Citat:
Ursprungligen postat av
starke_adolf
Misstänker att detta har att göra med min sammanfogning. Börja med att läsa reglerna, specifikt 0.02:
https://www.flashback.org/regler.
"Starta inte en ny tråd ifall det redan finns en lämplig tråd."
En lämplig tråd i det här fallet är en tråd som handlar om precis samma sak. Om man kommer med en ny infallsvinkel som motiverar en ny tråd är det helt okej att den får vara kvar för sig själv men i det här fallet bedömde jag att så inte var fallet. Börja därför med att söka upp trådar innan du startar en ny.
Förövrigt tycker jag att ämnet är intressant och diskussionerna har varit aktiva sedan sammanfogandet, om än ganska hård ton och tidvis mycket trams och OT.
Jag förstår reglerna, men tycker man ska kunna föra en diskussion utifrån sin egen vinkel och information. Piss på reglerna när admin själv säger det är ett problem. Tråden har varit aktiv där folk svarat på den gammla TS men inte min, jag vill såklart diskutera det jag skrivit, inte vad någon annan skrivit, min text har du nu begravt och gjort osynlig.
(Tex, till min ts fick jag svar som "många tänkvärda citat" min TS fick alltså folk att tänka, mer än den gammla TS, så det är inte bara min diskussion som förstörts, utan det har dolts "tänkvärd information" som användare nu inte längre kan hitta lika lätt. Om du brydde dig om diskussionen och informationen, skulle ni så klart låta den mer tänkvärda och informativa TS ligga där den är mest synlig, alltså den bästa TS som slås ihop med andra TS bör alltid hamna längs fram i ihopslagna trådar.)