2019-12-09, 08:26
Avslutad
Den här dumpen dök upp i min feministiska kampgrupp bara för några veckor sen, alltså inte för 13 år sen, min fråga till dig Journalisten54321 är vilken sorts lowlife som dels läcker sånt vidare för det verkar vara nån riktig shitstirrer utan liv i deras närhet, och dels undrar jag lite varför personen som blev utsatt delade dumpen alls med utomstående och att den till sist enligt Henriks egen utsago hamnade hos honom om det var en skitsak?

Nu när jag funderar på det är det ju så att våldtäkt är ett brott som faller under allmänt åtal så vem som helst kan egentligen anmäla de här händelserna och få det utrett men jag tror definitivt på brottsoffers rätt att själva få lyfta fram och berätta sin egen historia. Det brukar ju också oftast leda till fällande dom om det är fallet.

(I mitt fall är det skitenkelt, mitt brottsoffer var arg på mig för att hon var min flickvän och kollega och jag straffknullade henne en dag när jag kom på henne med att hålla på att two-timea mig med sin andra tjej så de gick och anmälde mig gemensamt. Hämnd för ett hämndknull. Tur att jag är söt och har fantastiskt hår och snygga bröst som sagt, det var svårt att slita oss så vi knullade av oss som fan efter avtjänat straff och hon gjort slut med min tråkiga konkurrent. Jag har för mig att jag fick ett par månader extra för att ha haft lite BDSM strypsex i garaget och en gång när jag drog till henne när hon sålde mig på porrklubb och försökte sno mig på stålarna med. "Det är ett gränslöst beteende som man inte förväntar sig av en normal människa." Jag har skrattat hela morgonen. Två förlag har redan intresserat sig för den här storyn den senaste månaden.)

Ta en skärmdump om nått som hände nyligen och inte för 13 år sen. Ska vi ta och snacka lite om människorna i podden du följer och som den här tråden handlar om istället?

https://minfil.com/d1A5x5E6n6/74610633_411628902851415_6227204101000658944_n_1_j pg
Senast redigerad av Claudia 2019-12-09 kl. 09:06. Anledning: man vill ju inte åka på 1.06
Citera
2019-12-10, 01:10
Medlem
TonyFlygares avatar
Om "Claudia" är klar med sin livsberättelse nu så passar jag på att fråga:

Är det någon som vet när nästa avsnitt kommer? Har de lagt ner verksamheten?
Citera
2019-12-10, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare

"Jag" är helt färdig nu.

Eftersom jag har skyddade personuppgifter sen snart tio år och har kämpat med 1.06 och 1.12 innan 1.12 fanns på den här sajten mot diverse Haverister https://bit.ly/38nAjBZ (borttaget med varning för 1.06 så censurerad version) så var det bättre att förekomma ( (FB) Hur kan vi göra detta delforum bättre? bara moderatorer kan se den ocensurerade länken hoppas ni får ett LOL det var hon som var nämdeman i ovan beskrivna mål hon fortsatte sin rättskipning här). Jag ber om ursäkt för mina utläggningar Tony.

Edit: kul retweet, https://twitter.com/Myrannosaurus/status/1204169209552547840 vilka är det som drar på sig avstängningar på den här sajten med självoutade konton hela tiden?

Till Haveristerna kan jag bara säga you reap what you sow och det rykte jag hörde som gör gällande att en viss välkänd feminist har satt ett gäng gamla snutar som numera är i privatbranchen på att gräva fram varenda grej ni nånsin har gjort lär vara helt sann. Hon har stålarna och era upptåg har gjort rätt många människor jävligt arga på er. Så ni lär få massor med material till er podd i framtiden, fast insatserna höjs ju hela tiden eller hur? Det kanske är det ni gillar för ni är ju "Haveristerna", men jag och min familj hoppas ha hört det sista ifrån er och era followers.
Senast redigerad av Claudia 2019-12-10 kl. 12:47. Anledning: meningsbyggnaden blev konstig plus stava, touchscreen och autocorrect blir civilisationens död
Citera
2019-12-11, 11:11
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat, om Haveristerna tror att skjuta budbäraren är något succékoncept för att rädda sina egna skinn så tror de fel. Snarare så finns det en chans att mer från den så kallade "Hatklubben" läcker.
Citera
2019-12-11, 12:22
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia

