2019-12-04, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmink
Desto bättre jag sköter mig - desto färre och sämre kvinnor får jag tag i. Desto värre jag sköter mig, desto svinigare jag är, desto mer jag knarkar och slåss (vilket jag gjort många år), desto finare och desto snyggare tjejer får man. Jag har aldrig dejtat så många juristbrudar som när jag slogs, knarkade och härjade varje helg. Detta gäller i princip samtliga mina gamla pundarpolare.

Varför gör sig män till skräp? För det är vad som fungerar, mycket mer effektivt, än ett vara en "nice guy", bland kvinnor.

Det är ett destruktivt system och det krävs en reform.
Du måste bestämma dig för vad du vill. Är ditt mål att få tag på många brudar som kan tänka sig att ligga med en kille för att han är svinig, knarkar och slåss? Om du ändå inte vill ha dom tjejerna vad spelar det för roll om dom slutar ligga med dig när du förändrar ditt liv? Du vill väl ha EN tjej som du tycker är en bra tjej, eller? Om du lyckas gå från botten till att bli en välmående person på egen hand skulle det säga mer om dina (latenta) förmågor än om du aldrig varit på botten och det kommer finnas tjejer som attraheras av det.

Just nu verkar det som att du vill både ligga med tjejer som dras till svinighet samtidigt som du föraktar deras val OCH slå dig ner med en kristen tjej från en stabil bakgrund och du måste ju förstå att det blir svårt att få båda samtidigt. Ta lite ansvar nu, getmink. Glöm inte bort att tänka igenom dig själv också.
Senast redigerad av Emmy.Ha 2019-12-04 kl. 11:17.
Citera
2019-12-04, 14:05
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Nu är du djupt orättvis, hon förtjänar mycket bättre. Allvarligt???!

Sakta i backarna. Har inte nämnt giftermål.
Citera
2019-12-04, 14:55
Medlem
Citat:
Haha man kollar in 11 timmar senare och ser genast hur yra hönsen är, Emmy.Ha, Jenny och Adina skriver som aldrig förr. Här har vi verkligen klivit på ömma tår. Nåja, vi tar hand om det lite senare.

Vilka jävla nolifers, värre än mig för fan, samt kvinnor, då kan man tänka sig hur fula dessa måste vara IRL

Btw, varför får jag känslan att Jenny är ett trash som legat med många "tjackpundare" som hon här snackar skit om? Jag har instinkt för att märka av dessa, jävla vrak.
Du har ju inte direkt mycket instinkt när du bara träffar kvinnor som vid andra dejt utförligt berättar om ett sexliv av en sort som några få procent sysslar med. Finns gott om undersökningar som visar hur många heterosexuella som har sex med samma kön och där är det få kvinnor som har sex med kvinnor däremot är det påfallande många heterosexuella män som har sex med män, gruppsex är också oerhört ovanligt och sker främst bland gifta par
Citera
2019-12-04, 15:08
Medlem
Citat:
Du är utan tvekan 45+

Hur många unga kvinnor har du dejtat?
Hur ofta är du ute på nattklubbar med kvinnor ålder 20-30?

Exakt VAD har du för insikt i hur UNGA SNYGGA kvinnor fungerar idag? Du är för fan 45+, ful med diverse mentala svårigheter och spammar flashback 24/7.

Alla undersökningar visar att kring 7 % av kvinnor haft sex med fler än en samtidigt så du måste verkligen ha ytterst dåliga instinkter när du råkar gå på dejt med de som inte har ett sexliv som stämmer med hur majoriteten har sex
Citera
2019-12-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Sakta i backarna. Har inte nämnt giftermål.
Nej det är ju sant. Du tänkte dig mer ett kortvarigt socialt experiment då kanske.
Citera
2019-12-04, 15:45
Medlem
Citat:
Du är utan tvekan 45+

Hur många unga kvinnor har du dejtat?
Hur ofta är du ute på nattklubbar med kvinnor ålder 20-30?

Exakt VAD har du för insikt i hur UNGA SNYGGA kvinnor fungerar idag? Du är för fan 45+, ful med diverse mentala svårigheter och spammar flashback 24/7.

Du kanske ska välja medelmåttiga tjejer istället för unga snygga kvinnor om de enda unga snygga kvinnor som är intresserade av att dejta dig är de unga snygga kvinnor som tillhör den lilla minoritet som verkar vara sexmissbrukare och endast är ute efter ännu en sexpartner
Citera
2019-12-04, 21:16
Medlem
Citat:
Tro kan man ju, men det finns inga studier - så vitt jag vet - som bekräftar det direkt sambandet mellan självsäkerhet och attraktion. Det finns dock studier som visar ett direkt samband mellan aggressivitet, social dominans, fysisk dominans och attraktion. Vilket är intressant.

Det beror på vad man menar med intelligens. Män med hög IQ har visat sig vara mindre sexuellt attraktiva och ha mindre sexuell framgång bland människor 18-25.

Intelligens i sig är inte attraktivt, dock kan man med intelligens skapa sig situationer där man blir mer attraktiv, men det finns ingen direkt koppling mellan intelligensen och attraktion, snarare negativ sådan.

Detta stämmer. Till viss del är det därför män har utvecklats till att vara mer risktagande än kvinnor. Män tjänar på att stå ut från mängden (och visa sig klara av den sociala pressen) kvinnor vinner på att hålla sig i skymundan och "göra som alla andra".

Min uppgivenhet är ett resultat av det jag vet och hur jag ser saker och ting "utveckla sig" just nu, fortsätter det såhär så kan Sverige - och västvärlden - som vi känner det, hälsa hem, det kommer inte bli vackert.

