2019-12-03, 14:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kan ju kanske bli en chocknyhet för alla Qanons o Trumpers.

Vi har fått datum från Q tidigare utan att något har hänt, även löften om uppvaknanden.

Q följarna kommer troligen att ignorera om inget händer
Citera
2019-12-03, 14:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
https://twitter.com/An0n661/status/1201808557416562688

Det där är lika desperat som när man försökte att få det till att Trump skulle ha sagt att stormen hade kommit för cirka 3 år sedan.

Vid det här laget så börjar jag misstänka att du omöjligt kan vara så korkad som du framställer dig i denna tråd.
Citera
2019-12-03, 14:54
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det där är lika desperat som när man försökte att få det till att Trump skulle ha sagt att stormen hade kommit för cirka 3 år sedan.

Vid det här laget så börjar jag misstänka att du omöjligt kan vara så korkad som du framställer dig i denna tråd.
Istället för en sedvanlig ad-hominem attack mot mig kan du enkelt bevisa hur statistiskt sannolikt det är att ett tweet från Trump postad inom en minut från Q's innehåller samtliga tecken i Q's tripkod minus q.
Citera
2019-12-03, 15:04
Medlem
Citat:

Håller med om att tittar man på denna händelse enskilt säger det inte speciellt mycket. Börjar man däremot lägga ihop alla gånger Q och Trump har en osannolik koppling blir det lite mer intressant, just sayin
Citera
2019-12-03, 15:22
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Håller med om att tittar man på denna händelse enskilt säger det inte speciellt mycket. Börjar man däremot lägga ihop alla gånger Q och Trump har en osannolik koppling blir det lite mer intressant, just sayin
Du kanske också kan besvara frågeställningen?
Citat:
Istället för en sedvanlig ad-hominem attack mot mig kan du enkelt bevisa hur statistiskt sannolikt det är att ett tweet från Trump postad inom en minut från Q's innehåller samtliga tecken i Q's tripkod minus q.
Citera
2019-12-03, 15:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Lär dig vad ad-hominem är, jag påpekar bara att du troligen är fejk med dina åsikter i tråden med tanke på hur du svänger så extremt imellanåt.

Och återigen, att sitta och aktivt leta efter sådana där saker bevisar bara att folk är desperata.
Citera
2019-12-03, 15:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Nekar inte att det troligen finns någon form av koppling mellan dem, men denna typ av koppling är papperstun i bästa fall.
Citera
2019-12-03, 15:39
Medlem
Citat:
Du kanske också kan besvara frågeställningen?
Nej det kan jag inte mer än att det inte är speciellt sannolikt att det ska hända utan att någon har gjort det medvetet. Det jag dock försöker säga till dom största skeptikerna är att titta inte på en enskild koppling mellan Trump och Q för att sedan förkasta den utan rada upp flera olika kopplingar och titta på dom samtidigt så blir allting väldigt mycket mer osannolikt.
Citera
2019-12-03, 15:40
Medlem
Citat:
Nekar inte att det troligen finns någon form av koppling mellan dem, men denna typ av koppling är papperstun i bästa fall.

Spännande. Sen att du drar slutsatsen att den i bästa fall är papperstunn UTAN något underlag till varför den isf är papperstunn förvånar mig inte för en sekund
Citera
2019-12-03, 15:51
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Nej det kan jag inte mer än att det inte är speciellt sannolikt att det ska hända utan att någon har gjort det medvetet. Det jag dock försöker säga till dom största skeptikerna är att titta inte på en enskild koppling mellan Trump och Q för att sedan förkasta den utan rada upp flera olika kopplingar och titta på dom samtidigt så blir allting väldigt mycket mer osannolikt.
I det här fallet kräver situationen att vi enbart tittar på en enda händelse, eftersom det är enbart en händelse som använts för att verifiera en koppling.

Jag argumenterar för att sannolikheten att det skulle vara en slump är extremt låg (obefintlig).

Ondahamstern och du argumenterade för att denna händelse skulle kunna vara en slump. Jag efterfrågar om ni vet om sannolikheten för händelsen eller om ni bara kommer med åsikter. I Ondahamsterns fall använder han sina åsikter som bakgrund till att säga att jag har fel och fylla på med sina sedvanliga ad-hominem attacker (som han likt en jude förnekar trotts att sanningen talar tydligt emot).
Citera
2019-12-03, 16:09
Medlem
Citat:
https://twitter.com/An0n661/status/1201808557416562688

"J" i versaler är inte med.

https://pastebin.com/P1g5RPWs

Och som jag har nämnt åtminstone tre gånger tidigare, all "tidsbevisning" är vansinne, och det är ganska enkelt att generera några miljarder tripcodes i förhoppningen att en ska matcha något DJT twittrar och drar iväg det direkt när tweeten kommer, och sen räcker det med några sekunders diff mellan twitters klockor och 8kuns klockor för att göra sak av det (åter igen, det tar millisekunder att jämföra förgenererade tripcodes med nyutkomna tweets, tänk på att allting går att automatisera, ingen människa behöver vara med i processen).

Och det är med fördel att man bara tar tripcodes med siffror som är vanligt förekommande i tidsangivelse (som 1-or, 3-or och 6-or), stora bokstäver i ord DJT ofta skriver med versaler (Witch Hunt, Impeachment Scam, NEVER, Do Nothing Democrats, United States, WHITE HOUSE, osv), och sen lite bokstäver som statistiskt förekommer åtminstone flera gånger per dag i hans tweets.
Citera
2019-12-03, 16:11
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
"J" i versaler är inte med.
Donald J. Trump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto