2019-11-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyntaxGlenn
Trevliga köp!
Blev ett par Sydney.
Har ju redan en liggande. En Gold & blue får det nog bli på GFF med nu
När man får 20% i helgen. Sen får vi se vad bonnen kommer med om det e värt att åka ner dit efter jul.

Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
'
Var du tvungen att skriva det? Var ju tvungen att åka dit nu

gold and blue var dock slut, men dom hade silver and red, väldigt lika men andra färger. Sjuk tårta för att vara för konsument faktiskt.

Va den slut!? Det såg ut att ligga en halv pall minst när jag va där! Kan ju givetvis vart andra tårtor på samma pall.
Citera
2019-11-29, 16:31
Medlem
Citat:
Va den slut!? Det såg ut att ligga en halv pall minst när jag va där! Kan ju givetvis vart andra tårtor på samma pall.

Tror det var så, dom gick och letade på en halvfull pall, men sa att den va slut.
Citera
2019-11-29, 17:23
Medlem
Pyronostalgis avatar
JoHo är duktiga på konsumentpjäser, märks att de jobbar med arrangemang och har genuint intresse.

Raderna med fish hade man kunnat vara utan precis som i Eldorado men en väldigt bra tårta.

Kul fler företag kör BF!
Citera
2019-11-29, 17:25
Medlem
pyro860s avatar
Hur är Sydney i verkligheten? 25mm kan ju både vara som 30mm eller som 20mm när det väl kommer till kritan. Bra pang? Är det en pjäs som imponerar?
Citera
2019-11-29, 17:29
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hur är Sydney i verkligheten? 25mm kan ju både vara som 30mm eller som 20mm när det väl kommer till kritan. Bra pang? Är det en pjäs som imponerar?

Nu har jag aldrig sätt den live. Men däremot på tal om annan pjäs, så är Mustang ifrån Extreme 25mm men känns som en riktigt bra 30mm.

Jag skött Tropicana ifrån Linders, den är 25mm, men kändes som en bra 30mm. Dock är ju detta en F4 tårta, så lite orättvis jämförelse 🤣
Citera
2019-11-29, 17:35
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Nu har jag aldrig sätt den live. Men däremot på tal om annan pjäs, så är Mustang ifrån Extreme 25mm men känns som en riktigt bra 30mm.

Ja, den verkar trevlig. Bonville är ännu vassare, men kostar ju också runt en tusenlapp mer

Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag skött Tropicana ifrån Linders, den är 25mm, men kändes som en bra 30mm. Dock är ju detta en F4 tårta, så lite orättvis jämförelse 🤣

Ska du inte slå till på en Miami?
Citera
2019-11-29, 18:04
Medlem
Citat:

Tycker verkligen den är prisvärd för 800:- Köpte 2 st idag Gillar tempot och snygga krevader.
Här är en mer verklig video: https://www.youtube.com/watch?v=MZ981jjz6W8
Citera
2019-11-29, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
JoHo är duktiga på konsumentpjäser, märks att de jobbar med arrangemang och har genuint intresse.

Raderna med fish hade man kunnat vara utan precis som i Eldorado men en väldigt bra tårta.

Kul fler företag kör BF!

Jag tycker iofs fish effekten är lite rolig och annorlunda . Kanske för jag inte haft den i några andra produkter tidigare. Ska hur som bli skoj att testa JoHo!
Citera
2019-11-29, 19:13
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ja, den verkar trevlig. Bonville är ännu vassare, men kostar ju också runt en tusenlapp mer

Ska du inte slå till på en Miami?

Jag har sätt dom båda live och kan säga ärligt att Mustangen är betydligt mer prisvärd i mina ögon. Just för att den är lite rappare och skjuter salvor i slutet. Bonneville står och tuggar skott efter skott sen går finalen av. Men jag slog till på en Bonneville ändå 😁

Helt ärligt, hade dom skippat effekterna med knall och typ ersatt dom med crossetter eller horse tail hade jag köpt den. Vill ha en helt "ljudlös" om det ska vara.

Funderar dock på att köpa en utav Festivals ljudlösa tårtor i år. Båda är riktigt bra, såg dom på en provskjutning förra året.
Citera
2019-11-29, 19:25
Medlem
Citat:
Jag tycker iofs fish effekten är lite rolig och annorlunda . Kanske för jag inte haft den i några andra produkter tidigare. Ska hur som bli skoj att testa JoHo!

Jag vet inte om det har med åldern att göra, men har börjat uppskatta effekter jag inte gillade innan 😂
Även kometer är nåt jag börjat gilla
Citera
2019-11-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
'
Var du tvungen att skriva det? Var ju tvungen att åka dit nu

gold and blue var dock slut, men dom hade silver and red, väldigt lika men andra färger. Sjuk tårta för att vara för konsument faktiskt.

GFF har inte mycket online, mer irl?
Citera
2019-11-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
GFF har inte mycket online, mer irl?

Har bara varit där en gång så det finns andra som kan svara bättre. Men fick iaf en liten sväng på lagret och jag fick bilden av att det är ungefär det som finns på sidan som är för konsument. Däremot har de mängder för de som har licens/utbildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in