2019-12-14, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av busbosse
Nu har jag bara tittat på dom 2 första delarna. Men jag funderar redan, om inte SFI's läroplan behöver göras om. Att det enda dom lär sig på SFI är "horunge". Det tycker alla fall jag, är ett underbetyg. Det måste väl gå att skriva in fler ord, att lära sig?
"Knulla" och "mamma" ingår också i SFI.
Citera
2019-12-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Vid 7:18 i klippet så säger orchen:

"Prata med min kyk mannen, här e den"
https://www.facebook.com/joakim.lamotte/videos/597518920790184/

”Prata med min kyk mannen, här e den” är inte lika med ”du suga min nigga kuuuuuuk”.

Det är faktaförvanskning, och det behövs inte i detta fallet. Någon cuck som har komplex över liten kuk och som vill få in negerkukar i kontexten förstör ju endast den sakliga diskussionen. Helt jävla stört. Det är som om att nära inpå mållinjen när man ligger först i ett skidlopp vända sig om precis innan mållinjen och göra en sieg heil-hälsning medan nummer två seglar förbi. Totalt hjärndött.
Senast redigerad av Knivsta 2019-12-14 kl. 14:55.
Citera
2019-12-14, 14:52
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Stackars mångmiljonären i ett rikt villaområde. Måste vara jobbigt
Villaområde? Det är ju för fan ett getto han är i!
Fan vilka vidriga blattar som attackerar honom.
Citera
2019-12-14, 14:56
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Han har en rätt listig affärsidé som går ut på att nervösa svenskar förfäras över situationer han själv provocerar fram och swishar honom pengar. Eller så kommenterar han (skrikandes) nyhetsrubriker i med spelad upprördhet. Att folk köper detta är otroligt. Undrar vem som sover egentligen.

Vaddå "listig affärsidé". Då kan du ju kopiera hans "listiga affärsidé", och tjäna stora pengar. Gör det.
(Jo, du kan göra det ur ditt vänsterperspektiv och filma t ex högerextremister, vilket var underförstått, jag fattar att du inte vill filma negrer)

Denna avundsjuka alltså …
Citera
2019-12-14, 14:57
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Villaområde? Det är ju för fan ett getto han är i!
Fan vilka vidriga blattar som attackerar honom.

Där han bor. Sen är ju kronogården ett par höghus men allt gränsar ju till välbärgade kvarter och majoriteten som bor här är ju ändå inte dessa gossar som mötte upp Lamotte.
Citera
2019-12-14, 15:01
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Där han bor. Sen är ju kronogården ett par höghus men allt gränsar ju till välbärgade kvarter och majoriteten som bor här är ju ändå inte dessa gossar som mötte upp Lamotte.

"Gossar"
Du låter som en typisk socialtant.
Ska du säga att detta bara är busstreck också eller?
Citera
2019-12-14, 15:02
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Har jag inte heller påstått. Säger bara att han profiterar på hur det ser ut i Sverige idag!

Du har helt fel. Till skillnad från public service så kommer hans intäkter från frivilliga bidrag.
Tror inte att han blir rik på verksamheten heller så din vänsterblivna jargong känns lite löjlig i sammanhanget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Muslimer?

Du förstår säkert att det finns människor av olika folkgrupper.

Ja det forstår jeg.

De andre folkgrupper har ikke ideologisk/religiøst ønske om at undertrykke den oprindelige svenske befolkning.

Mit indlæg var svar på dette indlæg hvor Imamer foreslås som ordenshåndhævere:

Citat.Kan man inte låta imamer och andra patrullera dessa områden för en billig slant? Tror ungdomarna har mer respekt för dem än polisen.
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
"Gossar"
Du låter som en typisk socialtant.
Ska du säga att detta bara är busstreck också eller?

Dom snodde hans kamera. Vad mer otäckt hände? Polisen drog batong en gång.
Citera
2019-12-14, 15:03
Avstängd
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Här ser vi bra exempel på ad hominem och hur denna typ av skribenter projicerar sina egna tillkortakommanden på andra.
Problemet som denne lägger fram är att en journalist bemödar sig med att söka beskriva verkligheten, låta människor komma till tals och föra fram sina bilder av frågan.
Denne skribent har problem med att få verkligheten att passa dennes egna verklighetsuppfattning.
Verkligheten är alltså problemet.

Har Lamotte tvingat någon att donera pengar till honom för hans arbete?
Vilka är det som inte får komma till tals? Mer konket, vad är det som enligt denne skribent ger en falsk bild av verkligheten i Lamottes sändningar?
Kan man ge exempel på hur Lamotte, så att säga, driver fram sin agenda och således förvanskar verkligheten?
Har inte de problematiska individer som väljer att skrika ut hot och smädelser möjlighet att yttra sig om sina åsikter i frågan?
Vad, exakt, är det Lamotte skall göra eller korrigera i sitt arbete för att hans arbete, och person, skall gillas av denne skribent?

Jag får gratulera skribenten, till de skrattsalvor hon framkallar med sitt magplask till kommunikation och korrespondens i forat. Då jag har svårt att ta vederbörande på allvar, ids jag icke heller att bemöta skribentens känsloyttringar och trams nämnvärt.

Ps. Lamotte har inte tvingat någon att donera pengar. Lamotte ägnar sig åt tiggeri (om än ett mer förfinat eller raffinerat sådant om man beaktar den mer socialt utsatta diton från östeuropa). Jag är emot tiggeri, oavsett om den sker på gator och torg, eller på internet. Lamotte framstår i sina Kurt Olsson-reportage som en cirkusapa med skådespelarambitioner, han bör således ägna sig åt detta, förslagsvis kan han söka estetiska linjer/program på folkhögskolor för att fullfölja sina drömmar och eventuella talanger.

Trevlig afton.

Vänligen,
Harry Scheinen
Citera
2019-12-14, 15:03
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Dom snodde hans kamera. Vad mer otäckt hände? Polisen drog batong en gång.

De matade slag mot honom.
Citera
2019-12-14, 15:04
Medlem
Kan inte ni vänsterhjärnor som i snitt har iq 72 bara samlas för er själva så slipper vi höra på ert ologiska trams. Ni fattar inte hur dumma ni framstår er att vara. Ni sa att SD aldrig kunde bli större än 5 procent. Nu ser ni att SD är ut att vara Sveriges största parti. Vänsterpartiet har en gräns runt 10 procent. Så dumma är inte vi övriga 90 procent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in