Citat:
Ursprungligen postat av
AcchiaHe
...och det tar mig osökt till den lilla frågan: är Gretas hundar också veganer? ...eller äter de vanlig hundmat? ;-)
Det verkar som om Gretas hundar också är veganer. Fick veta ikväll att det just lanserats ett tyskt veganskt fullvärdesfoder, som heter Greta Big Bag.
Greta behöver tydligen lite reklampengar nu, när hon tackade Nej till Nordiska rådets stora miljöpris fast hon och FFF verkligen behövde/behöver en halv miljon till.
Greta fattade beslutet att tacka Nej till Nordiska rådets stora miljöpris väldigt snabbt nästan eller helt utan samråd, och för detta framförde jag en hel del kritik till Greta! Så även om jag sätter Greta högt, som någon skrev i den här tråden, så tror jag inte alls på att hon är felfri. Ibland tittar tonåringen i Greta fram!
Greta behöver lära sig att ha mer is i magen, förankra mera och fundera mera, innan hon tar viktiga beslut. Naturligtvis motsäger Gretas sannolikt första reklamövetenskommelse det vilda talet, om att hon badar i bidragspengar, då skulle hon inte behöva några reklampengar!