2019-11-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenaren
Har någon försökt sig på penis-stretchning (jelqing). https://www.healthline.com/health/jelqing#potential-side-effects

Såg en video på en kille som sägs har gjort det och han hade fått värsta monstret. Jag vill också ha en sån balle!! Här kan man se före och efter: https://chaturbate.com/photo_videos/photo/big/best_new_account/13748871/

Min är i storlek som den har 2017, men vill ha lika stor

Ja, det funkar. Men det tar lång tid.

Du ska helst kombinera Jelqing, stretching, Pumping och extender.

Tvivlar på att killen du länkat, endast har gjort jelqing. Han har säkert kombinerat många övningar.
Senast redigerad av DonTrump 2019-11-29 kl. 20:45.
Citera
2019-11-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Drar mig till minnes faktiskt att en barnmorska någon gång sagt att jag hade en lutande livmoder, och kanske en pojkvän för många år sena antydde "bakmus"? Osäker på ordvalet, men nåt i den stilen...
Ja, den funkar rätt bra förutom den lilla detaljen om A-punkten
Bara för ordnings skuld, så är A-punkten över livmodertappen. Punkten under livmodertappen kallas P-punkten/cul-de-sac/posterior fornix. Kan hända du har lättare för att nå A-punkten, om din livmodern lutar neråt. Ska visst nog vara skönt att få stimulerad den med, men möjligtvis inte samma potential för uttänjning och orgasm som P-punkten. Glädjande utforskning
Citera
2019-11-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Bara för ordnings skuld, så är A-punkten över livmodertappen. Punkten under livmodertappen kallas P-punkten/cul-de-sac/posterior fornix. Kan hända du har lättare för att nå A-punkten, om din livmodern lutar neråt. Ska visst nog vara skönt att få stimulerad den med, men möjligtvis inte samma potential för uttänjning och orgasm som P-punkten. Glädjande utforskning

Nu blev det komplicerat...Tycker att G-punkten är nog så svår att hitta och lyckas stimulera...
Jag har sex och det är väldans skönt så jag nöjer mig så
Eller så får jag annonsera efter en man som vetenskapligt provar gängse metoder och kollar om jag har alla bokstäver som bör finnas
Citera
2019-12-12, 12:07
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ja, det funkar. Men det tar lång tid.

Du ska helst kombinera Jelqing, stretching, Pumping och extender.

Tvivlar på att killen du länkat, endast har gjort jelqing. Han har säkert kombinerat många övningar.

Hört samma, att jelqing och pumpning ska vara bästa kombon
Pumpningen ger väl bara "tillfälliga" resultat men ska ge en push för jelqningen genom att man sväller blodkropparna typ.
Väldigt intressant ämne och jag tror det kan funka om man lägger tillräckligt tid och har nog med info inom ämnet så man inte pajar kuken.
Citera
2019-12-15, 14:25
Medlem
Intressant läsning om Jonah Falcon.

När han var 10 år hade han ca. 20 cm, 24 cm när han var 13 år och ca. 35 cm vid senare ålder.

Det mest intressanta var att ingen dam av de minst 1500 samlag han haft, klarat av mer än 23 cm..

Detta var intressant, då det betyder att en man bör ej klaga ifall man har minst 20 cm. DET BEHÖVS EJ STÖRRE DÅ!!!???

Det betyder ju för fan att man då ska vara nöjd även med ex. 17 cm???

Det bör då vara idealet för en kvinna, 17-21 cm med bra tjocklek???
Citera
2019-12-15, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Det bör då vara idealet för en kvinna, 17-21 cm med bra tjocklek???
Verkar så. Även många kvinnor som föredrar längd kring 15 cm. Tycker det är mer intressant att ta reda på den ideala tjockleken. Kan verka som 14-15 cm tjocklek är "the sweet spot", och att det börjar bjuda på mer problem än njutning ju tjockare man är över det.
Citera
2019-12-15, 16:50
Medlem
Citat:
Verkar så. Även många kvinnor som föredrar längd kring 15 cm. Tycker det är mer intressant att ta reda på den ideala tjockleken. Kan verka som 14-15 cm tjocklek är "the sweet spot", och att det börjar bjuda på mer problem än njutning ju tjockare man är över det.

För stor är aldrig bra, nej.

