Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Aaah ännu en person som använder sig av flashback för att få sig en överblick av q-följarna, roande
Ja hur "mäter" man annars Q följarna i Sverige och hur de tolkar saker som sker i USA?
Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Q konspirationen går ut mycket på att vanliga människor ska försöka lägga pussel (om dessa pussel är förankrade i verkligheten och verkligen har kopplingar till korruption osv är såklart något som kan diskuteras) Men när en jäkla massa människor försöker lösa ett väldigt komplicerat pussel så kommer folk att ha fel,för mig är det jätte enkelt att förstå och därför drar jag inte på några större växlar när sånt händer..
Så Q är en dålig ARG utan någon som helst real belöning?
För än så länge så har 0,00% av allt som har förutspåtts inte skett och när det väl har varit saker som faktiskt har skett så har Q varit dagar eller veckor sen med att rapportera om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Sen är du väldigt luddig i det du skriver. Om Q har fört detta narrativ är det bara att du plockar in dom posts Q har gjort det på. Framstår mer som du försöker få det att låta som att Q fört detta narrativ men det i själva verket är folk på Flashback som gjort det...
Om du anser att jag är luddig så är det nog för att du inte är källkritisk eller ens kritisk mot Q, jag pratar om helhetsperspektivet.
Q har än så länge haft fel varje gång man har lovat att saker skall ske, Clinton är fortfarande på fri fot trots att man har lovat att hon skulle arresteras eller sitta på Guantanamo osv.
Alla vägar leder till att Q är där för att agera som bröd och spel i en modern tappning.
Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Självklart kan diskussioner om Trump även förekomma här då Trump kopplas till Q men för att förstå det bör man klara av att ha ett liiiiiiiiiiiiiite bredare perspektiv antar jag.
Det bör dock finnas en gräns för hur pass on topic Trump är, bland annat så är det inte on topic att diskutera allt som rör honom utanför Q, samma sak så är det inte on topic att diskutera hans mur osv.
Precis som att det inte skulle vara on topic att diskutera Stefan Lövfen och Socialdemokraternas politik så är det inte rätt tråd (inte riktat mot dig för övrigt utan detta är mer öppet) att diskutera vad som helst.
Topic är Q och den så kallade "Deep state uprensningen i USA"