• 1
  • 2
2019-12-20, 01:14
Medlem
Jag hade tidigare en diet jag format för att håll testo uppe, och träningen på glöd.
Har glömt bort nästan allt jag samlade på mig, hur gör ni? vad äter ni för att öka testosteron eller maximera testosteronet?
Vad har ni för rutiner som maximerar?
Eller bara tips ni snappat upp.
Citera
2019-12-20, 01:20
Medlem
Traffe!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastkajje
Jag hade tidigare en diet jag format för att håll testo uppe, och träningen på glöd.
Har glömt bort nästan allt jag samlade på mig, hur gör ni? vad äter ni för att öka testosteron eller maximera testosteronet?
Sparris ska funka innehåller mycket sådant som får kroppen producera mer testo
Citera
2019-12-20, 01:27
Medlem
Sluta titta på porr och sluta runka, det är det första du ska sluta med.
Sen så köper du ett kolfilter till din vattenkran, eller en vattenkanna med kolfilter. Så du slipper alla rester från P-piller och annan skit i vattnet.
Citera
2019-12-20, 01:33
Bannlyst
Har för mig att bra fetter ska spela roll, avocado olivolja och sådant men även mejeriprodukter.
Citera
2019-12-20, 01:34
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiebubblan
Sluta titta på porr och sluta runka, det är det första du ska sluta med.
Sen så köper du ett kolfilter till din vattenkran, eller en vattenkanna med kolfilter. Så du slipper alla rester från P-piller och annan skit i vattnet.

Vänta här nu, om kolfilter filtrerar bort p-piller så borde väl reningsverken använda sig av det? Anledningen till att det ens kommer ut i våran kran är väl att det inte går att rena? Annars måste jag banne mig fixa ett kolfilter!
Citera
2019-12-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Vänta här nu, om kolfilter filtrerar bort p-piller så borde väl reningsverken använda sig av det? Anledningen till att det ens kommer ut i våran kran är väl att det inte går att rena? Annars måste jag banne mig fixa ett kolfilter!
Nej broder, varför tror du att alla våra tjejer blir hjärntvättade i skolan att använda P-piller? Inte är det för tjejens bästa. Till och med våra fiskar har höga halter av P-piller.

Edit: Klor renar vårt vatten, en kemikalie tar inte bort andra kemikalier.
Citera
2019-12-20, 02:03
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Nej broder, varför tror du att alla våra tjejer blir hjärntvättade i skolan att använda P-piller? Inte är det för tjejens bästa. Till och med våra fiskar har höga halter av P-piller.

Edit: Klor renar vårt vatten, en kemikalie tar inte bort andra kemikalier.

Jag kan hålla med dig angående hjärntvätten. Och förvånad ska man ju inte bli. Ja, klor används, men vattnet går väl igenom diverse filter också? Kanske inte just kolfilter då.. Skulle vara intressant att testa testonivåer först och sen installera kolfilter och ta ett nytt test efter 1-3 månader. Är det effektivt, och man som jag ändå dricker rätt mycket vatten så borde man kunna se en ökning på testot. Tackar för informationen och tänker passa på att fråga var man får tag på ett passande filter. Kanske bara att köpa vilket som helst och sedan klippa till till rätt passform?
Citera
2019-12-20, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Jag kan hålla med dig angående hjärntvätten. Och förvånad ska man ju inte bli. Ja, klor används, men vattnet går väl igenom diverse filter också? Kanske inte just kolfilter då.. Skulle vara intressant att testa testonivåer först och sen installera kolfilter och ta ett nytt test efter 1-3 månader. Är det effektivt, och man som jag ändå dricker rätt mycket vatten så borde man kunna se en ökning på testot. Tackar för informationen och tänker passa på att fråga var man får tag på ett passande filter. Kanske bara att köpa vilket som helst och sedan klippa till till rätt passform?
Jag har en liknande som denna hemma.
https://halsokosthuset.se/product/vattenrening-astra/
Då kan köpa extra kolfilter också, som du byter ca var 3 månad beroende på hur mycket vatten du dricker.
Jag känner stor skillnad på vattnet med kolfiltret, utan kolfiltret så blir jag torr i munnen av vattnet.
Citera
2019-12-20, 03:25
Medlem
Citat:
Vad har du för belägg för detta?

Låt mig gissa, ingenting eller en random psuedovetenskaplig blogg?
Senast redigerad av .-fuckYUO-. 2019-12-20 kl. 03:29.
Citera
2019-12-20, 03:35
Medlem
Citat:

Du får hemskt gärna ange en källa för detta, för det vore verkligen intressant om det stämde. Såg nu att du använder en vattenkanna, som du byter ut filtret på då och då? Är det en simpel och snabb process?

Tack för en intressant tankeställare.
Senast redigerad av Patch1 2019-12-20 kl. 03:38.
Citera
2019-12-20, 05:48
Medlem
Rå ingefära och tunga reps.
Intervallträning har jag hört ska vara bra
Citera
2019-12-20, 06:37
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastkajje

Kött,ägg,mjölk.
Då växer skägget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem