2019-10-31, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Senaste var en tinder-dejt. Vi had sex i sovrummet medan hennes lille son lekte i vardagsrummet bredvid. Inget att skryta hem med. Jag kom snabbt i missionären med de flesta kläderna på. Sedan tog jag henne bakifrån men kom inte en andra gång. Jag avslutade med att stimulera henne till orgasm med fingrarna. Hon var väldigt våt och oduschad.

Vilken typ av kvinna låter sig bli knullad när hennes grabb leker i rummet bredvid? Han kom dessutom in ca 20 sekunder efter jag drog ut kuken.
Vilken typ av man knullar en kvinna från tinder när hennes lille son leker i rummet bredvid kan man också fundera över.
Citera
2019-10-31, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Vilken typ av man knullar en kvinna från tinder när hennes lille son leker i rummet bredvid kan man också fundera över.

En kåt jävel
Citera
2019-11-01, 00:02
Medlem
Glupafallets avatar
En persisk tjej från Tinder. Vi hade chattat en del innan och haft rätt skoj konversation bl.a. om vems soffa som var bäst att ha sex i. Hade egentligen bestämt att ses på stan men så kunde hon inte och föreslog att jag kunde komma till henne. Vi snackade, drack vin och åt pizza. Hamnade i soffan och hånglade och hade sex. Första gången i livet jag har sex första gången jag träffar någon. Inget jag egentligen siktat på, men ganska kul och trevligt ändå. Inget amazing sex, men men ganske trevligt för att vara första gången man träffar någon. Hon kom först genom att stimulera sig själv efter jag gjort henne ganska våt. Sen kom jag med kondom i henne, hon kom inte igen. Sen myste vi bara och snackade en del. Totalupplevelse 7/10 skulle jag säga. Sexet kanske 5/10. Tycker jag är lite konstig i halsen, hoppas jag inte fick något dåligt av att slicka henne.
Senast redigerad av Glupafallet 2019-11-01 kl. 00:09.
Citera
2019-11-21, 17:38
Medlem
Är sedan ett tag tillsammans med en yngre (jag 40+, hon knappt 30) dam med stor experimentlusta i sängen. Låt oss kalla henne A i det följande. Hon är undergiven och bisexuell, och ville gärna pröva en trekant med en annan undergiven kvinna. Sagt och gjort, i måndags träffade vi en tjej i samma ålder som henne, efter att ha hittat henne på en kontaktsida och idkat sexting ett tag. Henne kallar vi B nedan.

A har långt mörkblont hår, är mån om sitt utseende, 163cm / 65 kg, kurvig stl. 38 - 40, med fasta D-kupor, fantastisk midja och yppig rumpa, helt i min smak. B har också långt, något ljusare blont hår, ca 165cm / 50 kg, ca stl. 34 med A-B kupor. Lite för tunn för mig, egentligen.

Jag började med att befalla båda att klä av sig, och sätta sig på golvet med ansiktet mot varandra. De lydde mitt kommando att börja hångla med varandra. A är erfaren med kvinnor efter flera års lesbiska förhållanden, men det var uppenbarligen ganska nytt för B. Jag satte mig i en låg fåtölj bakom B och låste fast hennes armar bakom ryggen, samtidigt som jag med ett ytterligare fast grepp i hennes nacke och hår kåtade upp henne med dirty talk viskat i hennes öra. Sedan befallde jag A att gå ner på henne. Fast i mitt grepp kunde B inte annat än att stöna ljudligt i min mun under A:s behandling. Hon njöt verkligen mycket, men kom inte. Sedan var det A:s tur att bli slickad, vilket inte riktigt lyckades så bra för B, som verkade ovan. Jag visade henne hur man stimulerar A:s G-punkt med fingret.

Jag hade under tiden också klätt av mig, och avbröt deras lesbiska lek efter ett tag. Vi flyttade oss in till sovrummet, jag satte mig på sängkanten och lät B suga av mig, samtidigt som jag stirrade A djupt i ögonen. A och jag är fortfarande ganska nya som par, så jag var fortfarande osäker på hur hon skulle reagera. Hon verkade verkligen uppskatta anblicken. Till slut fick hon hjälpa B med avsugningen. Jag njöt av den mycket speciella känslan av två ivriga munnar och tungor samtidigt på kuk och pung.

