2019-11-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Gillar uttrycket " man fick lurat in"
Om det finns vilja, finns det rum.

Citat:
Googlat o tittat på bilder så jag blir snurrig Lyckas inte förstår hur det kan finna utrymme "bakom" livmodertappen, då det är såvitt jag kan se på bilderna "botten",dvs slutet på slidgången?
Denna bild visar vart posterior fornix (också känd som 'cul-de-sac') befinner sig (kallad 'Posterior portion of vaginal fornix' på bilden) : http://vignette4.wikia.nocookie.net/ranzcrpart1/images/3/37/23-femalereproductivesystem121311655768887481-12-638.jpg/revision/latest?cb=20150515213513

Denna bilden visar hur penisen ska vinklas: https://i.imgur.com/rJFmIPf.jpg

Om man klarar att navigera penisen till det punktet, ska det vara möjligt att pressa sig förbi livmodertappen och skapa ett utrymme bakom och under livmodern (in mot ändtarmen). Vävnaden här ska vara ganska elastisk, så det är inte skadligt och borde inte göra ont. Har dock läst att många kvinnor inte är så sensitiva i detta utrymmet de första gångarna det nås, och att det behöver "aktiveras" innan hon lär känna det ordentligt. Men efter hon blivit mer van och medveten om stimulering på denna punkten, kan hon få riktig häftiga orgasmer. Har inte perfectionerat tekniken själv, och har tyvärr ingen tjej att öva på, så jag kan inte vittna för hur bra det funkar i praktiken. Men där har du i alla fall den teoretiska biten.
Senast redigerad av N0rrb4gg 2019-11-28 kl. 17:43.
Citera
2019-11-28, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Om det finns vilja, finns det rum.

Denna bild visar vart posterior fornix (också känd som 'cul-de-sac') befinner sig (kallad 'Posterior portion of vaginal fornix' på bilden) : http://vignette4.wikia.nocookie.net/ranzcrpart1/images/3/37/23-femalereproductivesystem121311655768887481-12-638.jpg/revision/latest?cb=20150515213513

Denna bilden visar hur penisen ska vinklas: https://i.imgur.com/rJFmIPf.jpg

Om man klarar att navigera penisen till det punktet, ska det vara möjligt att pressa sig förbi livmodertappen och skapa ett utrymme bakom och under livmodern (in mot ändtarmen). Vävnaden här ska vara ganska elastisk, så det är inte skadligt och borde inte göra ont. Har dock läst att många kvinnor inte är så sensitiva i detta utrymmet de första gångarna det nås, och att det behöver "aktiveras" innan hon lär känna det ordentligt. Men efter hon blivit mer van och medveten om stimulering på denna punkten, kan hon få riktig häftiga orgasmer. Har inte perfectionerat tekniken själv, och har tyvärr ingen tjej att öva på, så jag kan inte vittna för hur bra det funkar i praktiken. Men där har du i alla fall den teoretiska biten.

Tack för info
Får se om jag lyckas klura ut detta i praktiken, och om sexpartnern är lagom för det uppdraget
Citera
2019-11-28, 20:43
Medlem
Citat:
Tack för info
Får se om jag lyckas klura ut detta i praktiken, och om sexpartnern är lagom för det uppdraget
Du kan ju också pröva på egenhand, med någon leksak. Återkom gärna med dina erfarenheter.
Citera
2019-11-28, 21:05
Medlem
Citat:
Du kan ju också pröva på egenhand, med någon leksak. Återkom gärna med dina erfarenheter.

Givetvis Har inte aktivt letat detta område, men jag upplever att det tar stopp vid samma ställe varje gång. Med leksak känns det inte möjligt att komma längre in än vad jag redan gör. Får hjälp med leksak också så inget problem att jag inte är nog upphetsad

Återkommer IFALL jag lyckas hitta detta område, fast jag är skeptisk för egen del. Kanske jag är ett "måndagsexemplar" eller så är jag inte tillräckligt avslappnad? Vid gynundersökning så brukar jag få höra att jag har starka muskler, så att det kan vara svårt att undersöka mig om det inte är någon rutinerad som vet hur det kan vara...Fast det borde väl inte vara ett hinder?
Citera
2019-11-29, 01:34
Medlem
Citat:
Givetvis Har inte aktivt letat detta område, men jag upplever att det tar stopp vid samma ställe varje gång. Med leksak känns det inte möjligt att komma längre in än vad jag redan gör. Får hjälp med leksak också så inget problem att jag inte är nog upphetsad
Tänk att du ska vinkla föremålet ner mot ryggen (eller ändtarmen) så mycket som möjligt, och verkligen överdriva, dock inte på ett sätt som inte känns bra.

Citat:
Återkommer IFALL jag lyckas hitta detta område, fast jag är skeptisk för egen del. Kanske jag är ett "måndagsexemplar" eller så är jag inte tillräckligt avslappnad? Vid gynundersökning så brukar jag få höra att jag har starka muskler, så att det kan vara svårt att undersöka mig om det inte är någon rutinerad som vet hur det kan vara...Fast det borde väl inte vara ett hinder?
Efter vad jag läst, finns det kvinnor med så kallad "tilted uterus", vilket kan göra det svårare. Om det inte funkar, så funkar det inte. Du har säkert en bra mutta ändå.
Citera
2019-11-29, 01:40
Medlem
Tryckallan74s avatar
Flashback dasarna finns det gott om i denna tråd.... Min egna är ca 25cm slak!
Citera
2019-11-29, 01:43
Medlem
IpswichEdinburghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckallan74

Grattis! Min är liten, men luktar som en stor!
Citera
2019-11-29, 01:56
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IpswichEdinburgh
Grattis! Min är liten, men luktar som en stor!
Min är stor men luktar som en liten
Citera
2019-11-29, 08:17
Medlem
Citat:
Du mätte nog i meter tror jag
Senast redigerad av DCS1 2019-11-29 kl. 08:23.
Citera
2019-11-29, 08:18
Medlem
Citat:
Min är stor men luktar som en liten
Min luktar gubbe
Citera
2019-11-29, 19:12
Medlem
Har någon försökt sig på penis-stretchning (jelqing). https://www.healthline.com/health/jelqing#potential-side-effects

Såg en video på en kille som sägs har gjort det och han hade fått värsta monstret. Jag vill också ha en sån balle!! Här kan man se före och efter: https://chaturbate.com/photo_videos/photo/big/best_new_account/13748871/

Min är i storlek som den har 2017, men vill ha lika stor
Citera
2019-11-29, 20:32
Medlem
Citat:
Tänk att du ska vinkla föremålet ner mot ryggen (eller ändtarmen) så mycket som möjligt, och verkligen överdriva, dock inte på ett sätt som inte känns bra.

Efter vad jag läst, finns det kvinnor med så kallad "tilted uterus", vilket kan göra det svårare. Om det inte funkar, så funkar det inte. Du har säkert en bra mutta ändå.

Drar mig till minnes faktiskt att en barnmorska någon gång sagt att jag hade en lutande livmoder, och kanske en pojkvän för många år sena antydde "bakmus"? Osäker på ordvalet, men nåt i den stilen...
Ja, den funkar rätt bra förutom den lilla detaljen om A-punkten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in