2019-12-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmink
Du verkar upprörd hjärtat, har jag klivit på några ömma tår? Du är sååå duktig så Jorban, jag är säker på att du en gång kommer bli omtyckt!

Har du vaknat upp nu hehe, klockan 15 i mammas källare eller SOC lägenheten
Vad händer idag då? Kanske söka in till yrkeshögskola signalman och tjäna 100k i månaden i grundlön kanske hehe, eller göra om HP och sen skjuta upp?

Knark och arbetslöshet samt planer på att utbilda sig på KY
Fina saker det där, nästan poetiskt. Kan inte sportjournalisten Niva skriva en rad om dig
Just det, glömde inceltrådarna som pricken över i:et

puss gubben <3
Citera
2019-12-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmink
Det är ju dock du som skriver nu klockan 15, inte jag, hur var det med intelligensen igen "Jorban" ?

Nja jag hade tänkt åka runt och bossa över mina "patetiska fjollor till IT-kollegor" så dom skrattar åt mig lite mer, du då?

Pratar du om dig själv nu? Jag menar, du är ju inte direkt taggad över ditt jobb och din karriär, det går ju att utläsa av dina mängder av trådar du startar om det?

Poesi? Ja, jag, till skillnad från andra, klarar av att skriva ett par meningar utan tretton stavfel och fel i meningsuppbyggnader, så om det är något av oss två som inte ska skriva poesi så är det då du, du skulle antagligen bli lika utskrattad som när du i dessa trådar sitter och debatterar med folk som är något så ofantligt mycket intelligentare än dig således krossar dig totalt i varenda liten dispyt

Nej tack, kära Jorban, du luktar alldeles, alldeles för illa

NÄSTA

Nu när du ändå inte gör något så kan du ju plugga lite psykologi nämligen.
Då hade insett hur kass du satt upp dig själv :d

Man behöver ju inte vara Freud för att inse att du fick stånd och gick banans när du såg någon utbildad klaga osv. Du vill att utbildning ska vara ett slöseri med tid, eftersom du själv aldrig kommer klara en pga knarket. Du klarar inte ens en KY

Därför projicerar du ditt misslyckande <3

Sen blev det tyst på dig när du insåg var grundlön var, du kan ju inte mycket eftersom du varit arbetslös hela livet. Du insåg att du får jobba 80 timmar i en bod om du vill ha dina 60k som signalman haha.

Allra roligast är ju hur du måste använda smileys för att förstärka dina patetiska försök till hån

Citera
2019-12-07, 08:36
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Det är skillnad, de flesta svenska kvinnor blir sönderknullade av afrikaner och araber när de är tonåringar och i 20års åldern, men sen när de är 30+ och vill ha barn, ja då plötsligt duger svenska män med bra jobb som kan försörja dem. Detta är varför det ser ut som att de flesta kvinnor "väljer" svenska män. Men hade afrikaner haft lika hög IQ som vita män så hade dem fortfarande varit kvar med afrikanerna istället.

Jag har bekanta som är kvinnor och bara swipar höger på afrikaner på Tinder, detta är allmänt välkänt och någonting som alla unga kvinnor gör nuförtiden. Efter att ha fått reda på detta kommer jag aldrig mer igen dejta någon svensk kvinna, dem har förlorat alla sina chanser. Som tur är finns det gott om bra kvinnor utomlands, bara välja och vraka så länge man har ett välbetalt jobb.
Nej de flesta svenska kvinnor blir inte "sönderknullade av afrikaner och araber". Var har du fått det ifrån?

Jag tror inte de saknar ditt sällskap direkt. Du verkar synnerligen osympatisk.
Citera
2019-12-07, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Helt enkelt ett enormt mansöverskott i Sverige.
Efter den muslimska massinvandringen av män.
Tacka regeringen för det!
Citera
2019-12-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej de flesta svenska kvinnor blir inte "sönderknullade av afrikaner och araber". Var har du fått det ifrån?

Jag tror inte de saknar ditt sällskap direkt. Du verkar synnerligen osympatisk.

Du känner inga tjejer post födda efter 90 och 00. Kolla deras Tinder historik, fullt med afrikaner. Araber är ovanligare enligt egen erfarenhet, de flesta vill ha mutumbo afrikan, spelar ingen roll om han har 50 i IQ. Han får knulla med svenska horor ändå.

Förstår inte hur du kan försvara dessa kvinnor, jag har full förståelse varför muslimerna kontrollerar sina kvinnor. Vi i Sverige borde också göra det annars kommer fler och fler börja köra Tinder och swipa höger på afrikaner.
Citera
2019-12-07, 14:11
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Du känner inga tjejer post födda efter 90 och 00. Kolla deras Tinder historik, fullt med afrikaner. Araber är ovanligare enligt egen erfarenhet, de flesta vill ha mutumbo afrikan, spelar ingen roll om han har 50 i IQ. Han får knulla med svenska horor ändå.

Förstår inte hur du kan försvara dessa kvinnor, jag har full förståelse varför muslimerna kontrollerar sina kvinnor. Vi i Sverige borde också göra det annars kommer fler och fler börja köra Tinder och swipa höger på afrikaner.

Det låter ju väldigt troligt att tjejerna låter dig se deras Tinder-historik.
I övrigt känns du lite fixerad. Erkänn att du runkar till interracial-porr, ju större kukar desto bättre.
Citera
2019-12-07, 14:12
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Vad hjälper det hur högt i samhället du är eller hur respektabel du är för en kvinna, ska du vara en accesoar som en handväska hon ska visa upp?
Så kan hon istället köpa sig en statussymbol eller en dyr liten hund.

