Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Det låter ju väldigt troligt att tjejerna låter dig se deras Tinder-historik.
I övrigt känns du lite fixerad. Erkänn att du runkar till interracial-porr, ju större kukar desto bättre.
Som jag sa tidigare, detta är bekanta tjejers vänner som berättat till dem om detta, och sedan har dessa tjejer berättat det till mig. De flesta känner inte till det här, det mesta som sker på Tinder sker i hemlighet utan att andra får reda på det. Men om du frågar runt bland bekanta så kommer du få reda på sanningen.
Och nej för fan, jag är ingen jävla cuck. Jag har utländsk flickvän redan, asiatisk för att vara mer specifik. Jag försöker undvika alla svenska kvinnor så gott det går, vill inte ha med horor att göra. Dem har noll självrespekt. De enda undantagen är väl svenska kvinnor födda före 1960. Dem har lite vett kvar i sig.
I en perfekt värld skulle inte jag behöva hitta asiatisk flickvän, i en perfekt värld hade kvinnor inte haft någon makt, precis som för 100 år sedan i Sverige. Då fanns det gott om bra hustru material och ingen skulle kunna tänka sig en relation med en mörkhyad på den tiden. Det finns en anledning varför alla religioner har gett kvinnan lite makt och lite att säga till om, dem var jävligt smarta på den tiden.