2019-12-14, 15:06
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Varför har han då inte skrivit något mer efter sitt besök och då debatten rasar på hans facebooksida? Han är smart den där Lamotte. Skapar kaos i en timme, lägger ut sitt Swish, säger att ”det är illa” så han får sympatier, och åker hem och håller sig undan. Utöver detta är det kolugnt i Kronogården.

Kolugnt! Väktarna vägrar jobba där nu!
” Nu har det regionala skyddsombudet tagit ett beslut att stoppa väktare och ordningsvakter från att patrullera där under vissa tider på dygnet, skriver Ttela.”

https://www.expressen.se/gt/vaktare-stoppas-fran-att-patrullera-i-kronogarden/
Citera
2019-12-14, 15:06
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Dom snodde hans kamera. Vad mer otäckt hände? Polisen drog batong en gång.

Plus att en polis fick en flaska huvudet.
Citera
2019-12-14, 15:07
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Muslimer?

Du förstår säkert att det finns människor av olika folkgrupper.

Du förstår säkert att samer inte tar över förorter och gruppvåldtar svenska flickor?
Citera
2019-12-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Plus att en polis fick en flaska huvudet.

Detta skedde några dagar tidigare. Inte under Lamottes besök.
Citera
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Ja det forstår jeg.

De andre folkgrupper har ikke ideologisk/religiøst ønske om at undertrykke den oprindelige svenske befolkning.

Mit indlæg var svar på dette indlæg hvor Imamer foreslås som ordenshåndhævere:

Citat.Kan man inte låta imamer och andra patrullera dessa områden för en billig slant? Tror ungdomarna har mer respekt för dem än polisen.
Då blev det galet att citera mig, eller så visar min knäppa browser fel.

Hur som haver talar du uppenbart i okunskap nu. Detta problem har uppstått även i områden dominerade av ickemuslimska invandrare, tex ägs Södertälje av Syrianer. Släpp propagandan kära du!
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Kolugnt! Väktarna vägrar jobba där nu!
” Nu har det regionala skyddsombudet tagit ett beslut att stoppa väktare och ordningsvakter från att patrullera där under vissa tider på dygnet, skriver Ttela.”

https://www.expressen.se/gt/vaktare-stoppas-fran-att-patrullera-i-kronogarden/

Exakt, skyddsombudet förbjuder. Fråga väktarna vad dom anser
Citera
2019-12-14, 15:11
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Jag håller med dig i stort. Men, att Lamotte provocerar och upprör med sin blotta närvaro och agenda i dessa utsatta områden är ju heller ingen raketforskning? Det Lamotte gör, skulle ju även en halvdresserad apa kunna göra, han framstår inte som en bildad och påläst journalist med konstruktiva frågor och svar, han framstår mer som en knattereporter som hör hemma på en hästhopptävling eller en Älvsjömässa tyvärr. Han lär få svårt att hitta försörjning inom yrket när swish-kariären är över (för det kommer den att bli inom ett par år).

Så om en svensk man rör sig på svensk mark anses det provocerande. Ja, en svensk mans blotta närvaro är provocerande.
Citera
2019-12-14, 15:11
Medlem
Citat:
Jag får gratulera skribenten, till de skrattsalvor hon framkallar med sitt magplask till kommunikation och korrespondens i forat. Då jag har svårt att ta vederbörande på allvar, ids jag icke heller att bemöta skribentens känsloyttringar och trams nämnvärt.

Ps. Lamotte har inte tvingat någon att donera pengar. Lamotte ägnar sig åt tiggeri (om än ett mer förfinat eller raffinerat sådant om man beaktar den mer socialt utsatta diton från östeuropa). Jag är emot tiggeri, oavsett om den sker på gator och torg, eller på internet. Lamotte framstår i sina Kurt Olsson-reportage som en cirkusapa med skådespelarambitioner, han bör således ägna sig åt detta, förslagsvis kan han söka estetiska linjer/program på folkhögskolor för att fullfölja sina drömmar och eventuella talanger.

Trevlig afton.

Vänligen,
Harry Scheinen

Trådens frågeställning bad inte om varesig dina känslor eller din uppfattning om Lamottes eventuella talanger inom andra yrkesområden.
Svara på frågorna, bidra till tråden eller avstå i från att skriva.
Citera
2019-12-14, 15:12
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:
Jag får gratulera skribenten, till de skrattsalvor hon framkallar med sitt magplask till kommunikation och korrespondens i forat. Då jag har svårt att ta vederbörande på allvar, ids jag icke heller att bemöta skribentens känsloyttringar och trams nämnvärt.

Ps. Lamotte har inte tvingat någon att donera pengar. Lamotte ägnar sig åt tiggeri (om än ett mer förfinat eller raffinerat sådant om man beaktar den mer socialt utsatta diton från östeuropa). Jag är emot tiggeri, oavsett om den sker på gator och torg, eller på internet. Lamotte framstår i sina Kurt Olsson-reportage som en cirkusapa med skådespelarambitioner, han bör således ägna sig åt detta, förslagsvis kan han söka estetiska linjer/program på folkhögskolor för att fullfölja sina drömmar och eventuella talanger.

Trevlig afton.

Vänligen,
Harry Scheinen

Gissningsvis är du då också betalmodeller där man ger ut en vara (tex en App) och användarna får betala om de tycker att produkten är bra. Rätt vanligt.

Känns inte som du kommit in i den moderna världen Harry. Hoppas fikat på ålderdomshemmet smakade bra idag!

Lycka till!
Citera
Medlem
Jag gillar det arbete Lamotte gør, och jag gillar att han åker ut och snackar med riktiga svenskar som lever i helvetet. Jag har sedan 2 år lämnat Sverige och läser/ser videos från Svergistan med fasa.
De där i Trollhättan, varfør var de sura på Lamotte? Var var alla riktiga svenskar?
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
Detta skedde några dagar tidigare. Inte under Lamottes besök.

Och då är det okej eller???
Citera
2019-12-14, 15:13
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Du förstår säkert att samer inte tar över förorter och gruppvåldtar svenska flickor?
Ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in