en ny parfym och skulle gärna ta emot tips! Har tidigare kört mer eller mindre uteslutande fahrenheit edt i nåt år nu men skulle vilja varva med en parfym för riktiga män, tänk trä,läder,tobak etc får gärna lukta som nån trevlig piptobak med andra ord ingen mainstream som alla tonåringar använder sig utav
Satt och funderade på vad det mest maskulina jag har i lådan är och kan inte komma fram till något annat än Masque Milano - Montecristo. Animalisk smuts, trä, tobak och rom. Jag uppfattar mest trä och animaliskt snusk men överlag är den otroligt välblandad så det är svårt att pinpointa specifika noter. Denna tar en stund på sig att lägga sig till rätta samt att den är livsfarlig att överdosera. Kör du två spray runt halsen kommer du troligtvis få en rätt otrevlig upplevelse. Ingen doft man vill borra ner näsan i och njuta av utan denna ska ligga och smått puffa i bakgrunden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skogismyra
Usch för tobaksstank. Om jag vill stinka cigarett så går jag och röker ett paket cigaretter, vilket jag aldrig gör.
Fast det är ju inte gammal, rökt cigarett som kännetecknar tobaksnoter. Att gå runt och lukta fimp tror jag ingen här är det minsta sugen på.