Citat:
Ursprungligen postat av
Rollinghand
Inga-Britt Ahlenius var något av en besvikelse, hade höga förväntningar på henne men det här var inte hennes grej helt enkelt. Sedan hjälpte det inte att hon fick Peter Magnusson som medtävlare. Magnusson är inte särskilt smart, snarare svagbegåvad. Hoppas att det var sista gången han fick tillfälle att förnedra sig i På spåret.
Jaha!, var det Inga Britt Ahlenius jag just såg i TV alltså!
Jag trodde bara att det var någon Ahlenius...( okänd författare? journalist? den gamla vanliga gästen) men som tydligen har uttryckt önskemål om annat uppdrag och jag har på regeringens vägnar försökt att tillmötesgå hennes önske-hål