Citat:
Ursprungligen postat av
Pilsnerolog
Så visst har dollarn gått upp, men inte mer än 3-4% .. Gamla lager av Hammargrenspjäser lär väl inte vara drabbade av dollarn heller.
800 för provence är ju en viss skillnad mot när den kostade 298 kr första året på Harald Nyborg

I tanken kan jag gilla att man inte rear ut allt snuskigt billigt så det tar slut på ett ögonblick som det gjort med vissa produkter där ute genom året. Men samtidigt behöver inte priserna vara mycket högre än Provence sista året hos Harald Nyborg, speciellt inte när det är ett restparti. Jag var jättesugen på Provence när jag såg att bilden kom upp men när jag läste 795 blev jag lite besviken..
Citat:
Ursprungligen postat av
Pilsnerolog
Saknar när man kunde köpa en Tiger för 349 (eller två för 600)! Det var tider

Jag med, men då får man komma ihåg att CE-märkningen skulle komma. Så just 2015 var sista året med förbaskat bra grejor. Och i samband med det försvann det sista Krevad och gamla Royal Party (finns några få grejor kvar men dom är inte så intressanta tycker jag som när SvFI låg under Royal Party loggan)
Citat:
Ursprungligen postat av
VemSaDet
Varför är alla bra butiker långt ifrån Stockholm 😕☹️
Du får ta en roadtrip och handla billigt. Du brukar handla en del så du tjänar ju in bensinpengen sett till alla tårtor du får