Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Varför inte göra en tråd här på FB där det tjejers/kvinnors önskemål om snoppstorlek efterfrågas helt seriöst?
Skulle faktiskt vara intressant att få veta vad som tycks, även om svaren här inte är detsamma som erkänd statistik. Eller finns det redan statistik på detta tro?
Jag tycker det verkar råda lite hysteri bland många killar och män, så kanske många skulle bli mer nöjda om dom får veta vad som faktiskt efterfrågas?
Den frågan har försökts klaras upp sedan människans gryning. Även i denna tråden. Några kvinnor svarar efter bästa förmåga, men har svårt för att föreställa sig hur si och så många centimeter känns i praktiken. Sedan har man alla dom som påstår sig inte känna någon skillnad i njutning, så länge storleken inte är långt under eller långt över medel. Jag tror bestämt att dessa kvinnor ljuger. Inte att jag tror så stort som möjligt är att föredra för alla, men att envar kvinna har sin egen "sweet spot", har jag ingen tvivel om.
Har själv hållit på med lite övningar för penisförstoring, och har därför haft möjligheten att ligga med samma tjej med tre olika penisstorlekar. Var aldrig någon tvivel om vilka hon föredrog.

Även om hon var en sådan som "inte bryr sig om storlek, så länge den inte är FÖR liten eller FÖR stor"...