2019-11-28, 23:23
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaos
Jaha jag som är etnisk svensk ska bli utvisad med då jag tycker att cannabis är bra? Är du från vettet eller? Flytta till nordpolen om du är så anti alltihop. Jag själv röstar på SD men du tar priset. Däremot mördar eller hedersförtrycker man och har väldigt dålig syn på en medmänniska i vårat land tycker jag inte man ska kunna ha möjligheten att bo kvar här.

Nej, du ska straffas om du köper knark. Det förstår du väl själv att du som svensk inte kan utvisas? Har du rökt sönder hjärnan?

Synen på en medmänniska? Du pratar om solidaritet? Det kanske är dags att du kommer ut som sosse? Endast sossar hyser sympati för samhällets bottenskrap. Personligen tycker jag att ni ska hållas borta från allt inflytande.
2019-11-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Det enda som kan hjälpa det här samhället är en avskjutning av alla kriminella invandrare och alla de svaga svenska narkomaner som svansar omkring dessa löss i jakt på nästa tripp. Jävla skitsamhälle.

Jag som är högutbildad funderar verkligen på att flytta från den här jävla ankdammen. Sen kan ni som är kvar slåss inbördes om de skattepengar som inte längre finns. Sverige är ett land som är fyllt till bredden av förlorare.

Lycka till. Mindre konkurrens för arbetssökande, ha de bra. Svenskar har skatteplanerat sedan urminnes tider, sedan om du hamnat efter är väll ditt problem?
Senast redigerad av nicememesbro 2019-11-28 kl. 23:25.
2019-11-28, 23:24
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Lösningar på gängkriminaliteten är att höja straffsatserna och att använda utvisning oftare.

Att göra det lagligt att bruka narkotika vore som att sänka straffmyndigheten till 5år för att man inte vill att gängkriminella unga ska bli dömda för brott ("de är ju bara baaarn"). Det är att totalt vika ner sig som samhälle. En jävla SKAM!

Jag är ute efter en amerikansk modell där livstidsstraff används regelbundet, alternativt att man kopplar rösträtten till medborgarskapet och en anställning (ej subventionerat). Jag är trött på att ni sinnessvaga ska diktera villkoren i samhället. Ni är dumma i huvudet och psykiskt labila. Ni hör hemma på mentalsjukhus!
I Amerika är det inte straffbart att ha restämnen av narkotika i blodet, i Amerika har de heller ingen pissjägare aka Lennart Karlsson.

Allt jag säger kan backas upp av professorer, du är bara en negativ liten fjärt som inte kommer med någon lösning förutom hat. Tack och lov är du och dina gelikar uträknade. Gräset kommer tids nog att säljas av myndigheter istället för Arabiska narkotikahandlare.

Bara för nyfikenhetens skull, varför försvarar du kriminellas rätt att tjäna svarta pengar? Är du själv kriminell?
2019-11-28, 23:27
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonespecifikation
Jag är en nykter och produktiv narkoman. Istället för att kosta staten 2 miljoner så bidrar jag med 600k per år.
Men jag vill att det jag lägger på cannabis varje år (kanske en 1000-lapp, 0 kr på alkohol) skall gå till staten och dess proaktiva preventiva arbete mot de kriminella instället för i fickan på såna som Denho Acar.
Om du hade varit en högbildad person så hade du förstått skillnaden. Kom igen, fly landet istället så slipper vi idioter som du.

Jag vill att staten ska ta en moralisk ståndpunkt med utgångspunkt från våra 1000 åriga kristna ideal och skicka de kriminella till en plats där inte solen skiner. Kriminella svenskar hör hemma i fängelse. Kriminella invandrare ska utvisas. Det är lösningen din jävla libtard.
Senast redigerad av midvintermorker 2019-11-28 kl. 23:36.
2019-11-28, 23:33
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
I Amerika är det inte straffbart att ha restämnen av narkotika i blodet, i Amerika har de heller ingen pissjägare aka Lennart Karlsson.

Allt jag säger kan backas upp av professorer, du är bara en negativ liten fjärt som inte kommer med någon lösning förutom hat. Tack och lov är du och dina gelikar uträknade. Gräset kommer tids nog att säljas av myndigheter istället för Arabiska narkotikahandlare.

Bara för nyfikenhetens skull, varför försvarar du kriminellas rätt att tjäna svarta pengar? Är du själv kriminell?

Jag vill att de som säljer och köper knark ska straffas. Jag vill att samhället tar en moralisk ståndpunkt i detta. Du beter dig som en 5 åring som tjatar på sina föräldrar om att han vill ha en hund och att han heligt och dyrt "lovar att gå ut på promenader med den". Vi som är vuxna vet alla hur den farsen slutar.

