Den här dumpen dök upp i min feministiska kampgrupp

bara för några veckor sen, alltså inte för 13 år sen, min fråga till dig Journalisten54321 är vilken sorts lowlife som dels läcker sånt vidare för det verkar vara nån riktig shitstirrer utan liv i deras närhet, och dels undrar jag lite varför personen som blev utsatt delade dumpen alls med utomstående och att den till sist enligt Henriks egen utsago hamnade hos honom om det var en skitsak?
Nu när jag funderar på det är det ju så att våldtäkt är ett brott som faller under allmänt åtal så vem som helst kan egentligen anmäla de här händelserna och få det utrett men jag tror definitivt på brottsoffers rätt att själva få lyfta fram och berätta sin egen historia. Det brukar ju också oftast leda till fällande dom om det är fallet.
(I mitt fall är det skitenkelt, mitt brottsoffer var arg på mig för att hon var min flickvän och kollega och jag straffknullade henne en dag när jag kom på henne med att hålla på att two-timea mig med sin andra tjej så de gick och anmälde mig gemensamt. Hämnd för ett hämndknull. Tur att jag är söt och har fantastiskt hår och snygga bröst som sagt, det var svårt att slita oss så vi knullade av oss som fan efter avtjänat straff och hon gjort slut med min tråkiga konkurrent. Jag har för mig att jag fick ett par månader extra för att ha haft lite BDSM strypsex i garaget och en gång när jag drog till henne när hon sålde mig på porrklubb och försökte sno mig på stålarna med.
"Det är ett gränslöst beteende som man inte förväntar sig av en normal människa." Jag har skrattat hela morgonen. Två förlag har redan intresserat sig för den här storyn den senaste månaden.)
Ta en skärmdump om nått som hände nyligen och inte för 13 år sen. Ska vi ta och snacka lite om människorna i podden du följer och som den här tråden handlar om istället?
https://minfil.com/d1A5x5E6n6/74610633_411628902851415_6227204101000658944_n_1_j pg