Är sedan ett tag tillsammans med en yngre (jag 40+, hon knappt 30) dam med stor experimentlusta i sängen. Låt oss kalla henne A i det följande. Hon är undergiven och bisexuell, och ville gärna pröva en trekant med en annan undergiven kvinna. Sagt och gjort, i måndags träffade vi en tjej i samma ålder som henne, efter att ha hittat henne på en kontaktsida och idkat sexting ett tag. Henne kallar vi B nedan.
A har långt mörkblont hår, är mån om sitt utseende, 163cm / 65 kg, kurvig stl. 38 - 40, med fasta D-kupor, fantastisk midja och yppig rumpa, helt i min smak. B har också långt, något ljusare blont hår, ca 165cm / 50 kg, ca stl. 34 med A-B kupor. Lite för tunn för mig, egentligen.
Jag började med att befalla båda att klä av sig, och sätta sig på golvet med ansiktet mot varandra. De lydde mitt kommando att börja hångla med varandra. A är erfaren med kvinnor efter flera års lesbiska förhållanden, men det var uppenbarligen ganska nytt för B. Jag satte mig i en låg fåtölj bakom B och låste fast hennes armar bakom ryggen, samtidigt som jag med ett ytterligare fast grepp i hennes nacke och hår kåtade upp henne med dirty talk viskat i hennes öra. Sedan befallde jag A att gå ner på henne. Fast i mitt grepp kunde B inte annat än att stöna ljudligt i min mun under A:s behandling. Hon njöt verkligen mycket, men kom inte. Sedan var det A:s tur att bli slickad, vilket inte riktigt lyckades så bra för B, som verkade ovan. Jag visade henne hur man stimulerar A:s G-punkt med fingret.
Jag hade under tiden också klätt av mig, och avbröt deras lesbiska lek efter ett tag. Vi flyttade oss in till sovrummet, jag satte mig på sängkanten och lät B suga av mig, samtidigt som jag stirrade A djupt i ögonen. A och jag är fortfarande ganska nya som par, så jag var fortfarande osäker på hur hon skulle reagera. Hon verkade verkligen uppskatta anblicken. Till slut fick hon hjälpa B med avsugningen. Jag njöt av den mycket speciella känslan av två ivriga munnar och tungor samtidigt på kuk och pung.
Efter ett tag kommenderade jag A att lägga sig på rygg med rumpan på kanten till min perfekt höga säng, och B i en 69:a ovanpå henne. Sedan tog jag omväxlande A i fittan och B i munnen, även det en favorit...
Jag försökte sätta på A hårt, som hon gillar, medan B slickade henne. Det visade sig dock svårt med koordinationen, så efter ett tag klev B av och såg på medan jag intensivt knullade A till en skriande orgasm. Efter en kort paus för att hämta andan rullade jag på en kondom och tog B i missionären, växlande till ett stenhårt knull i doggy. Hon var skönt trång och stönade högt i madrassen under min behandling, men jag kunde inte få henne att komma. Jag gav till slut upp, tog av kondomen, ställde mig på knä i sängen, lyfte B med ena armen så att hennes ansikte kom att ligga under min pung, och förde A:s mun till min kuk ovanifrån.
A sög mig intensivare än vanligt medan B slickade min pung så gott hon kunde. Det var verkligen galet skönt, och ganska snart sprutade jag vrålande i A:s mun. A svalde det mesta, men en del droppade ner i B:s mun, och jag lät B suga och slicka kuken ren. På just det viset hade jag aldrig kommit förr.
Till sist låg vi mest i en hög och smekte varandra ett tag. Kemin mellan oss (A och jag) och B var inte riktigt på topp, så det blev till slut inte mer, och vi lär inte bjuda in henne igen, även om jag personligen njöt av henne.
Som trekant betraktat kanske en 7/10, eftersom vi inte tände maximalt på varandra och B var mindre erfaren än hon låtit påskina, men för mig personligen en 10/10, då jag fick uppleva nytt. A och jag fick sköna orgasmer, men inte B, vad jag märkte.