Hej, jag har haft vilodag idag och därför reflekterat lite över hur jag ska gå till väga för att se maximalt resultat av kosten. Jag har fått höra otaliga gånger av farsgubben att jag inte kan lägga på mig fett, att min kropp inte fungerar på detta vis p.g.a anlag. Varken mor eller far var biffiga eller rent av lite runda i min ålder (19 ung.) så det låter väl vettigt. Som ni förstår är jag inte störst på gymmet men längst i klassen

.
Jag har testat mig fram med olika kostscheman men jag vet inte hur jag ska gå till väga för att lägga på mig fett. Mitt mål är inte att bli fet (som i sitta hemma framför tv:n och nalla chips), utan snarare lite mera grizzlybjörns-utseende, lite som Thor om man vill ha en referens. Jag har bestämt mig för att köra en dirty-bulk, och innan någon korrigerar mig och säger att jag INTE ska göra en dirty-bulk så har jag dessvärre bestämt mig för vad jag tror krävs
Min diet ska se ut ungefär såhär (i denna ordning):
Frukost: Ett flertal pannkakor och grädde samt en gainer som medhavs till institut om den inte dricks upp under morgonen.
Snack: kommer göra lite vad som helst här men primärt någon litet med mycket cals, som tas med hemifrån.
Lunch: Pizza/Kyckling med ris
Snack: Någon godbit som inhandlas i ICA'n bredvid skolan
Mellis: Nutella/Jördnötssmör m. 4 skivor ljust bröd och 3-6 dl chokladmjölk (detta skall även bli min preworkout, samt en bcaa dryck under gym-tiden.
Middag: bor fortfarande hemma, så jag tar så mycket jag kan av det som bjuds på
Kvällsmat: Likadana gainer som dricks under morgontimmarna
Gym: 5-7 dagar i veckan, ung. 1 timme per pass
Har en del frågor som ni nog kan ana. Kan jag lägga på mig fett överhuvudtaget? Kommer detta schemat hjälpa mig att lägga på fett? Kan jag byta ut eller ta bort något ifrån schemat (som inte är hela schemat

) ? Hur länge bör jag förhålla mig till schemat?
P.S: Jag håller fast vid att jag kan lägga på fett och jag är redo att göra allt för det, tid, pengar, allt som krävs. Har en del inspiration från Dylan McKnight, som säger sig gjort sin transformation på ett år. Länk till kanal:
https://www.youtube.com/channel/UCRWQco6IQJF17v_lVEi7_8Q