2019-12-31, 15:28
Medlem
Legionariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hos en ÅF som hade äldre saker kvar på lagret.
Snäll som jag är erbjöd mig att köpa hela lagret via Swisch.
Fick då ett töntigt bra pris ska tilläggas.

Snacka om att ha tur Skulle inte säga nej till att ha det i min samling.

Börjar dra ihop sig nu Hör redan hur det smäller runt kvarteret. Nästan så man vill dra av en salut och få tyst på det.
Citera
2019-12-31, 15:33
Medlem
Smällt här med, lite mer och tidigare än va det brukar. Kliar bra i fingrarna
Citera
2019-12-31, 15:37
Medlem
VemSaDets avatar
Sitter och jobbar....
Blir hemåt vid 18 tiden det trista är att jag jobbar imorgon oxå!!!
Gå upp vid 5 dra till jobbet.
Jobbar mitt i centrala Stockholm så ser inga fyrverkerier eller ett skit. Längtar att dra hem till förorten där det pangas för fullt just nu enligt familjemedlemmar.
Men men snart är det över och man är hemma.

Önskar er gott nytt år ska försöka filma mina grejer. Ser mest fram emot 5x Hypnotize.

Ps är så jävla nervös inför inatt då jag varit och kissat kanske 10ggr?? Äcklig känsla
Citera
2019-12-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Den är 38mm som maxkaliber men har tjut och grejor. Blev sugen på den efter jag varit på Svea och handlat. men då var det lite för sent och jag hade redan planerat ungefär hur jag skulle skjuta. Kanske nästa år om den finns kvar. Tror dom håller på att fasa ut den(?). Så bäst är att titta hos en Svea Store

Jag gav vika för begäret och skulle handla en super bombastic. Tyvärr slut så det blev en bomb extreme från svea. Känns sådär men nu har jag något med grövre kaliber iaf

Så här ser du ut i år

https://ibb.co/8z5nMnQ
Citera
2019-12-31, 16:18
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionarii
Snacka om att ha tur Skulle inte säga nej till att ha det i min samling.

Börjar dra ihop sig nu Hör redan hur det smäller runt kvarteret. Nästan så man vill dra av en salut och få tyst på det.

Jag förklarade som det var och att det var av nostalgiska skäl så det är inget som kommer att misskjutas om man säger så.

Jag har samma känsla här, barnet i mig skulle gärna riva av en Cobrasmällare för att "bräcka" ungarna här i kvarteret🙂 men skjuter bara sånt utanför stan där man får vara ostörd/ej stör andra.
Citera
2019-12-31, 17:06
Medlem
Då blev det en super bombastic samt afrodite x2. Tack alla för hjälpen! Tunga.

Undra om man ska köra båda afrodite på första stubin eller ena på reserv?
Citera
2019-12-31, 17:45
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
Givet.

http://www.bilddump.se/bilder/20191231133231-31.208.113.87.jpg

Stubinskyddet ser ut som det som Royal Party hade på vissa av sina grejor

Citat:
Ursprungligen postat av medelpad
Lite lugnare detta år

https://imgshare.io/image/HSZLx

Du har att göra!

Citat:
Ursprungligen postat av Keloni
Gamlestaden Göteborg?

Var och handlade i GBG idag, hittade då nya tårtor från Royal Party, vissa märkta 2018, vissa 2019, var inte för UK marknaden, utan med svensk text etc, köpte på mig en Oden på strax under 1kg krut, får se om nya Royal Party produkter är något att ha.

De hade då även en del tårtor som var "omärkta" från handelshuset, bland annat kingdom.

Se! Jag kan mina grejor

Citat:
Jag åkte och kompletterade lite med: Linderslådan (ca 140) blandade raketer
Samt ca 2500 Tigerraketer

http://www.bilddump.se/bilder/20191231142816-2a00:801:209:91e7:799b:557:830e:7b12.jpg

Oj, kul att få se lite äldre satser!

Citat:
Hos en ÅF som hade äldre saker kvar på lagret.
Snäll som jag är erbjöd mig att köpa hela lagret via Swisch.
Fick då ett töntigt bra pris ska tilläggas.

Var där mer än dom raketerna?

Citat:
Ursprungligen postat av Sajlentshit
Jag gav vika för begäret och skulle handla en super bombastic. Tyvärr slut så det blev en bomb extreme från svea. Känns sådär men nu har jag något med grövre kaliber iaf

Så här ser du ut i år

https://ibb.co/8z5nMnQ

Jag tycker den är grym! Inte prisvärd som så men den är trevlig

Bra samling också
Citera
2019-12-31, 18:00
Medlem
tigerrakets avatar
Detta året kommer jag göra något som jag inte gjort på 10 år. Gå ut och småpanga lite vid typ 20-tiden.

Måste som sagt banta ner lite av lagret, och vill inte stå och skicka 100-skottare och annat småbös i luften vid 12-slaget
Citera
2019-12-31, 18:19
Medlem
karlsoons avatar
Svar till Pyrp860: menade du om det fanns fler äldre saker kvar? Svar ja lite icke CE märkta saker.

Om du menade jag vad jag mer köpt iår är svaret lite blandade tårtor i 300kronorsklassen. Inget märkvärdigt.
Citera
2019-12-31, 18:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Detta året kommer jag göra något som jag inte gjort på 10 år. Gå ut och småpanga lite vid typ 20-tiden.

Måste som sagt banta ner lite av lagret, och vill inte stå och skicka 100-skottare och annat småbös i luften vid 12-slaget

Har pangat lite till och från sedan fyra nu

Citat:
Svar till Pyrp860: menade du om det fanns fler äldre saker kvar? Svar ja lite icke CE märkta saker.

Om du menade jag vad jag mer köpt iår är svaret lite blandade tårtor i 300kronorsklassen. Inget märkvärdigt.

Ta gärna lite bilder
Citera
2019-12-31, 19:13
Medlem
VemSaDets avatar
Körde på med 4 airbombs och xxl thunder king använde easylight. Jag rekommenderar inte!! 3 stycken tändes resten gick inte igång. Jobbigt med en sladd till avfyrningskontrollen.
Spara pengarna och köp en riktig proffsystem

Edit måste ge creed till Thunderking XL
Så fett knall samt stor rund utspridningen
Senast redigerad av VemSaDet 2019-12-31 kl. 19:27.
Citera
2019-12-31, 19:28
Medlem
medelpads avatar
Pyro860, jo blev lite till detta året med vi skjuter 150 shells 4-8" och en handfull saluter..men är sista året med pyroklockor får beställa hem cobra system.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in