2019-12-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Lorazepam och cannabis är riktigt mysigt tillsammans. Rekomenderar denna blandning varmt.
Jasså? Har aldrig känt av lorapeamet (får det utskrivet som medicin) men jag känner inte av varken tjack eller ecstacy pga lorazepamet tror jag så tänkte hur det är med hash, men då ska det gå bra iaf
Citera
2019-12-16, 00:14
Medlem
Dominobrickors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Jasså? Har aldrig känt av lorapeamet (får det utskrivet som medicin) men jag känner inte av varken tjack eller ecstacy pga lorazepamet tror jag så tänkte hur det är med hash, men då ska det gå bra iaf
Det är nog för att lorazepam är en benzo och brucksr va så att det kan dra ner efketerna på upåt droger meb vet int dock vet in t flör benx å hso är rätt najs

är reätt habbad hoppds d går å läsd
Citera
2019-12-16, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dominobrickor
Det är nog för att lorazepam är en benzo och brucksr va så att det kan dra ner efketerna på upåt droger meb vet int dock vet in t flör benx å hso är rätt najs

är reätt habbad hoppds d går å läsd

Sprit!

Skölj ner med sprit!
Citera
2019-12-16, 07:39
Bannlyst
ok att blanda heroin, kokain, alvedon och weed? och kanske några öl
Citera
2019-12-16, 19:28
Medlem
Tyrannosaurus6s avatar
GABA + Alkohol?

Jag tänkte kolla om någon har koll på om spriten kommer ge mer effekt om jag tar GABA tabletter tillsammans?

Alkohol påverkar ju GABA och om man tar GABA som tillskott så lär alkoholen ha mer att jobba med?

Eller är jag fel ute?

Här druckit sprit men inte tagit GABA tabletter än. Tänkte kolla här först så ja inte blir super full...
Citera
2019-12-16, 19:30
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Absolut. Problemet är bara att det kan spåra ganska snabbt.
Citera
2019-12-16, 19:36
Medlem
Tyrannosaurus6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Absolut. Problemet är bara att det kan spåra ganska snabbt.

Ok, då testar jag bara 1 GABA tablett. Får se om man överlever .
Citera
2019-12-18, 12:26
Bannlyst
Kan jag ta tram när mitt kokain e slut?

Tja, får hem 1g koks idag tänkte ta slut på de med en vän nu innan mitt flyg går, så har väl ca 4h på mig att ta slut på de, kan jag poppa tram efter sista linan eller är de farligt? Hur lång tid bör jag vänta efter sista linan isåfall, typ 1 h till kokainruset lagt sig?

Medför detta risker t.ex som tjack o tram ökar ju kramprisken enormt mm...
Citera
2019-12-18, 14:43
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlancoGriselda
ja, kramprisken ökar ju enormt om du kombinerar kokain och tramadol.
skulle nog säga att någon bensodiazepin är ett bättre val för att lindra avtändningen isf, om du ej har någon benso tillgänglig så funkar det med några öl istället.
spara tramadolen till någon annan gång är mitt råd.
Citera
2019-12-18, 15:39
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlancoGriselda
Tja, får hem 1g koks idag tänkte ta slut på de med en vän nu innan mitt flyg går, så har väl ca 4h på mig att ta slut på de, kan jag poppa tram efter sista linan eller är de farligt? Hur lång tid bör jag vänta efter sista linan isåfall, typ 1 h till kokainruset lagt sig?

Det är en doseringsfråga, men om du inte har haft krampanfall förut eller vad av att du är känslig så är det nog inga problem att ta 200 mg Tramadol iaf. Men överstig inte maxdosen 400 mg,
Ja vänta minst 1 timme, gärna 2-3 timmar innan du tar Tramadol.
Samtidigt som jag sitter och skriver så känns det som att det kanske inte är någon bra idé iaf. Jag har själv tagit 200 mg Tram efter ett tjackrace (inte att rekommendera!) och jag klarade mig fint, men istället för att Tramadolen skulle lugna mig så fick jag krampångest istället
Senast redigerad av KringEx 2019-12-18 kl. 15:44.
Citera
2019-12-21, 18:23
Medlem
greyhound12s avatar
tenox (temazepam) + tramadol?
Citera
2019-12-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
ok att blanda heroin, kokain, alvedon och weed? och kanske några öl
ta kokain och öl vänta 1 timme sen ta weed och heroin