2019-11-02, 14:05
Medlem
Hon ser väl ändå ganska ok ut tycker jag. Ingen fotomodell så men ful är hon knappast.
Citera
2019-11-02, 18:05
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Observera hur jävla svåra föräldrarna ska vara och inte avslöja om det är ett gosse- eller flickebarn...
Troligtvis ett gossebarn.
Antal män:3 522 (2 649 tilltalsnamn)
Antal kvinnor:411 (11 tilltalsnamn)
Inofficiell namnsdag:
1 september
Källa: svenskanamn

Tyckte namnet var lite spännande och kollade upp det på kul. Sami är ett arabiskt namn som betyder "den upphöjde". Det är även ett finskt namn som kommer från namnet Samuel.

Namnet är populärt i Mellanöstern och Nordafrika.

Namnet är antagligen valt pga att Nour är född i Libanon.
Citera
2019-11-02, 19:02
Medlem
apanola IIs avatar
Jag får då via Flashback gratulera paret el Refai och Schyffert till deras lilla rasbastard, en blandrasunge som kommer att växa upp i övre medelklass med vänstervärderingar. Jag spår att den lilla rasbastarden kommer att gå en lysande framtid till mötes, alternativt stupa i det kommande raskriget.

Men OT: El Rafai verkar inte vara den stabilaste människan så jag gissar att det kommer att bli en konfliktfylld och otrygg uppväxt, sånt bäddar för drogmissbruk och kriminalitet längre fram i livet
Citera
2019-12-02, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Jag får då via Flashback gratulera paret el Refai och Schyffert till deras lilla rasbastard, en blandrasunge som kommer att växa upp i övre medelklass med vänstervärderingar. Jag spår att den lilla rasbastarden kommer att gå en lysande framtid till mötes, alternativt stupa i det kommande raskriget.

Men OT: El Rafai verkar inte vara den stabilaste människan så jag gissar att det kommer att bli en konfliktfylld och otrygg uppväxt, sånt bäddar för drogmissbruk och kriminalitet längre fram i livet

Du verkar ju normal och stabil själv.

Nour ser dock "vitare" ut än många europeer om vi nu ska snöa oss in på ras. Inte lätt för er.
Citera
2019-12-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Du verkar ju normal och stabil själv.

Nour ser dock "vitare" ut än många europeer om vi nu ska snöa oss in på ras. Inte lätt för er.
Vad är det som är svårt menar du?
Citera
2019-12-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Vad är det som är svårt menar du?

Att acceptera för vita nationalister att en libanes eller syrier (vad hon nu är) kan se "vitare" ut än en europé.
Citera
2019-12-02, 22:04
Medlem
Citat:
Att acceptera för vita nationalister att en libanes eller syrier (vad hon nu är) kan se "vitare" ut än en europé.
Aldrig hört talas om det. Trots att jag är nationalist. Tror det är nåt du drömt.
Citera
2019-12-02, 22:13
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Det är inget fel på henne annat än att hon väljer att göka fram barn med Schyffert, kan ju vara någon annan också men det blir Schyffert som får pröjsa! Och sen får hans riktiga avkommor dela på Schyfferts arv med en till.

Men jag kan lugna Schyffert, ett barn kostar ungefär som en pizza om året så skaffa ett par till, Schyffert vill ju skapa kaos i Sverige med sina pizzalögner.
Citera
2019-12-03, 20:03
Medlem
negrofobens avatar
Hon verkar lida av psykisk ohälsa enligt henne själv och måste käka lyckopiller.
Kan det vara pizzaekonomen som gått hårt åt henne?
Citera
2019-12-03, 20:11
Bannlyst
Citat:

Nour ser dock "vitare" ut än många europeer om vi nu ska snöa oss in på ras.

Njaeee.
Citera
2019-12-03, 20:11
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Hon verkar lida av psykisk ohälsa enligt henne själv och måste käka lyckopiller.

https://www.svtplay.se/video/24595393/landet-lyckopiller/landet-lyckopiller-avsnitt-1

Här pratar hon om det själv.
Citera
2019-12-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben

Att hon skaffat barn med Professor Pizza är obegripligt. Hans gener borde istället spolas ner i en toalett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in