Till Haveristerna kan jag bara säga you reap what you sow och det rykte jag hörde som gör gällande att en viss välkänd feminist har satt ett gäng gamla snutar som numera är i privatbranchen på att gräva fram varenda grej ni nånsin har gjort lär vara helt sann. Hon har stålarna och era upptåg har gjort rätt många människor jävligt arga på er. Så ni lär få massor med material till er podd i framtiden, fast insatserna höjs ju hela tiden eller hur? Det kanske är det ni gillar för ni är ju "Haveristerna", men jag och min familj hoppas ha hört det sista ifrån er och era followers.

Om vi ponerar att det är så- hur hade man tänkt lägga fram uppgifter man får fram?
En blogg, en podd, en anonym hemsida?
Citera
2019-12-11, 21:19
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Istället för att sitta och tro så har jag rekommenderat dig att kontakta mitt brottsoffer om du vill veta hur det ligger till.

Precis så lilla gubben, du har inte att göra med en normal människa, du har att att göra med en äcklig våldtäktskvinna som får kontaktförbud mot sina närstående, men det vet ju du redan, du läser ju trådarna nogrannt. Det här är Flashback. Det finns enormt många människor som inte är normala som hänger här. Eskorter som är snygga nog att leva på sitt utseende och sitt knullande t.ex. jag fattar att sånt måste svida för dig.

Är det nånting med att jag inte bryr mig om vad du tycker som inte går in?

Tyvärr för dig handlar den här tråden inte om mig, utan det som är intressant med det med tanke på tråden vi befinner oss i är att det hade Axel Luo Öhman inga som helst problem med i över 10 års tid fram till jag var av avvikande politisk åsikt. Det var också bland det första jag sa till Henrik när jag träffade honom AFK på Pride 2015. Han sa att "har du suttit av ditt straff har jag inga problem med det". Det var trevligt av honom. Den informationen om mig existerade hos Haveristerna långt innan podden fanns.

Så svar ja, jag har något otalt med gruppen. Att du fattar det är helt otroligt begåvat av dig när jag skrivit det i klartext.

Sen alltså, Arnaud blev fälld för i stort sett exakt det Axel gjorde mot en hälften så gammal tjej nu i somras dvs körde in kuken i käften på en tjej som inte sa ifrån, anmäler hon nån gång under det närmsta decenniet kommer Axel sitta minst två år därför att lagarna kring sexualbrott i det här landet ser inte riktigt ut som i resten av världen sen Bodström levde rövare med våldtäktsbegreppet. Jag hoppas att han slipper det, speciellt nu sen samtyckeslagen trätt i kraft.

Du gör bort dig lite när du dyker in i tråden med ett fräsch konto och påstår dig ha följt olika trådar men fokuserar på mig och vem jag är och min trovärdighet.

Myra sitter å beklagar sig om att Eskil blev frikänd från sitt åtal, Om hon blir sååå upprörd över att en gubbe som lagt sin hand på en kvinnas ben blir frikänd för det så undrar jag vad han sagt till Axel om hans beteende, Min gissning hon har inte sagt ett skit utan skyddar han så långt hon kan & det bevisar vilken agenda styrd fejk hon är! Patetisk människa som talar i mot sig själv hela tiden (Lamotte är en Swish hora bla bla) sen sitter hon själv å tigger patreon till sin värdelösa podd & sen gnälla över Eskil men samtidigt skydda sin/sina podd kollegor. Granskningarna i Haveristerna är jag helt övertygade om att är rent egoistiska, Handlar bara om avundsjuka att Cissi & Linnéa tjänar pengar dom anser sig ha rätt till & om Linnéa överdriver sina upplevelser så kommer det skada samma sida av myntet, Dvs människor kommer i frågasätta vänster/antirasism/anti allt sidan & pengarna kommer sina.

