2019-12-10, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Enkel omgang, satte 95% utav fragorna, men Lidingo?! Hur i helvete fick han till det svaret?!
95% bara? Jag satte full pott men det var ju en lätt omgång som sagt var.
Vem hade tvingat tanten i programmet? Hon verkade hata varenda sekund. Stackars Magnusson. Tycker han verkar vara sympatisk och kunnig. Tyvärr blir de ju sist i gruppen nu när joar naturligtvis vinner båda sina.
Citera
2019-12-10, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Fan vad trött serien blivit. De tävlande hade noll engagemang och värst var psykfallet Unge, hur fan blev han ens tillfrågad? Det enda roliga var "Lidingö". Att se den överentusiastiske Luuk läsa med fingret, som ett tidigt särskolebarn, är inte underhållning. Fettfredde har tappat sin charm och dalmålet lät ihåligt värre. Serien har gjort sitt.

Unge hade väl åtminstone mer engagemang än kärringjäveln i det andra laget. Hon var ju TOTALT ointresserad av allt.
Citera
2019-12-10, 22:19
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggagym
Unge hade väl åtminstone mer engagemang än kärringjäveln i det andra laget. Hon var ju TOTALT ointresserad av allt.
Alltihop var ett enda stort sömnpiller och pk-kärringen Ahlenius är lika spännade som att deklarera.

Judemongot var iaf intressant att se på med sina damptics och xanorabstinens men engagemanget tillsammans med en senil morsa var ingen underhållning.
Citera
2019-12-13, 20:13
Medlem
Enmansdemos avatar
jag sitter här på min buttplugg och är upprörd

Peter - San Jose Sharks möter Washington....
Sharks! svarar den blåsta? papegoj-tanten
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-13 kl. 20:19.
Citera
2019-12-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Peter - San Jose Sharks möter Washington....
Sharks! svarar den blåst?a papegoj-tanten

Hajar kan nog bita varandra

Men Monopol tog Lidingö i alla fall!
Citera
2019-12-13, 20:27
Medlem
Grisbrottarens avatar
"Heureka! Heureka!" ropade Archimedes där han sprang nedför Syracusas gator.

Två tior hittills ikväll. Men jag erkänner att jag tog Washington DC först på gränsen till åttan.
Citera
2019-12-13, 20:29
Medlem
Finns det någon här som gillar Luuk som programledare?
Citera
2019-12-13, 20:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Va???????????? jag trodde resmålet fortfarande var SyrracusA (som i USA) även efter
att Lindström gått igenom ledtrådarna

Tydligen finns det en helt onödig stad som heter Syrracusa Sicilien...hur fan ska jag känna till en enda stad på Sicilien
Citera
2019-12-13, 20:32
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Alltihop var ett enda stort sömnpiller och pk-kärringen Ahlenius är lika spännade som att deklarera.

Judemongot var iaf intressant att se på med sina damptics och xanorabstinens men engagemanget tillsammans med en senil morsa var ingen underhållning.
Ja det är verkligen för jävligt med bildade framgångsrika kvinnor med integritet.

Det är mycket bättre att vara en arbetslös obildad idiot som dig.
Citera
2019-12-13, 20:34
Medlem
Jag gillar programmet men bara jag hör Josefins stämma mår jag dåligt. Nån som känner igen symptomen?
Citera
2019-12-13, 20:39
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Jag gillar programmet men bara jag hör Josefins stämma mår jag dåligt. Nån som känner igen symptomen?
Likaså när man ser hennes lugg eller gråa tänder. Cyklopen Johar drar verkligen hela lasset i det laget och skulle göra det bättre på egen hand.

Feminismen förstör även detta program. Washington tillhör Donald men självklart inga frågor om hans förträffliga framgångar.

Ahlenius är en riktig besvikelse. Varken skärpt eller kunnig.
Senast redigerad av Readyfreddie 2019-12-13 kl. 20:43.
Citera
2019-12-13, 20:40
Moderator
Dr Kings avatar
Klasskillnad mellan Josar som även detta år är en stark finalkandidat och stackars Peter som även här får dras med en kass medtävlande även om Ing-Britt inte är riktigt lika usel som Karin Laserow var i Alla mot alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in