2019-11-27, 12:13
  #913
Medlem
p1x3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Är interasistme nedlagt? Görs inga uppdateringar mer?

Ingen aning. Jag har inte jobbat med den på över ett år.
Citera
2019-11-27, 12:19
  #914
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Ingen aning. Jag har inte jobbat med den på över ett år.
Ok inga updates på 2 månader nu.

Fick du inte betalt o slutade därför?

De har ju beskrivit sig som en folkrörelse som lever ekonomiskt på alla swishbidrag bla.

Har folkrörelsen och swishen upphört?
Citera
2019-11-27, 12:52
  #915
Medlem
p1x3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Ok inga updates på 2 månader nu.

Fick du inte betalt o slutade därför?

De har ju beskrivit sig som en folkrörelse som lever ekonomiskt på alla swishbidrag bla.

Har folkrörelsen och swishen upphört?

Närå, det gick alldeles utmärkt att få in pengar. Planen för insamlingen var hela tiden att använda pengarna på kanpanjverksamhet fram till valet 2018. Så vi planerade och budgeterade efter att vara på noll efter det. Pissdålig lön, men att den ens betalades ut var mest för att någon skulle kunna lägga tid på det administrativa runt kampanjer.

Att jag gick vidare hade mer att göra med att jag gjort det ett par år och blev trött på att bara jobba med att granska ett enskilt politiskt område och parti. IRM har gjort ett sjukt bra jobb.
Citera
2019-11-27, 13:54
  #916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Att jag gick vidare hade mer att göra med att jag gjort det ett par år och blev trött på att bara jobba med att granska ett enskilt politiskt område och parti. IRM har gjort ett sjukt bra jobb.

Ett enfaldigt perspektiv borde väl ändå fungera rätt bra för enfaldiga personer?

Sjukt bra jobb? Vad har ni åstadkommit, tycker du? Tycker du att samhällsklimatet i Sverige är hälsosamt? Ser prognosen för ett relativt harmoniskt samhälle ljus ut, eh?
Citera
2019-11-28, 17:18
  #917
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
IRM har gjort ett sjukt bra jobb.

Ja verkligen. SD är lika stora som S och majoriteten av LO:s medlemmar är Sverigedemokrater. Nu är det nog inte bara IRM:s förtjänst, men ni har förmodligen dragit ert strå till stacken.
Citera
2020-01-12, 10:29
  #918
Bannlyst
Som sagt detta var ju en folkrörelse enligt dem själva finansierat av swish.

Nu helt nedlagt?
Citera
2020-01-12, 10:35
  #919
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Som sagt detta var ju en folkrörelse enligt dem själva finansierat av swish.

Nu helt nedlagt?
Märkligt att Swishfinansiering tydligen är okej i vissa sammanhang men inte i andra? Den regimtrogna bloggen IRM gör tydligen ’ett sjukt bra jobb’ på sina Swishpengar samtidigt som samma sorts personer anser att Lamotte är en ’Swishhora’.
Citera
2020-01-12, 10:35
  #920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Närå, det gick alldeles utmärkt att få in pengar. Planen för insamlingen var hela tiden att använda pengarna på kanpanjverksamhet fram till valet 2018. Så vi planerade och budgeterade efter att vara på noll efter det. Pissdålig lön, men att den ens betalades ut var mest för att någon skulle kunna lägga tid på det administrativa runt kampanjer.

Att jag gick vidare hade mer att göra med att jag gjort det ett par år och blev trött på att bara jobba med att granska ett enskilt politiskt område och parti. IRM har gjort ett sjukt bra jobb.

Du borde skämmas som varit med på den där resan. Politisk förföljelse är aldrig trevligt.
Citera
2020-01-12, 12:14
  #921
Bannlyst
som sagt Ingen som vet vad som hänt med denna folkrörelse??

är allt nedlagt?? jag gissar pa att de belönats med jobb inom partiet och därför slutat !!

men bara en gissning Inga uppdateringar sker ju längre!!
Citera
2020-01-12, 14:27
  #922
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
som sagt Ingen som vet vad som hänt med denna folkrörelse??

är allt nedlagt?? jag gissar pa att de belönats med jobb inom partiet och därför slutat !!

men bara en gissning Inga uppdateringar sker ju längre!!

Deras hemsida, twitter och instagram har varit inaktiva i flera månader.

Det är endast deras FaceBook-sida som fortfarande håller igång och raljerar mot SD.
Citera
2020-01-12, 15:10
  #923
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Deras hemsida, twitter och instagram har varit inaktiva i flera månader.

Det är endast deras FaceBook-sida som fortfarande håller igång och raljerar mot SD.

skulle tippa att den där henrik ensam sköter Facebook da

verkar inte vara nagot bra kompisgäng bakom interasistmen
Citera
2020-01-12, 15:17
  #924
Medlem
Prayuths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
skulle tippa att den där henrik ensam sköter Facebook da

verkar inte vara nagot bra kompisgäng bakom interasistmen

Dom låg rätt i tiden när dom började och blev garanterat uppbackade rejält finansiellt. I början var det också lättare att hitta några mindre begåvade SD-företrädare i någon kommun som skrev "neger" på Facebook.

Vänstermupparna insåg inte heller hur folk i allmänhet uppfattade invandringen. Nu när S påstår sig vilja minska invandringen är det inte lika lätt att raljera över invandringskritiker. Det var säkert gynnsamt karriärmässigt tidigare men så är det inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in