2019-12-02, 18:48
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
Ganska osannolikt, och att bot-konto retweetar instagram-konto där en tysk kurd poserar.

Nu har jag förvisso inte skrivit något om varken sammankopplade instagramkonton eller något om att re-tweeta, men jag förstår om du tror det ifall du inte läste ordentligt!

Min TEORI är att boten är aktiv (och sprider sitt bot-relaterade innehåll), om den ursprungliga användaren är aktiv. Detta för att det ska se mer trovärdigt ut. Om ursprungsanvändaren loggar ut så blir boten inaktiv, och således skulle det förklara varför den misstänkta boten slutade sprida trump-propaganda samtidigt som W inte längre var aktiv, eftersom hon var död redan det datumet.

Återigen, en TEORI... och jag kan faktiskt inte se en enda logisk fallgrop i den, även om den nödvändigtvis inte är sann.
Citera
2019-12-02, 18:50
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
På vilket sätt? Det är DNA som man undersöker.
Just vad som är skillnaden kan jag inte svara på men tror absolut att de kan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Om dem fortfarande är hemma..

Vilka då? Hemma hos GM? Han bodde ju själv? Vad pratar ni om här?
Citera
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower90
Vet någon vem denna pajasen är? Har laddat upp en bild på MGM 2 Tim sen med texten ’new art fromme’ och denne verkar kommentera på W Facebook ganska ofta

https://www.facebook.com/janferenc.weizinger.50

Har inte facebook, men kan du kolla när det kryptiska citatet om ensamhet är uppladdat?
Citera
2019-12-02, 18:52
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannahGraafRyttare
Visserligen är jag trots namnet manlig, men alltså va fan? Mängden blod, om man jämför styckning och mens är inte i närheten samma.

Vi diskuterade mer om man kan särskilja de åt. Nej mens är betydligt mindre än en styckning såklart. Jag blöder mindre än en matsked under min mens.
Men det var inte där diskussionen började.
Citera
2019-12-02, 18:53
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Det kommer från personer i tråden som hävdar att de bor i Uddevalla. Kopplingen att de är släkt grundas på att personen är vän med både BO och MGM1s far på sociala medier och har gillat samt kommenterat flera inlägg och bilder hos samtliga.
Köper det, har varit inne på profilen förut, men hittade inte så intressanta saker. Men om han är den person som varit i lgh den aktuella veckan är han ju högintressant.
Citera
2019-12-02, 18:55
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
På vilket sätt? Det är DNA som man undersöker.
”Även kvinnans flytningar följer en cykel och ser till att göra sig av med produkter (så som bakterier) som kroppen vill bli av med i samband med menstruationen. Sen är ju inte mensblod som vanligt blod i och med att livmoderslemhinnan (gamla delar av livmodervävnad) och ett obefruktat ägg finns med blodet.”
Citera
2019-12-02, 18:55
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Det är nog skillnad på blod och mensblod ja, koaguleringen är ju stor skillnad.
Dessutom kan de nog komma fram till ungefärlig tid.

Allt detta snack om blod och mens.

Det vet nog polisen redan.
Det är bara att prata med familjen, syskon och/eller vänner när Wilma hade mens.
Brukar ligga runt varje 28 dag - ungefär.

Så var det uppklarat.
Citera
2019-12-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m00nlight
Ja, jag blir så förbannad jag med. Inte nog med att man mördat någons barn så sitter man och är tyst om vart kroppsdelarna befinner sig. Kan han inte bara säga vad han gjort med det så familjen får ett avslut?! Jävla vider. Skäms över att jag är från samma land.

Tack för ditt inlägg.
Du skriver att du är frpn samma land..
Då vill jag ställa en fråga. Skulle du kunna göra samma sak och sedan bara rycka på axlarna? Är det här normalt betende från invandrare, eller är det nåt riktigt fel i huvudet på det här svinet? Vad känner du personligen?

För oss svenskar är det här så långt utanför verkligheten så det går inte ens att beskriva..
Citera
2019-12-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Vi diskuterade mer om man kan särskilja de åt. Nej mens är betydligt mindre än en styckning såklart. Jag blöder mindre än en matsked under min mens.
Men det var inte där diskussionen började.

Ok. Men fortfarande lika ovidkommande, antar jag?
Citera
2019-12-02, 18:57
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannahGraafRyttare
Ok. Men fortfarande lika ovidkommande, antar jag?

Förmodligen.
Citera
2019-12-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Har inte facebook, men kan du kolla när det kryptiska citatet om ensamhet är uppladdat?

Det är en bild som säger ’att vara ensam är bättre än att vara med människor som inte respekterar dig för den du är’

Är det det du menar? Uppladdat i lördags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in