2019-11-28, 22:14
Medlem
JohnJensens avatar
ser fram emot att prova salut raketerna på sidan 4! 59g st

https://issuu.com/s-krudtfireworks/docs/krudtteltet_mega_store_katalog_2019_issuu
Citera
2019-11-28, 22:16
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Zink-raketer kan du köpa i Danmark iallafall..

Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen

https://issuu.com/s-krudtfireworks/docs/krudtteltet_mega_store_katalog_2019_issuu
Blir rätt sugen på att åka över till Danmark, frågan är bara hur sannolikt det är att man torskar.
Citera
2019-11-28, 22:17
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yerro
Blir rätt sugen på att åka över till Danmark, frågan är bara hur sannolikt det är att man torskar.

Skicka över med posten till dig själv, köper du raketer så ta av pinnarna och ta med dem hem.
Citera
2019-11-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen

Säkert fina, men handen på hjärtat, 59g är ju verkligen inget monster till raket.
Citera
2019-11-29, 00:09
Medlem
VemSaDets avatar
Köpte 4 Sydney 3200kr
Hade det förra året ska ha det igen🤷🏻‍♂️

Får se om det blir ett nyår eller inte för mig denna år. Planen är att ha Sydney på något helt annat än nyår. Men men kanske blir ändrade planer.

Något tips på fina fontäner?
Vill ha ganska höga silver, för en trevlig summa. Synd att Linders inte har det på sin hemsida under black friday
Senast redigerad av VemSaDet 2019-11-29 kl. 00:11.
Citera
2019-11-29, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Köpte 4 Sydney 3200kr

Får se om det blir ett nyår eller inte för mig denna år. Planen är att ha Sydney på något helt annat än nyår. Men men kanske blir ändrade planer.

Vill ha ganska höga silver, för en trevlig summa. Synd att Linders inte har det på sin hemsida under black friday

Härligt med 4 Sydney
Själv köpte jag lite blandat det blev:
Trophy
Pulse
Big flip
Invert
Svea har en som heter silver och den ser bra ut.
Tycker också om deras San Francisco som är en lite större fontän med blandade effekter.
Citera
2019-11-29, 07:02
Medlem
Citat:
Köpte 4 Sydney 3200kr

Nya fontänen Popcorn från Linders såg fin ut på film!
Citera
2019-11-29, 08:42
Medlem
Slog till på en Sydney jag med
Citera
2019-11-29, 08:47
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Köpte 4 Sydney 3200kr

Valfri silverfontän ifrån valfritt företag, dom är likvärdiga hos dom olika märkena. Du skulle försöka få tag på zinks monster fontäner, men kostar ju runt en tusenlapp också.

Men ska vi gå längre än bara silver, så tycker Sveas Lyx, Linders popcorn eller Festivals Magic Sky kan vara något. Annars San Francisco ifrån Svea, dock tuggar den på i över 4 min och så kanske man börjar tröttna 😃

Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Härligt med 4 Sydney
Trophy
Pulse
Big flip
Invert
Tycker också om deras San Francisco som är en lite större fontän med blandade effekter.

Bra inköp där 👍
Citera
2019-11-29, 10:45
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Säkert fina, men handen på hjärtat, 59g är ju verkligen inget monster till raket.

Nu är det ju högst osannolikt några riktiga salutraketer men annars vore 59g hyfsade monster till raket i sammanhanget. Zink 901 ligger på 40g och 903 (som faktiskt är jävligt stor) 75g. Motor inkluderat. Men igen, är nog mest i namnet den danska är en ”salutraket” 😁
Citera
2019-11-29, 14:12
Medlem
Citat:
Köpte 4 Sydney 3200kr

Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Härligt med 4 Sydney
Trophy
Pulse
Big flip
Invert

Trevliga köp!
Blev ett par Sydney.
Har ju redan en liggande. En Gold & blue får det nog bli på GFF med nu
När man får 20% i helgen. Sen får vi se vad bonnen kommer med om det e värt att åka ner dit efter jul.
Citera
2019-11-29, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyntaxGlenn
Trevliga köp!
En Gold & blue får det nog bli på GFF med nu
När man får 20% i helgen. Sen får vi se vad bonnen kommer med om det e värt att åka ner dit efter jul.
'
Var du tvungen att skriva det? Var ju tvungen att åka dit nu

gold and blue var dock slut, men dom hade silver and red, väldigt lika men andra färger. Sjuk tårta för att vara för konsument faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in