2019-12-13, 20:41
  #15841
Medlem
Enmansdemos avatar
Härligt Lodis-band man dragit ihop
Citera
2019-12-13, 20:42
  #15842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Ja det är verkligen för jävligt med bildade framgångsrika kvinnor med integritet.

Det är mycket bättre att vara en arbetslös obildad idiot som dig.

Såså, nu sjunger vi We shall overcome, det är fredagsunderhållning.


”Men då säger vi gomorron” Tanten om vad maffian kallas.
Citera
2019-12-13, 20:46
  #15843
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Likaså när man ser hennes lugg eller gråa tänder. Cyklopen Johar drar verkligen hela lasset i det laget och skulle göra det bättre på egen hand.

Feminismen förstör även detta program. Washington tillhör Donald men självklart inga frågor om hans förträffliga framgångar.

Ahlenius är en riktig besvikelse. Varken skärpt eller kunnig.
Cyklopen Joar haha!, nej ögonen är som en hammarhaj det är bara bredden på ansiktet som s innehar extremt bred kunskap, Janne Josefsson den yngre

Vad är Grindslanten? låter som namnet på en jävla båt

Denise Johnson har en schysst hylla
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-13 kl. 20:54.
Citera
2019-12-13, 20:50
  #15844
Medlem
Ahlenius är troligen den mest skärpta av de tävlande idag, hörde en gång en intervju med henne där hon sågade höga FN chefer totalt. En tuff tant men här passar hon verkligen inte in, fattar inte ledtrådarna och ger ett blekt intryck.
Citera
2019-12-13, 20:55
  #15845
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Härligt Lodis-band man dragit ihop
Gråa gubbar i mössa är hemskt på alla sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
S
”Men då säger vi gomorron” Tanten om vad maffian kallas.
Gomorran sa hon faktiskt
Citera
2019-12-13, 20:55
  #15846
Medlem
Soterns avatar
Jag tog Syrakusa innan någon av lagen tog det. Det har aldrig hänt tidigare i min historia.
Citera
2019-12-13, 21:01
  #15847
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Ja det är verkligen för jävligt med bildade framgångsrika kvinnor med integritet.

Det är mycket bättre att vara en arbetslös obildad idiot som dig.
Det heter som du och inte som dig.

Revisorn gjorde verkligen det här till ett sömnpiller.
Citera
2019-12-13, 21:03
  #15848
Medlem
Skidlifts avatar
8 poängen på Washington dc var ju alldeles för lätt "vit monument byggnad" eller typ så.
Citera
2019-12-13, 21:04
  #15849
Medlem
Enmansdemos avatar
Syracuse Crunch är ett ishockeylag i AHL. Klubben spelar sina hemmamatcher i Syracuse, New York, USA och är huvudsakligen NHL-laget Tampa Bay Lightnings farmarlag

Här är den bakomliggande uppmärksam-hets-störningen i all sitt praktstånd, undermedvetet tänkte jag att Syracuse måste ligga i den subtropiska zonen med tanke på den visuella färden som försökte integrera sig med överorden

Tänk vad man kan efterhandskonstruera för sig med egna ledtrådar
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-13 kl. 21:06.
Citera
2019-12-13, 21:06
  #15850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Klasskillnad mellan Josar som även detta år är en stark finalkandidat och stackars Peter som även här får dras med en kass medtävlande även om Ing-Britt inte är riktigt lika usel som Karin Laserow var i Alla mot alla.

Klar klasskillnad.
Men Peter ”Lidingö” briljerade kanske inte, kan inte skylla allt på I-B.

Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Ahlenius är troligen den mest skärpta av de tävlande idag, hörde en gång en intervju med henne där hon sågade höga FN chefer totalt. En tuff tant men här passar hon verkligen inte in, fattar inte ledtrådarna och ger ett blekt intryck.

Ja, blekt var ordet.

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Gomorran sa hon faktiskt

Kanske det då. Men det blir ju inte lika roligt.
Citera
2019-12-13, 21:07
  #15851
Medlem
bill claytons avatar
Trist att Jossan, eller vad sjutton hon kallar sig, ska vara så jäkla ängslig och inte lita på lagkompisens kunskaper.

Hela tiden Nej! Nej! Nej! dra inte, dra inte!
Citera
2019-12-13, 21:09
  #15852
Medlem
Rollinghands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Ahlenius är troligen den mest skärpta av de tävlande idag, hörde en gång en intervju med henne där hon sågade höga FN chefer totalt. En tuff tant men här passar hon verkligen inte in, fattar inte ledtrådarna och ger ett blekt intryck.

Inga-Britt Ahlenius var något av en besvikelse, hade höga förväntningar på henne men det här var inte hennes grej helt enkelt. Sedan hjälpte det inte att hon fick Peter Magnusson som medtävlare. Magnusson är inte särskilt smart, snarare svagbegåvad. Hoppas att det var sista gången han fick tillfälle att förnedra sig i På spåret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in