Citat:
Ursprungligen postat av
SyntaxGlenn
Nja. Skrev 25*2”. Menade två tum/50mm. Däremot såg jag att Vulcans Great är 45mm. Bonnens är 50mm enligt hemsidan men det kan jag tänka mig är mer 47~ i verkligheten.
Jo, det är inget jättebra pris sett till vad dom brukar ligga på i pris
Citat:
Ursprungligen postat av
liuyang
Vilka tårtor är prisvärda och av bra kvalitet i prisklassen 0-800kr hos 4verkeri? Nu är jag ingen expert eller kanske ens finsmakare - men jag skulle säga att jag gillar udda/roliga effekter och variation. Det bör finnas en tanke bakom snarare än att det bara matas på med samma effekt rakt igenom.
Jag har sett att priserna har höjts hos 4verkeri och att folk har reagerat på detta. Men kanske finns det trots allt en del bra grejer till bra priser? Annars; rek gärna tårtor hos andra ÅF i samma prisklass. Tack på förhand!
Beror på vad du gillar för effekter eller anser vara udda. Thunder Explosive är väldigt trevlig. Infinity är snurrskott rakt igenom, men är trots det riktigt vacker! Kanga är bra om man gillar tempo men effekterna kanske är lite väl enformiga. Big One - 50mm i vinkel är trots allt ovanligt. Be Happy är ju trevlig om du gillar mixkaliber och tjut. Lagonda ska ju vara bra har jag hört, men inte sett den själv i verkligheten. Järnboxen/Excalibur Night är ju nästan ett måste om du gillar palmer i den prisklassen
High Explosive har väldigt bra saluter. Shark om du gillar när färgen i topparna kommer lite senare. Pondus är ju faktiskt en riktigt bra tårta med om man gillar eleganta effekter. Både gult, lite W-shape och guld. Som sagt, finns mycket olika så det beror helt på vilka effekter du gillar