På riktigt, du är en skam för vårt land.
Senast redigerad av midvintermorker 2019-11-28 kl. 23:38.
2019-11-28, 23:44
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Jag vill att de som säljer och köper knark ska straffas. Jag vill att samhället tar en moralisk ståndpunkt i detta. Du beter dig som en 5 åring som tjatar på sina föräldrar om att han vill ha en hund och att han heligt och dyrt "lovar att gå ut på promenader med den". Vi som är vuxna vet alla hur den farsen slutar.

Du låter som en trött politiker från tidigt 90 tal som vägrar lyssna på professorer som forskat i ämnet, som sagt, det du säger betyder inte ett skit, du och dina gelikar har redan förlorat kriget, du är bara härinne i forumet för att du vet att det är sant.

Världssamfundet har redan valt sida, och du är på fel sådan, kryp tillbaka från den sten du kom ifrån, slaget är förlorat för din del, jag rekommenderar dig att flytta till Filippinerna (heads up, våldet är värre där med din stenålders retorik).
2019-11-28, 23:45
Medlem
Citat:
Jag vill att staten ska ta en moralisk ståndpunkt med utgångspunkt från våra 1000 åriga kristna ideal och skicka de kriminella till en plats där inte solen skiner. Kriminella svenskar hör hemma i fängelse. Kriminella invandrare ska utvisas. Det är lösningen din jävla libtard.

Jaha, du är en sådan högbildad (det heter f.ö högUTbildad). Som gärna bakåtsträvar 1000 år, så innovativt! Men nu föll allt på plats. Ingen idé att diskutera med dig för inget kan få dig att tänka rationellt utifrån situationen vi har.
Du längtar och trånar tillbaka på något omöjligt kristet och fundamentsliskt. Varför inte gamla testamentet när du ändå håller på?
Men låter dig vara nu vad du än svarar med. Dröm sött!
2019-11-28, 23:45
Medlem
Citat:

"Jag vill, jag vill, jag vill", vem är det som låter som en femåring egentligen? Du vill alltså ha ett samhälle byggt på religiösa värderingar och moral, helt fantastiskt att du inte ser det komiska i det.
2019-11-28, 23:52
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Du låter som en trött politiker från tidigt 90 tal som vägrar lyssna på professorer som forskat i ämnet, som sagt, det du säger betyder inte ett skit, du och dina gelikar har redan förlorat kriget, du är bara härinne i forumet för att du vet att det är sant.

Världssamfundet har redan valt sida, och du är på fel sådan, kryp tillbaka från den sten du kom ifrån, slaget är förlorat för din del, jag rekommenderar dig att flytta till Filippinerna (heads up, våldet är värre där med din stenålders retorik).

Slaget om Sverige är över när såsana sim du värmer min stuga. Idiotsäker värme helt enkelt. Äckliga libtard!
2019-11-28, 23:56
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrasnarran
"Jag vill, jag vill, jag vill", vem är det som låter som en femåring egentligen? Du vill alltså ha ett samhälle byggt på religiösa värderingar och moral, helt fantastiskt att du inte ser det komiska i det.

Det komiska? Jag ser absolut inget komiskt i det eller det här jävla sodom och gomorra till samhälle som ni liberaler har skapat.

Tack som fan för otryggheten och ett samhälle fullt av kriminella och sönderrökta pundare. Riktiga samhällsarkitekter
2019-11-28, 23:58
Medlem
Byzantinsks avatar
Svenska/"svenska" gäng existerar inte av ekonomiska orsaker, så det hjälper givetvis inte att legalisera cannabis för att få bort dem. Det är inte precis som att någon någonsin gjort bedömningen "ska jag skjuta folk, delta i gruppvåldtäkter och sälja knark, eller blir det KTH... Mja, som läget ser ut idag med all den här illegala cannabisen är det nog #2 som gäller."

Gängmedlemmar drivs inte av förnuftiga ekonomiska incitament, utan av en kombination av bristande kapacitet att åstadkomma något vettigt och en vilja att utöva makt och våld mot andra. Det gäller förstås mest tydligt de nya afrika/mellanösterngängen, men egentligen också mer klassiska svennebanankriminella. Sist det kunde vara ekonomiskt rationellt för en icke efterbliven person att vara kriminell i Sverige torde ha varit på Skulerövarnas tid.

Cannabis kommer att legaliseras i vilket fall som helst, bland annat eftersom tobaksbolagen behöver kompensera sina fallande vinster från rökare i västvärlden. Det kommer inte att hjälpa ett skit mot ett skit, men säkert inte heller leda till lika allvarliga problem som vissa försöker måla upp.

Vilken skittöntig och ointressant fråga, förresten, vet inte varför jag kom hit och höll på. Förlåt.
2019-11-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrasnarran

Hens lösning är å andra sidan klockren. Kyrkan skall ta över all makt igen. Häxeri skall brännas. Adeln skall återinföras och alkoholen skall flöda! Och om det händer något våldsamt så skall vi be för dem, precis som de gör i USA varje gång det är skolskjutning.
Jag tror hen också vill tillåta vapen för alla i grundlagen. Då kan vi ta lagen i egna händer och försvara vårt egna hem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in