Vad kvinnor vill ha är en man som älskar henne som hon älskar och det gör hon inte för han har ett jobb, det är personligheten.
Älskar du själv kungen? Han anses väl vara högsta respektablaste i landet, vill du ligga med han?

Arbetslösa killar och fångar lyckas få tjejer, hur kommer de sig? De ger sin kvinna något som inte den skrytsamme respektable mannen gör.
Ja utomlands i fattiga länder räcker det oftast med pengar, vissa folkgrupper skiljer på kärlek och pengar/status.
Svenska tjejer är självförsörjande, de behöver inte hora för pengar.
De behöver en man som de kan lita på, som tillför trygghet och kärlek och som de klickar med.

Är det därför kvinnor fortfarande även i väst gifter sig uppåt?

Sen kan status bestå av annat än pengar. Har kvinnor egna pengar är det social status, våldskapital och liknande som avgör om de attraheras av en man. När kvinnor inte behöver hora för pengar horar de för andra former av status.

Fångar är ett bra exempel på det sistnämnda som du tar upp.
Citera
2019-12-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Det låter ju väldigt troligt att tjejerna låter dig se deras Tinder-historik.
I övrigt känns du lite fixerad. Erkänn att du runkar till interracial-porr, ju större kukar desto bättre.

Som jag sa tidigare, detta är bekanta tjejers vänner som berättat till dem om detta, och sedan har dessa tjejer berättat det till mig. De flesta känner inte till det här, det mesta som sker på Tinder sker i hemlighet utan att andra får reda på det. Men om du frågar runt bland bekanta så kommer du få reda på sanningen.

Och nej för fan, jag är ingen jävla cuck. Jag har utländsk flickvän redan, asiatisk för att vara mer specifik. Jag försöker undvika alla svenska kvinnor så gott det går, vill inte ha med horor att göra. Dem har noll självrespekt. De enda undantagen är väl svenska kvinnor födda före 1960. Dem har lite vett kvar i sig.

I en perfekt värld skulle inte jag behöva hitta asiatisk flickvän, i en perfekt värld hade kvinnor inte haft någon makt, precis som för 100 år sedan i Sverige. Då fanns det gott om bra hustru material och ingen skulle kunna tänka sig en relation med en mörkhyad på den tiden. Det finns en anledning varför alla religioner har gett kvinnan lite makt och lite att säga till om, dem var jävligt smarta på den tiden.
Citera
2019-12-07, 14:35
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Som jag sa tidigare, detta är bekanta tjejers vänner som berättat till dem om detta, och sedan har dessa tjejer berättat det till mig. De flesta känner inte till det här, det mesta som sker på Tinder sker i hemlighet utan att andra får reda på det. Men om du frågar runt bland bekanta så kommer du få reda på sanningen.

Och nej för fan, jag är ingen jävla cuck. Jag har utländsk flickvän redan, asiatisk för att vara mer specifik. Jag försöker undvika alla svenska kvinnor så gott det går, vill inte ha med horor att göra. Dem har noll självrespekt. De enda undantagen är väl svenska kvinnor födda före 1960. Dem har lite vett kvar i sig.

I en perfekt värld skulle inte jag behöva hitta asiatisk flickvän, i en perfekt värld hade kvinnor inte haft någon makt, precis som för 100 år sedan i Sverige. Då fanns det gott om bra hustru material och ingen skulle kunna tänka sig en relation med en mörkhyad på den tiden. Det finns en anledning varför alla religioner har gett kvinnan lite makt och lite att säga till om, dem var jävligt smarta på den tiden.

Mmm. Problemet är att jag inte tror på dig för fem öre. Om dina tidigare inlägg skrek "incel" gav det här mig tinnitus.

Du duckade interracial-porr-delen. Det är lugnt, your secret's safe with me.
Citera
2019-12-07, 14:47
Medlem
Citat:
Mmm. Problemet är att jag inte tror på dig för fem öre. Om dina tidigare inlägg skrek "incel" gav det här mig tinnitus.

Du får tro vad du vill, det här är internet, varför skulle jag mytta ihop massa saker som anonym? Men jag kommer inte försöka övertyga dig. Du kommer en vacker dag inse att svenska kvinnor är horor (minus pre 1960 generationerna). Det går inte att blunda för verkligheten för alltid.
Citera
2019-12-07, 14:56
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

De mest patetiska männen (och kvinnorna) är de som likt dig inte kan möta en manlig motdebattör utan en massa "erkänn att du har en liten kuk", "erkänn att du är en osäker incel", "erkänn att du tänder på cuckold interracial porr", "erkänn att alla tjejer dissar dig " osv

Luktar överkompensering lång väg. Nästan så man börjar tro att du själv stämmer in på ovan nämnda..

Alternativt är du kvinna då ditt sätt att skriva och "argumentera" påminner starkt om kvinnors sätt. Kvinnor tar ALLTID till "kvinnor vill inte ha dig" eller "du är osäker och har liten kuk" när de har slut på argument. Men det är klart du kan vara man med lågt testo och högt östrogenvärde också, det kan förklara ditt kvinnliga beteende. Finns många sådana i Sverige.
Citera
2019-12-07, 15:08
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Du får tro vad du vill, det här är internet, varför skulle jag mytta ihop massa saker som anonym? Men jag kommer inte försöka övertyga dig. Du kommer en vacker dag inse att svenska kvinnor är horor (minus pre 1960 generationerna). Det går inte att blunda för verkligheten för alltid.

Nja, det kommer jag nog inte. Läst din historik och...ja. Inga överraskningar där.
Kör hårt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in