Citat:
Ursprungligen postat av
Luzern
Ok inga updates på 2 månader nu.
Fick du inte betalt o slutade därför?
De har ju beskrivit sig som en folkrörelse som lever ekonomiskt på alla swishbidrag bla.
Har folkrörelsen och swishen upphört?
Närå, det gick alldeles utmärkt att få in pengar. Planen för insamlingen var hela tiden att använda pengarna på kanpanjverksamhet fram till valet 2018. Så vi planerade och budgeterade efter att vara på noll efter det. Pissdålig lön, men att den ens betalades ut var mest för att någon skulle kunna lägga tid på det administrativa runt kampanjer.
Att jag gick vidare hade mer att göra med att jag gjort det ett par år och blev trött på att bara jobba med att granska ett enskilt politiskt område och parti. IRM har gjort ett sjukt bra jobb.