Efter ett tag kommenderade jag A att lägga sig på rygg med rumpan på kanten till min perfekt höga säng, och B i en 69:a ovanpå henne. Sedan tog jag omväxlande A i fittan och B i munnen, även det en favorit...

Jag försökte sätta på A hårt, som hon gillar, medan B slickade henne. Det visade sig dock svårt med koordinationen, så efter ett tag klev B av och såg på medan jag intensivt knullade A till en skriande orgasm. Efter en kort paus för att hämta andan rullade jag på en kondom och tog B i missionären, växlande till ett stenhårt knull i doggy. Hon var skönt trång och stönade högt i madrassen under min behandling, men jag kunde inte få henne att komma. Jag gav till slut upp, tog av kondomen, ställde mig på knä i sängen, lyfte B med ena armen så att hennes ansikte kom att ligga under min pung, och förde A:s mun till min kuk ovanifrån.

A sög mig intensivare än vanligt medan B slickade min pung så gott hon kunde. Det var verkligen galet skönt, och ganska snart sprutade jag vrålande i A:s mun. A svalde det mesta, men en del droppade ner i B:s mun, och jag lät B suga och slicka kuken ren. På just det viset hade jag aldrig kommit förr.

Till sist låg vi mest i en hög och smekte varandra ett tag. Kemin mellan oss (A och jag) och B var inte riktigt på topp, så det blev till slut inte mer, och vi lär inte bjuda in henne igen, även om jag personligen njöt av henne.

Som trekant betraktat kanske en 7/10, eftersom vi inte tände maximalt på varandra och B var mindre erfaren än hon låtit påskina, men för mig personligen en 10/10, då jag fick uppleva nytt. A och jag fick sköna orgasmer, men inte B, vad jag märkte.
Citera
2019-11-26, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Senaste var en tinder-dejt. Vi had sex i sovrummet medan hennes lille son lekte i vardagsrummet bredvid. Inget att skryta hem med. Jag kom snabbt i missionären med de flesta kläderna på. Sedan tog jag henne bakifrån men kom inte en andra gång. Jag avslutade med att stimulera henne till orgasm med fingrarna. Hon var väldigt våt och oduschad.

Vilken typ av kvinna låter sig bli knullad när hennes grabb leker i rummet bredvid? Han kom dessutom in ca 20 sekunder efter jag drog ut kuken.

Ojoj det var en riktig liten slyna hör jag! Så det ska vara... har knullat med en liten tjej som hade den fetischen att hon älskade stor kuk i alla hål.. det är den sortens tjej som jag går igång på. Går inte att vara med en tjej som inte vill få sin fitta knullad som på porrfilm, djupt och hårt! Åh nu jävlar måste jag dra hem en tjej som inte backar för några saker. Finns det någon som ställer upp? Garanti på orgasm inom 2 minuter, annars får ni 10000:-, jag har inte misslyckats ännu... det är en konst att få tjejer att komma.. men det finns så många som har aldrig kommit med en man. Och det är ju förjävligt! Med en liten kuk går det inte att nå dom punkter som gör alla tjejer galna, a-punkten långt in är mycket mer intensiv än g-punkten. Men jag kan förstå att det inte är så kul med hon med en dildo stor som fan som killen blir avundsjuk på.. men det är inte så många som har det problemet att dom kommer för mycket, det har jag varit med om och hon kom av att få 1 cm kuk i hennes fitta som var djup som få.. hon hade en enormt stor dildo som hon inte fick in.. jag lovar att vi försökte! Mer än 35 cm lång och grov som en cola flaska 1,5 liter. Ingen kuk som är så stor.. och jag tänkte att det var en riktig liten slyna detta! Fy fan vad kåt hon var, hon fick mig att komma i alla hål och älskade sperma som fan, har inte kunnat få en kåt tjej som inte har fått kuk i alla hål att spruta fontänorgasm när hon får kuken i botten.. älskar det. Nu ska jag sluta skriva och få mig en slyna, är kåt som fan, det märks nog😉
Citera
2019-11-26, 21:02
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkemisten
Ojoj det var en riktig liten slyna hör jag! Så det ska vara... har knullat med en liten tjej som hade den fetischen att hon älskade stor kuk i alla hål.. det är den sortens tjej som jag går igång på. Går inte att vara med en tjej som inte vill få sin fitta knullad som på porrfilm, djupt och hårt! Åh nu jävlar måste jag dra hem en tjej som inte backar för några saker. Finns det någon som ställer upp? Garanti på orgasm inom 2 minuter, annars får ni 10000:-, jag har inte misslyckats ännu... det är en konst att få tjejer att komma.. men det finns så många som har aldrig kommit med en man. Och det är ju förjävligt! Med en liten kuk går det inte att nå dom punkter som gör alla tjejer galna, a-punkten långt in är mycket mer intensiv än g-punkten. Men jag kan förstå att det inte är så kul med hon med en dildo stor som fan som killen blir avundsjuk på.. men det är inte så många som har det problemet att dom kommer för mycket, det har jag varit med om och hon kom av att få 1 cm kuk i hennes fitta som var djup som få.. hon hade en enormt stor dildo som hon inte fick in.. jag lovar att vi försökte! Mer än 35 cm lång och grov som en cola flaska 1,5 liter. Ingen kuk som är så stor.. och jag tänkte att det var en riktig liten slyna detta! Fy fan vad kåt hon var, hon fick mig att komma i alla hål och älskade sperma som fan, har inte kunnat få en kåt tjej som inte har fått kuk i alla hål att spruta fontänorgasm när hon får kuken i botten.. älskar det. Nu ska jag sluta skriva och få mig en slyna, är kåt som fan, det märks nog😉

