2019-11-30, 19:59
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
SvFF kommer säkert rigga lottningen av Allsvenskan 2020 så att MFF möter Bajen så sent på året som möjligt. Då hoppas man att MFF:arna glömt och gått vidare. Givetvis lägger man Bajen–MFF före MFF–Bajen också i hopp om att ta udden av spänningarna lite.
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2019-11-30 kl. 20:08.
Citera
2019-11-30, 20:24
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Ja det kan kanske falla väl ut för Zlatan ekonomiskt i just den här lilla affären. För Hammarby växer ju utan tvekan och det här skapar lite kortvarig hype. Men han har bränt alla broar till Sveriges största klubb och staden som han var en ambassadör för. Och då ska man inte räkna Malmö som de 300 000 inom tätorten, vilket vissa sthlmsjournalister verkar göra felaktigt. Utan det är en fanbase på snarare 5-600 000 personer.

Håller med om att det verkar vara tveksam business på lång sikt att alienera minst en halv miljon av sina kärnfans i hans trots allt viktigaste kommersiella marknad (Sverige). För det är bara i Sverige han kan kränga vad som helst bara han sätter sitt namn på det. Det har ju inte funkat med hans internationella satsningar (t.ex A–Z) där han bränt belopp i hundramiljonersklassen.

Egentligen helt sjukt att bränna sina broar med en hel stad som avgudade honom för några millars aktieinnehav. Enda förklaringen är att han verkligen trodde att Malmö skulle lägga sig ner och acceptera detta precis som han är van vid att folk gör när han pissar på dem.
Citera
2019-11-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson33
Ja det finns flera tusen sajter och tvkanaler som kan stödja det jag säger
Länka eller framstå som ett litet pisstroll.
Citera
2019-12-01, 10:56
Avstängd
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/3JKXzM/milans-storslagna-plan-presentera-zlatan-pa-fest

Citat:
I mitten av december firar Milan 120 år.

Då uppges klubben ha en storslagen plan:

Att presentera Zlatan Ibrahimovic.
Citera
2019-12-01, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Länka eller framstå som ett litet pisstroll.

Om någon är det så är det du som är det
Citera
2019-12-01, 16:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det här skenar iväg rejält. Du är låst vid Zlatans uttalande om att bli ”bäst i Skandinavien”. Det är nog att hoppas på för mycket. Dock är valet av att investera i Bajen varken dumt eller ologiskt sett till Bajens potential samt till Zlatans koppling till AEG.

Vi får se hur mycket inflytande Zlatan får och hur engagerad han faktiskt kommer vara i Bajen. Jag tror inte att det blir lika mycket cirkus som det har blivit i de klubbar han faktiskt spelat i.

Det är väl just uttalandet som de flesta blir lacka på, åtminstone jag. Aktierna läste jag att han fått av AEG, även om han hade köpt dem så är det hans val. Apropå statyn så borde den stå vid ZCourt.
Citera
2019-12-01, 16:59
Medlem
Tampiss avatar
Det lades ett förslag att statyn skulle stå i Rosengård. Den onämnbare nekade detta förslag, varpå statyn placerades utanför stadion.
Den onämnbare visste att han skulle bli delägare i Hammarby när det beslutades att statyn skulle pryda vårt stadiontorg.
När han sen stod här och log vid invigningen av statyn i början av oktober så visste han att han skulle bli delägare i Hammarby.

Två dagar innan vi ska avtacka och hylla Markus Rosenberg så släpper den onämnbare en bomb.
Dagen innan vi ska hylla Rosenberg kommer ytterligare en bomb.
Varför valde han just detta tillfälle att släppa sin nyhet? Varför exakt just nu?

I en intervju sa den onämnbare saker såsom ”Jag tror att Hammarby har störst potential att bli störst i Skandinavien”.
Som grädde på moset sade han även ”Jag tror att Malmö blir glada för min skull”.

Det är uppenbart att han hatar Malmö och Malmö FF. Han är inte en del av MFF-familjen längre och hela hans existens inom MFF kommer att långsamt raderas.
Logen kommer byta namn, hans hörna i vårt museum kommer att monteras ner och hans staty kommer antingen flyttas eller sprängas.

Att han aktivt försöker skada MFF är förkastligt och oförlåtligt. Han kommer aldrig kunna visa sig på stadion igen. Aldrig.

Tack och lov för att vi har Markus Rosenberg. Hans ord har gjort allting bra igen.
Leve Rosenberg!
Citera
2019-12-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Finns det något töntigare än "Zlatanister"?

Bleka Svennar som sitter i Sverigetröja, halvfeta med popcorn i högsta hugg och 70 tum white trash TV:n på högsta volym.