Medel till lite över medel duger väl i längd och tjocklek.

Det finns kvinnor vars livmodertapp knappt ens klarar 15 cm utan att slå i den med ollonet och orsaka smärta för kvinnan och då obehaglig sex.

Sen finns det ju storarslade damer där extra längd bakifrån är bra för spelrum så man ej behöver anstränga sig med att gräva in sig hela tiden..inte trevligt och föga imponerande.
Citera
2019-12-15, 22:22
Medlem
Citat:

Varför inte göra en tråd här på FB där det tjejers/kvinnors önskemål om snoppstorlek efterfrågas helt seriöst?
Skulle faktiskt vara intressant att få veta vad som tycks, även om svaren här inte är detsamma som erkänd statistik. Eller finns det redan statistik på detta tro?
Jag tycker det verkar råda lite hysteri bland många killar och män, så kanske många skulle bli mer nöjda om dom får veta vad som faktiskt efterfrågas?
Citera
2019-12-16, 02:05
Medlem
Citat:
Varför inte göra en tråd här på FB där det tjejers/kvinnors önskemål om snoppstorlek efterfrågas helt seriöst?
Skulle faktiskt vara intressant att få veta vad som tycks, även om svaren här inte är detsamma som erkänd statistik. Eller finns det redan statistik på detta tro?
Jag tycker det verkar råda lite hysteri bland många killar och män, så kanske många skulle bli mer nöjda om dom får veta vad som faktiskt efterfrågas?
Den frågan har försökts klaras upp sedan människans gryning. Även i denna tråden. Några kvinnor svarar efter bästa förmåga, men har svårt för att föreställa sig hur si och så många centimeter känns i praktiken. Sedan har man alla dom som påstår sig inte känna någon skillnad i njutning, så länge storleken inte är långt under eller långt över medel. Jag tror bestämt att dessa kvinnor ljuger. Inte att jag tror så stort som möjligt är att föredra för alla, men att envar kvinna har sin egen "sweet spot", har jag ingen tvivel om.

Har själv hållit på med lite övningar för penisförstoring, och har därför haft möjligheten att ligga med samma tjej med tre olika penisstorlekar. Var aldrig någon tvivel om vilka hon föredrog. Även om hon var en sådan som "inte bryr sig om storlek, så länge den inte är FÖR liten eller FÖR stor"...
Citera
2019-12-16, 12:33
Medlem
Citat:
Den frågan har försökts klaras upp sedan människans gryning. Även i denna tråden. Några kvinnor svarar efter bästa förmåga, men har svårt för att föreställa sig hur si och så många centimeter känns i praktiken. Sedan har man alla dom som påstår sig inte känna någon skillnad i njutning, så länge storleken inte är långt under eller långt över medel. Jag tror bestämt att dessa kvinnor ljuger. Inte att jag tror så stort som möjligt är att föredra för alla, men att envar kvinna har sin egen "sweet spot", har jag ingen tvivel om.

Har själv hållit på med lite övningar för penisförstoring, och har därför haft möjligheten att ligga med samma tjej med tre olika penisstorlekar. Var aldrig någon tvivel om vilka hon föredrog. Även om hon var en sådan som "inte bryr sig om storlek, så länge den inte är FÖR liten eller FÖR stor"...

Okej, då kanske det inte ger nå bra resultat ändå.
Tänkte mest att många killar och män verkar vara osäkra på om vad dom har räcker till och min tanke var att i så fall lugna dom
Det är ju en hel del mera än storlek som räknas för att få till bra sex.
Citera
2019-12-16, 21:14
Medlem
Citat:
Okej, då kanske det inte ger nå bra resultat ändå.
Tänkte mest att många killar och män verkar vara osäkra på om vad dom har räcker till och min tanke var att i så fall lugna dom
Det är ju en hel del mera än storlek som räknas för att få till bra sex.
Omtänksamt av dig.
Citera
2019-12-16, 21:24
Medlem
Citat:
Omtänksamt av dig.

Jag är en ganska omtänksam människa faktiskt.
Men tänker ett steg längre också.
Då många män säger att det är svårt att träffa en kvinna, både för sex och förhållande, så kanske det kan minska osäkerheten hos dom män som är osäkra genom att låta dom veta att dom har helt normal utrustning, och att inte alla kvinnor tycker att ju större desto bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in