Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Att flytta på målstolpen för vad som är bevis bara för att man inte lyckas bevisa nånting är sandlådenivå och tillför inget där är vi eniga, därför jag ifrågasätter dig.
Att du dessutom inte märker att om man klickar på länken
https://twitter.com/infinitechan/sta...392011265?s=19 att många kommentarer refererar till Q kan nog enkelt förklaras med att du glömde undersöka den

Att du har den låga mentala nivån att du inte förstår att det inte var bevis för något utan en ren och skär kommentar om att jag personligen inte såg något men att jag även sa att det inte behövde betyda något, är inte att flytta på målstolpen utan en ren och skär iakttagelse.
Att du sedan inte klarar av att förstå att jag även kommenterar att jag enbart såg ett enda inlägg som var direkt Q relaterat medan resten var rena peppe memes, det får tala för din egna låga mentala nivå.
Även Pressombudsmannen kommenterade ju att det var mer så att man såg att det var Q meddelanden om man klickade sig in på varje profil, vilket jag indirekt redan hade erkänt att jag inte hade gjort då jag enbart tittade på kommentarerna.
En sak som är tydlig med de som fortfarande tror på Q är att det börjar bli allt tydligare att dessa faller inom två kategorier antingen så är de folk som hoppas att allt som är hemskt och fel ska kunna kopplas till en hemlig kabal eller att Q ska vara sann på något plan, eller så är de så pass lågt begåvade mentalt att de inte kan vara källkritiska och/eller sväljer saker som pizzagate för att någon på youtube har en fixidé eller tjänar pengar på att kränga skit till lättlurade stackare.