2019-12-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakhoger
Så du menar att Fiffi har ett eget blodomlopp med specialblod? Du verkar inte vara helt hundra

Går nog att särskilja " Mens blodet blandas ut med kroppsvätska och slemhinna från livmodern"
Citera
2019-12-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Eftersom Wilma har bott i lägenheten tillsammans med honom och hon är kvinna så rinner det ju naturligt blod ur henne en viss tid i månaden, så frågan är hur de kan använda sig av resultatet i duschavloppet.

Möjligen att de kan använda rören i köket eftersom det normalt inte förkommer blodspill där.

Gissar att du inte har så stor koll på hur menstruation fungerar.
Det är inte så att blod flödar ur kvinna konstant under menstruationen.
Citera
2019-12-02, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Har aldrig sagt att man inte har rätt man. Tror 100% på MGM. Jag talar om motiv eller någon slags rättfärdigande. Flera andra har varit inne på svartsjukan, någon (ej bekräftat) påstår att MGM velat att BO skulle konvertera. Det är inte en konspiration, eller det kanske det är, men ändå. Att det kan finnas bakomliggande orsaker/krafter som vill se Wilma borta ur bilden.

Jag tänker någon typ av klan/heder eller salafism.

Det som skett i detta fallet är digitala spår som inte har någon naturlig förklaring.

Nästan allt i tråden är spekulationer, ska allt då hamna i KoAT forum för det? Det är inte en alternativ teori, det är en utvidgad.

Jag tänker ändå inte diskutera ämnet speciellt mycket mer då jag tror allt har sagts. Vi får se i FUP sen...

Ok, då var det inte dig jag riktade mitt första inlägg åt då.
Inväntar också FUP, kommer ta ett tag.
Citera
2019-12-02, 18:33
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Eftersom Wilma har bott i lägenheten tillsammans med honom och hon är kvinna så rinner det ju naturligt blod ur henne en viss tid i månaden, så frågan är hur de kan använda sig av resultatet i duschavloppet.

Möjligen att de kan använda rören i köket eftersom det normalt inte förkommer blodspill där.

NFC kan med all säkerhet avgöra vilken typ av blod det är. Näsblod, mens, nytt blod eller gammalt blod. Dessutom kan man ju misstänka att det inte bara är blod som åker ner i avloppet om hon nu är styckad i hans lägenhet.
Citera
2019-12-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Hur vet du att detta är kusinen som var hos MGM?.

Det kommer från personer i tråden som hävdar att de bor i Uddevalla. Kopplingen att de är släkt grundas på att personen är vän med både BO och MGM1s far på sociala medier och har gillat samt kommenterat flera inlägg och bilder hos samtliga.
Citera
2019-12-02, 18:40
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
En teori som jag har är att detta är sofistikerade twitter-botar som av ren slump kommit över Wilmas namn, och att de är tillräckligt intelligenta för att bara vara aktiva under perioder som originalanvändaren är aktiv. Detta skulle kunna förklara varför tweetsen upphörde samtidigt som hon försvann.
Ganska osannolikt, och att bot-konto retweetar instagram-konto där en tysk kurd poserar.
Citera
2019-12-02, 18:40
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakhoger
Så du menar att Fiffi har ett eget blodomlopp med specialblod? Du verkar inte vara helt hundra
Det är nog skillnad på blod och mensblod ja, koaguleringen är ju stor skillnad.
Dessutom kan de nog komma fram till ungefärlig tid.
Citera
2019-12-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Tror att det är ganska tyst där eftersom han sitter häktad misstänkt för mord...

Om dem fortfarande är hemma..
Citera
2019-12-02, 18:45
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
På vilket sätt? Det är DNA som man undersöker.
Citera
2019-12-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi

Visserligen är jag trots namnet manlig, men alltså va fan? Mängden blod, om man jämför styckning och mens är inte i närheten samma.
Citera
2019-12-02, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
På vilket sätt? Det är DNA som man undersöker.

Naturligtvis så kollar de upp sammansättningen på blodet, som rent DNA material funkar det både ock, men självklart ser de innehållet i blodet.. det tar ca 24 timmar att få fram ett DNA av blod om det är rent, annars renas det och då tar det längre tid. Kan man rena blod så kan man särskilja innehållet.
Citera
2019-12-02, 18:48
Medlem
Vet någon vem denna pajasen är? Har laddat upp en bild på MGM 2 Tim sen med texten ’new art fromme’ och denne verkar kommentera på W Facebook ganska ofta

https://www.facebook.com/janferenc.weizinger.50
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in