Nej, dom är likadana. Vad som förändras dock, är vad kulturen bestämmer är hög status och inte. Kvinnor dras alltid till hög status, deras instinktiva natur är den av hypergami. Man KAN DOCK, med kultur, bestämma vad som är högre och lägre status, således driva kvinnor till en viss typ män. I dagens västländska kultur driver vi dom till väldigt destruktiva män (och ett destruktivt leverne i ren allmänhet).

Till viss del, men man bör dock ej förneka att det fortfarande, djupt där inne, finns en animalistisk hunger för den brutala våldsamma mannen som dominerar, oavsett om Latte-pappan-Lasse lyckats klättra sig till en bra position och lön på IT-företaget som kvinnan kan uppskatta.

Det är det problemet vi har.

För att en majoritet av män ska vara attraktiva för en majoritet av kvinnor, måste en majoritet av män ha något som kvinnor absolut behöver. Ta bort detta och en majoritet av män kommer bli oattraktiva i kvinnors ögon: "var är alla män??".

En sak är dock säker, att bara en liten andel män är attraktiva och får reproducera kommer göra så att samhället kollapsar inifrån. Vi kan inte göra något, för än vi fixat det reproduktiva och attraktionsdelen.

Shit, du skriver en hel doktorsavhandling om svårigheter att få tjejer.
Du måste vara kung med brudarna bror
Riktig chef, får lära mig lite här nu då
Citera
2019-12-05, 06:13
Medlem
Citat:
Ojdå, verkar som att det tog riktigt hårt på dig att bli fullkomligt krossad i den förra tråden. Ska du göra ett nytt försök här eller? Jag är på, seså, låt oss nu se vad du har att komma med, "chefen"

Krossad haha
Alternativ verklighet.
Jag är bättre än dig på allt
Det enda du hade att komma med var ett halvkass HP resultat
Ja du verkligen krossar folk

Utbildad brudar och knarkfri
Min verklighet din dröm
Citera
2019-12-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Krossad haha
Alternativ verklighet.
Jag är bättre än dig på allt
Det enda du hade att komma med var ett halvkass HP resultat
Ja du verkligen krossar folk

Utbildad brudar och knarkfri
Min verklighet din dröm

.
Citera
2019-12-05, 07:35
Medlem
Citat:
Ojdå, verkar som att det tog riktigt hårt på dig att bli fullkomligt krossad i den förra tråden. Ska du göra ett nytt försök här eller? Jag är på, seså, låt oss nu se vad du har att komma med, "chefen"

utbildad, framgångsrik trummis, snart Tyskland med mitt band
Kan fixa några brudar för dig också där nere

Fast fan, vilken förlorare jag är, jag har ju inte skrivit 1.5 på HP och sen inte utbildat mig som en riktig vinnare. Fack..

Min grundlön på 42 papp, mitt band å mina spelningar kan ju dra å helvete
Jag är värdelös, allt jag gjort har varit bortkastad tid
Kunde lagt det på knark, flashback och HP istället

DU VANN jag blev krossad
damn
Citera
2019-12-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Med det där sättet att uttrycka sig förstår jag att du är singel. Du är som en soptipp. Har du någon självinsikt överhuvudtaget? Jag vet inte vilken verklighet du lever i men enligt min erfarenhet är de allra flesta kvinnor tillsammans med alldeles vanliga män. Det är sant att en del dras till skitstövlar och att en del har osannolika krav men de flesta nöjer sig helt uppenbart med vanliga män.

Det är skillnad, de flesta svenska kvinnor blir sönderknullade av afrikaner och araber när de är tonåringar och i 20års åldern, men sen när de är 30+ och vill ha barn, ja då plötsligt duger svenska män med bra jobb som kan försörja dem. Detta är varför det ser ut som att de flesta kvinnor "väljer" svenska män. Men hade afrikaner haft lika hög IQ som vita män så hade dem fortfarande varit kvar med afrikanerna istället.

Jag har bekanta som är kvinnor och bara swipar höger på afrikaner på Tinder, detta är allmänt välkänt och någonting som alla unga kvinnor gör nuförtiden. Efter att ha fått reda på detta kommer jag aldrig mer igen dejta någon svensk kvinna, dem har förlorat alla sina chanser. Som tur är finns det gott om bra kvinnor utomlands, bara välja och vraka så länge man har ett välbetalt jobb.
Citera
2019-12-05, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det ska för i helvete räcka att vara en respektfull man, ha ett jobb och inte vara överviktig för att vara "eftertraktad".

Varför ska vi ändra på oss? Antingen ändrar ni er (om ni inte vill sluta upp som sexslavar åt muslimerna) eller så åker vi utomlands och köper sex eller hittar oss en fru där, där det räcker med ovanstående egenskaper för att vara eftertraktad.

Men ha så kul med muslimerna ni
Vad hjälper det hur högt i samhället du är eller hur respektabel du är för en kvinna, ska du vara en accesoar som en handväska hon ska visa upp?
Så kan hon istället köpa sig en statussymbol eller en dyr liten hund.

Vad kvinnor vill ha är en man som älskar henne som hon älskar och det gör hon inte för han har ett jobb, det är personligheten.
Älskar du själv kungen? Han anses väl vara högsta respektablaste i landet, vill du ligga med han?

Arbetslösa killar och fångar lyckas få tjejer, hur kommer de sig? De ger sin kvinna något som inte den skrytsamme respektable mannen gör.
Ja utomlands i fattiga länder räcker det oftast med pengar, vissa folkgrupper skiljer på kärlek och pengar/status.
Svenska tjejer är självförsörjande, de behöver inte hora för pengar.
De behöver en man som de kan lita på, som tillför trygghet och kärlek och som de klickar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in