2019-12-15, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
Fyrverkeri outlet? Står att de har säljstart 26e?

Nix en annan outlet som säljer allt möjligt kraffs samt fyrverkerier året runt i min lilla småstad

Lagt beställning hos GFF som skall hämtas nästa, blev lite allt möjligt som man inte hittar hos Öb, FO eller Swea, mycket komet samt Mines Tårtor, Konsument saluter 36x20mm som förhoppningsvis slår Shock Wave på fingrarna, bilder kommer upp närmare nyår, blir compound bygge

Kanske blir något på plats också,
får 40% rabatt och är riktigt sugen på Armageddon, Kanske blir dubbel för 1150 styck känns ok
Senast redigerad av ajnstajn 2019-12-15 kl. 08:18.
Citera
2019-12-15, 08:16
Medlem
Någon som hört något om Jem&Fix?
Kollade för några dagar sen och då hade de fyrverkerier på hemsidan. Hittar inga nu.
Ska de uppdatera hemsidan innan säljstart bara ?
Citera
2019-12-15, 08:28
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Nä det är av annan anledning. Härliga kombinationen av glädje och ångest som bara inköp av fyrverkerier kan åstadkomma.

Lace kallas den effekten.
Okej blir å hitta nån mindre tårta med Lace effekt, tack för svaret gurun.

Citat:
Ursprungligen postat av belkin87
Någon som hört något om Jem&Fix?
Kollade för några dagar sen och då hade de fyrverkerier på hemsidan. Hittar inga nu.
Ska de uppdatera hemsidan innan säljstart bara ?
Tryck på fliken Nyår på hemsidan
Citera
2019-12-15, 09:27
Medlem
Sista chansen på hammargrens och tårtor över 1 kg! Lyder en titel på 4verkis Youtube. Det sistnämnda.. är detta sista året med tårtor på 1 kg krut?
Citera
2019-12-15, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajnstajn
Nix en annan outlet som säljer allt möjligt kraffs samt fyrverkerier året runt i min lilla småstad

Lagt beställning hos GFF som skall hämtas nästa, blev lite allt möjligt som man inte hittar hos Öb, FO eller Swea, mycket komet samt Mines Tårtor, Konsument saluter 36x20mm som förhoppningsvis slår Shock Wave på fingrarna, bilder kommer upp närmare nyår, blir compound bygge

får 40% rabatt och är riktigt sugen på Armageddon, Kanske blir dubbel för 1150 styck känns ok

Vad heter konsument saluten?
Citera
2019-12-15, 09:44
Medlem
Davvah

https://m.youtube.com/watch?v=fXnBAZ5qoD8

Ska vara samma,

Köpte några extra, blir en test i veckan,
Ska bara lista ut hur man laddar upp videos på tuben
Citera
2019-12-15, 09:51
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Sista chansen på hammargrens och tårtor över 1 kg! Lyder en titel på 4verkis Youtube. Det sistnämnda.. är detta sista året med tårtor på 1 kg krut?

Nej titlen är lite missvisande. Det dom menar är att det är sista chansen att köpa Hammargrens och att dom visar upp sina 1kg tårtor.

Citat:
Davvah

https://m.youtube.com/watch?v=fXnBAZ5qoD8

Ska vara samma,

Köpte några extra, blir en test i veckan,
Ska bara lista ut hur man laddar upp videos på tuben

Är det Bang Bros ifrån Chaos? Har inte hittat film på den. Och söker man Bang Bros hittar man helt andra saker 🤣
Citera
2019-12-15, 10:00
Medlem
Exakt Harry, är dock inte hundra på att det är samma som videon men jag filmar i dagarna, kan maila dig om du vill ladda upp på din kanal.
Citera
2019-12-15, 10:14
Medlem
Citat:

Är allt du handlat hos GFF konsument?
Citera
2019-12-15, 10:34
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Var nere på outleten igår och köpte 4 Rapror för 1000 spänn, blogg att dra av alla samtidigt,, dem är från 2016, någon som vet om de är de gammla med snurrig i mitten och goa saluter på slutet?

Är den CE-märkt?

Citat:

Det var ett bra pris. Tycker den är snygg som enskild i och med den röda effekten som kommer i efterhand. Kanske faller bort lite om man kör två?

Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold

Nej, man menar att man pratar om sista chansen på Hammargrens, men även om tårtor på över 1kg
Citera
2019-12-15, 10:52
Medlem
Glenn: Japp bara konsument vilket jag är än så länge.

Pyro 860; Nix tänkte därför att det var den gammla vilket jag tror.
Det var lite impulsköp där annars hade jag köpt en och testat först
Citera
2019-12-15, 11:01
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Glenn: Japp bara konsument vilket jag är än så länge.

Pyro 860; Nix tänkte därför att det var den gammla vilket jag tror.
Det var lite impulsköp där annars hade jag köpt en och testat först

Gränsfall. Vet att det fanns med snurror 2016, men vet samtidigt inte om det fanns icke-CE och CE år 2016. Så du kanske har tur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in