Dessa s.k "experter" som inte kan något om fotboll eller klubbfotboll ska alltså trivialisera Judas handlingar, i princip vad han än gör, och vi MFF fans ska inte få ha några känslor osv.
Du har helt rätt i spaningen att "Zlatanister" är en tydlig indikator för white trash och störiga babbar i ljuv förening.
Citera
2019-12-01, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Finns det något töntigare än "Zlatanister"?

Bleka Svennar som sitter i Sverigetröja, halvfeta med popcorn i högsta hugg och 70 tum white trash TV:n på högsta volym.

Dessa s.k "experter" som inte kan något om fotboll eller klubbfotboll ska alltså trivialisera Judas handlingar, i princip vad han än gör, och vi MFF fans ska inte få ha några känslor osv.

Förräderi mot MFF, Malmö stad och ja, hela Skåne egentligen.
Han ska alltså aktivt arbeta för att Sthlm ska bli bättre i fotboll än oss, en randomklubb som spelar på plastmatta dessutom.

Zlatanister är extremt patetiska människor och just det att dom alltid relativiserar sig fram till att allting som Zlatan gör är okej. Rasistanklaga Janne bortförklaras med vadå det finns ju rasism i samhället, sakfrågan med landslaget begriper man inte.
Deras stor idol är en person som om han inte blivit fotbollsproffs hade varit yrkeskriminell.
Citera
2019-12-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Det lades ett förslag att statyn skulle stå i Rosengård. Den onämnbare nekade detta förslag, varpå statyn placerades utanför stadion.
Den onämnbare visste att han skulle bli delägare i Hammarby när det beslutades att statyn skulle pryda vårt stadiontorg.
När han sen stod här och log vid invigningen av statyn i början av oktober så visste han att han skulle bli delägare i Hammarby.

Två dagar innan vi ska avtacka och hylla Markus Rosenberg så släpper den onämnbare en bomb.
Dagen innan vi ska hylla Rosenberg kommer ytterligare en bomb.
Varför valde han just detta tillfälle att släppa sin nyhet? Varför exakt just nu?

I en intervju sa den onämnbare saker såsom ”Jag tror att Hammarby har störst potential att bli störst i Skandinavien”.
Som grädde på moset sade han även ”Jag tror att Malmö blir glada för min skull”.

Det är uppenbart att han hatar Malmö och Malmö FF. Han är inte en del av MFF-familjen längre och hela hans existens inom MFF kommer att långsamt raderas.
Logen kommer byta namn, hans hörna i vårt museum kommer att monteras ner och hans staty kommer antingen flyttas eller sprängas.

Att han aktivt försöker skada MFF är förkastligt och oförlåtligt. Han kommer aldrig kunna visa sig på stadion igen. Aldrig.

Tack och lov för att vi har Markus Rosenberg. Hans ord har gjort allting bra igen.
Leve Rosenberg!

Mycket bra sammanfattning av hur jävla cynisk detta svin är, står och ler vid statyn när han vet att han snart ska avslöja sitt ägande i Hammarby och vill dessutom göra Hammarby till störst i Skandinavien. Smält ner statyn det är det enda rätta, hur många får en staty under sin livstid och så går detta fanskap och gör detta.
Jag hejar inte ens på Malmö men blir förbannad på det utstuderade sättet han verkligen försöker pissa på andra människor.
Om inte alla förstått vad Zlatan går för så borde det vara väldigt tydligt nu, en mycket liten människa.

Markus Rosenberg ska ha en staty, låt konstnären göra en ny till Rosenberg efter att Zlatans har smälts ner.
Citera
2019-12-01, 23:02
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Redan förra året hånade AS Romas officiella Twitter-konto Zlatan som typexemplet på en illojal person. Och fick stor medhållande respons med över 40 000 likes.

https://twitter.com/ASRomaEN/status/1070782523268042753

Alla utom Zlatanister har länge vetat exakt vad denna råtta går för.
Citera
2019-12-01, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Mycket bra sammanfattning av hur jävla cynisk detta svin är, står och ler vid statyn när han vet att han snart ska avslöja sitt ägande i Hammarby och vill dessutom göra Hammarby till störst i Skandinavien. Smält ner statyn det är det enda rätta, hur många får en staty under sin livstid och så går detta fanskap och gör detta.
Jag hejar inte ens på Malmö men blir förbannad på det utstuderade sättet han verkligen försöker pissa på andra människor.
Om inte alla förstått vad Zlatan går för så borde det vara väldigt tydligt nu, en mycket liten människa.

Markus Rosenberg ska ha en staty, låt konstnären göra en ny till Rosenberg efter att Zlatans har smälts ner.

Precis
Det sjuka var att han var ju här 2017 och delade ut MFF:s 20.e guld iklädd MFF halsduk
Hur man kan vara så cynisk, var det en del av planen det också, alla hyllningar till MFF dom senaste åren

Jag är inte ett dugg förvånad egentligen, men när jag tänker på hur mycket han sympatiserat med MFF dom senaste 4-5 åren gör det att han är bisarrt cynisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in