Myra bla är samma människa nu som för 10-15 års sen ett internettroll det gon älskar att kasta på alla som inte håller med henne
Citera
2019-12-11, 21:28
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare

Mitt tips är att det inte kommer något mer & gör de det så kommer Myra hitta några andra att podda med (vem det nu skulle va) Är helt övertygad om att Henrik inte får podda ihop med Myra längre för sin Sambo efter det som kommit fram & Axel har grävt sin egen grav & gör nog bäst i att hålla sig jäkligt långt borta från rampljuset efter vad som kommit fram om honom.
Citera
2019-12-14, 09:00
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Mitt tips är att det inte kommer något mer & gör de det så kommer Myra hitta några andra att podda med (vem det nu skulle va) Är helt övertygad om att Henrik inte får podda ihop med Myra längre för sin Sambo efter det som kommit fram & Axel har grävt sin egen grav & gör nog bäst i att hålla sig jäkligt långt borta från rampljuset efter vad som kommit fram om honom.

Det kom ut ett avsnitt igår, samma gäng.
Citera
2019-12-14, 14:59
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Oavsett vad man tycker om Haveristerna så har de slått merparten av de etablerade medierna på fingrarna gällande rainbow warrior Linnea Claesson med sitt grävjobb

Citat:
"Jag" är helt färdig nu.

Eftersom jag har skyddade personuppgifter sen snart tio år och har kämpat med 1.06 och 1.12 innan 1.12 fanns på den här sajten mot diverse Haverister https://bit.ly/38nAjBZ (borttaget med varning för 1.06 så censurerad version) så var det bättre att förekomma ( (FB) Hur kan vi göra detta delforum bättre? bara moderatorer kan se den ocensurerade länken hoppas ni får ett LOL det var hon som var nämdeman i ovan beskrivna mål hon fortsatte sin rättskipning här). Jag ber om ursäkt för mina utläggningar Tony.

Edit: kul retweet, https://twitter.com/Myrannosaurus/status/1204169209552547840 vilka är det som drar på sig avstängningar på den här sajten med självoutade konton hela tiden?

Är det du som "tipsar" Della q om Myras sexliv?
Citera
2019-12-14, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Är det du som "tipsar" Della q om Myras sexliv?

Utöver Henrik? Nope. Det är snart tre år sen. Det var inte ens DQ jag sa det till. Vaddårå?

edit : ok jag hörde av Annas gubbe. Nej det där har väl att göra med den här posten https://twitter.com/cursedhoger/status/1200328640053088257 och att hon och Dulny sitter och neggar varandra på Twitter. Det har de fixat helt på egen hand.

Dra inte in mig i den där sörjan. Tack men nej tack. Du, haveristerna och folk som lyssnar på dem och den här tråden kan gärna dra åt helvete nu.

https://minfil.com/ZaJ151F7n2/Selection_722_png
Senast redigerad av Claudia 2019-12-14 kl. 15:32.
Citera
2019-12-15, 18:25
Medlem
Och som en annan redan skrivit. Man får inte kontaktförbud om man inte är en jävla stalker.

För att hålla mig till topic så tycker jag att senaste avsnittet var jättebra. Det känns verkligen som att Haveristerna är tillbaka i ringen, trots vissa försök att förstöra deras rykten.
Citera
2019-12-15, 20:18
Medlem
Arsenikarsles avatar
Det var väl sådär, sjukt ointressant att lyssna på historier om tandläkarbesök men annars helt ok.

Är det sant att M visade brösten på twitter eller var det bara klyftan som fotades?
Inte för att det gör nån skillnad, är mest nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in