2024-10-18, 18:43
Medlem
Krya på Fig bästa Nour❤️
Citera
2024-10-18, 19:43
Citat:
Ursprungligen postat av Galea
Krya på Fig bästa Nour❤️

Vad saknas Nour?
Citera
2024-10-18, 19:57
Medlem
Saloths avatar
Fotboja!
Citera
2024-11-16, 18:13
Medlem
Tarrous avatar
Nour gjorde en bra show på Intiman där hon sa skämt i ca 75 minuter, och fler barn låg knappast i korten. Hennes sambo, vars integritet hon naturligtvis respekterade hade en inte obetydlig roll.

Upplevde viss inspiration från Taylor Tomlinson - men det kan naturligtvis vara inbillat
Citera
2024-11-16, 20:21
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Upplevde viss inspiration från Taylor Tomlinson - men det kan naturligtvis vara inbillat
Oj, det vore ju ett nytt spår för henne. Taylor Tomlinson är ju rolig och det är något Nour inte provat på länge.
Citera
2024-11-17, 09:47
Medlem
WallabeJoys avatar
Jag tror hon är sjuk eller har hon och Henrik separerat?
det har ju varit slutsålt på de flesta ställen så tror inte biljettförsäljningen är en orsak, då formulerar man sig inte så.
Antingen är det en period med depression, eller något annat Hon har gått ner vikt tyckte jag, när man ser bilder från showen i sthlm.
Ser väldigt smal ut. Jag hoppas det inte är något allvarligt.
Citera
2024-11-17, 12:36
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Vad saknas Nour?

En lobotomi
Citera
2025-02-12, 15:54
Medlem
Har precis kollat igenom alla säsonger av Bonusfamiljen en andra gång och det är verkligen en skådespelare som sticker ut som extra usel. Grattis Nour!
Citera
2025-07-04, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jag tror hon är sjuk eller har hon och Henrik separerat?
det har ju varit slutsålt på de flesta ställen så tror inte biljettförsäljningen är en orsak, då formulerar man sig inte så.
Antingen är det en period med depression, eller något annat Hon har gått ner vikt tyckte jag, när man ser bilder från showen i sthlm.
Ser väldigt smal ut. Jag hoppas det inte är något allvarligt.

Samma dag som Schyffert hade turné-avslutning så meddelade Nour att hon plötsligt blivit frisk igen och kunde köra sin show. Det handlade nog snarare om att de insåg för sent att båda inte kunde köra enskilda turnéer genom Sverige samtidigt. Deras son är ju fortfarande i förskoleålder. Eftersom biljetterna till båda turnéerna redan var släppta fick en av dem fejka sjukdom.
Citera
2025-07-07, 12:03
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Samma dag som Schyffert hade turné-avslutning så meddelade Nour att hon plötsligt blivit frisk igen och kunde köra sin show. Det handlade nog snarare om att de insåg för sent att båda inte kunde köra enskilda turnéer genom Sverige samtidigt. Deras son är ju fortfarande i förskoleålder. Eftersom biljetterna till båda turnéerna redan var släppta fick en av dem fejka sjukdom.
Så pass!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in