2019-12-20, 16:57
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Brushan. Kom tillbaka till verkligheten. Jag föreställer mig att du just suttit inne i en hashdimma, stenad och handlingsförlamad kläcker du ur dig något som du bara tror, och som du inte har en aning om. Du bygger ditt luftslott av lögner på obeprövade teorier. Jag har däremot testat att spela med denna geniala överlägsna teknik och sett hur jävla brutet det är. Du har ingen chans mot mig jag är ditt livs skräck och jag choppar sönder din fattiga wow claaasic med min stenhårda logik.

Det går hur bra som helst att levla upp på det här sättet, dina rostiga teorier som bygger på vandringssägner på wow forum kan du lika gärna spola ner i toaletten. WHITE UNDEAD POWER!
HAhahaha! Helt jävla bränd.
Citera
2019-12-20, 19:43
Medlem
Vad tror ni man kan sälja ett bra konto för på blocket? Såg att de låg på 2500-3000 innan bgs släpptes.
Citera
2019-12-21, 08:44
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Någon som fått båda Bindings ännu?

Jag fick ena förra veckan och nu blir man ju jäkligt optimistisk trots att chansen att få den andra känns minimal.

... Sedan ska man få ihop alla Arcanite Bars, ekonomin tillåter inte så blir att härja i EPL/WPL + Jump runs då de andra zonerna är tömda på veins.

AV var ju sådär också, roligt att bryta av med men så fort man fick ringen av Exalted slutade man tvärt. Har Guildies som bor i AV minst 18 timmar om dygnet.

Våran guild har fått en bindning (gaar), när jag lirade på pserver så vara vi nog den enda vilket i naxx utan en thunderfury, kanske kommer historian upprepa sig på classic. Om jag får ge mig på ett tips, så får det bli 2 veckor efter bwl har släppts.

Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Vad tror ni man kan sälja ett bra konto för på blocket? Såg att de låg på 2500-3000 innan bgs släpptes.

Definiera "bra konto".
Senast redigerad av Neroxx 2019-12-21 kl. 09:38.
Citera
2019-12-21, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Våran guild har fått en bindning (gaar), när jag lirade på pserver så vara vi nog den ändå vilket i naxx utan en thunderfury, kanske kommer historian upprepa sig på classic. Om jag får ge mig på ett tips, så får det bli 2 veckor efter bwl har släppts.

Definiera "bra konto".

Eftertraktad klass mc gearad epic mount två 60s proffessions osv
Citera
2019-12-21, 10:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.
Jag har funderat lite här på morgonkvisten. Hur blir det med classic när nästa expansion kommer?
Kommer man kunna spela classic även om man inte köper den, eller kommer jag tvingas köpa en expansion jag inte är ett dugg intresserad av och förmodligen inte kommer spela?
Det låter långsökt och skulle troligtvis bli ett jäkla liv men nu är det ju giriga Activision vi snackar om, och de har ju om och om igen visat att de sätter plånboken före kundernas önskemål.

Vad tror ni, vågar de vara så fräcka? Någon som rent av sitter på fakta och kan stilla min oro?

Ha en skön helg och en god jul med många feta drop.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2019-12-21, 12:55
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Eftertraktad klass mc gearad epic mount två 60s proffessions osv

Har du tur kan du väl få en 500kr av en 15åring. Köpa begagnade wow account känns 10år gammalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej vänner.
Jag har funderat lite här på morgonkvisten. Hur blir det med classic när nästa expansion kommer?
Kommer man kunna spela classic även om man inte köper den, eller kommer jag tvingas köpa en expansion jag inte är ett dugg intresserad av och förmodligen inte kommer spela?
Det låter långsökt och skulle troligtvis bli ett jäkla liv men nu är det ju giriga Activision vi snackar om, och de har ju om och om igen visat att de sätter plånboken före kundernas önskemål.

Vad tror ni, vågar de vara så fräcka? Någon som rent av sitter på fakta och kan stilla min oro?

Ha en skön helg och en god jul med många feta drop.

MVH/Gnomegirl.

Du behöver ingen expansion alls för att lira classic
Citera
2019-12-21, 13:34
Medlem
Citat:
Hade väntat lite till om jag vorre du tills BWL och AQ40 åtminstone är ute, din karaktär är mycket mera värderad med full BWL/AQ40 gear, tror säkert du kan få 6-7 k för det.
Citera
2019-12-21, 15:01
Medlem
Ett jävla snack om att sälja konton hitt och ditt, man kan tro att det är socialfall eller gymnasieungdomar som hänger i tråden.
Citera
2019-12-21, 17:25
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Ett jävla snack om att sälja konton hitt och ditt, man kan tro att det är socialfall eller gymnasieungdomar som hänger i tråden.

Räcker med att läsa 2-3 sidor här för att få en att vilja undvika svenskar på wow. Mycket prat i början om att spanjorer var dryga och skulle undvikas MEN tyckte Svensken var jobbigast och mest pinsam.

Men som tur verkade folk inse det och folk slutade skylta med att de är svenskar och betedde sig i stället.
Citera
2019-12-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknoemo
Hade väntat lite till om jag vorre du tills BWL och AQ40 åtminstone är ute, din karaktär är mycket mera värderad med full BWL/AQ40 gear, tror säkert du kan få 6-7 k för det.
Finns inte en chans att jag kommer sitta och lira enda tills dess, har redan tröttnat rejält och desto längre in vi kommer i spelet desto mer tid kommer man behöva dumpa såvidare inte bwl och aq är jätteenkelt, risken att priset på konton minskar finns också där då det inte är en jättestor efterfrågan precis, skriker inte succé om classic så kanske likaväl minskar i pris men visst är det inte omöjligt att konton med aq40 gear går för 5k+.

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Räcker med att läsa 2-3 sidor här för att få en att vilja undvika svenskar på wow. Mycket prat i början om att spanjorer var dryga och skulle undvikas MEN tyckte Svensken var jobbigast och mest pinsam.

Men som tur verkade folk inse det och folk slutade skylta med att de är svenskar och betedde sig i stället.

Att svenskar är hemska i spel har varit känt sedan länge, skrev dessutom att de flesta kontona låg på 3k, jag fick 4-5 erbjudanden om att köpa kontot inom en timme efter att jag lagt ut det för 3.3k så varifrån får du 500kr? Kan hålla med dig dock om att det är sjukt att de än idag går för en del pengar, blev lite chockad när jag såg att konton ligger på över 1k.
Senast redigerad av ASAPROCKY 2019-12-21 kl. 18:14.
Citera
2019-12-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Varför skulle jag inte vilja få en peng tillbaka för den enorma tid som lagts ner om jag ändå ska sluta spela? Korkat resonemang.
Citera
2019-12-21, 18:17
Medlem
Loels avatar
Jag slutade spela nu vid phase 2....kändes inte som det var något roligt längre tbh. Vartillräckligt jobbigt att de inte lösa faction inbalances.

Orkar inte skriva alla saker....men ingen spelar det för skojs skull känns det som. BG skulle lösa skiten men blev bara värre....folk springer i AV och slåss inte ens mot varandra.

Optimize the fun.

Nej fyfan hejdå wow
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in