Minsann... Du låter som att du kan lära ut ett och annat knep...
Citera
2019-11-26, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Minsann... Du låter som att du kan lära ut ett och annat knep...

Till rätt person, absolut! För inte vara någon som har pojkvän och inte vill vara otrogen trots att han bestämmer över henne och behandlar henne som skit. Då ska man vara hennes hål som tillsammanse med en dildo som hon får hårt in i hennes anal och jag kan svära på att hon blev galen när hon fått sin första fontänorgasm och filmat allt... som hennes pojkvän får se senare 😉
Citera
2019-12-01, 17:46
Medlem
MsBetrayeds avatar
Tinderdejt som kom körandes 280 km för en kväll, hade chattat med honom mindre än en vecka. Efter 5 min låg vi i soffan och knullade som bara den. Ibland klickar man. Vi flyttade så småningom till sängen och fortsatte. Hann med en snabbis på morgonen också. Vi gjorde det i olika tempo, ibland långsamt och innerligt, sedan hårt och intensivt. Gillade. Ger honom 9/10.
Citera
2019-12-01, 18:49
Medlem
I fredes.

Vart på bio med några kompisar, när jag kom hem var frugan kåt, så vi satte igång lite i smyg i sovrummet, då barnen var vakna fortfarande.

Blev ett ordentligt munknull först där jag stog över henne med ett ordentligt tag om håret. Fick dock pausa när minstingen kom in (vi han avbryta då det hörs rätt tydligt i vårt hus när någon är på väg upp för trappan) och ville nått.

Men sen påt igen, och avslutning med analsex då hon har mens denna helgen. Kom stenhårt då jag fick ta henne riktigt hårt (hon liggandes på mage, jag låg över och låste hennes armar och huvud. Hon går verkligen igång på att bli fasthållen), och hon kom strax efter genom att smeka sig själv när jag släppte loss henne och knullade henne lite lugnare innan kuken slaknat.

9/10, då det var både lite oväntat och att jag kom så intensivt, och hon kom skönt hon med.
Citera
2019-12-20, 18:37
Medlem
Glupafallets avatar
En gift tjej från Tinder. Chattat ganska mycket, sågs hos mig första gången. Det var ganska kul, sex var helt ok.
Citera
2020-01-01, 09:49
Medlem
generalconcretes avatar
En 23-årig två barnsmamma från Badoo. Sliten kropp, trots åldern, små hängiga bröst men ett vackert ansikte.

Helt OK sätt att träda in i det nya året men det blir inget mer med henne. Har haft bättre.
Citera
2020-01-02, 00:50
Medlem
Me frugan igår.
Nyårsdan tillbringades i fosterställning i soffan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in