Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Nu får du nog vara lite mer korrekt i ditt påstående. Han försvarar inte, han gör bara en dålig jämförelse. Här utvecklar han det han menar vilket jag förstod med en gång: Och detta har han ju faktiskt rätt i.
Han är själv känd för att utnyttja det naiva svenska systemet och misstänkt för terrorsamröre. Och så förvarar han en kurdmördande invandrad bidragsparasit. Han försvara helt enkelt sin "ingrupp" (Asylinvandrana) mot hans "utgrupp" svenska skattebetalarna. Ja han gör en dålig jämförelse för att han verkar lite krokad; men hans motiv är tydliga. Han kommer alltid vara en motståndare till Sverige och svenskarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
NilssonApan
Ja bara korkad verkar stämma. Märkligt dock att han får skämta vidare efter sina terroristkontakter förenade med svartjobb.
Det är väl skattefinansierade myndigheter och andra som betalar folks biljetter eller så hyr de helt sonika in honom. En del kanske är företagsevent men dessa pengar kan nog sina allt eftersom fler får upp ögonen för vilken politik han förespråkar. Jag tror ingen betalar ur egen ficka för att gå och lyssna på honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Precis, trots hög svansföring så är de det fegaste avskrapet på jorden. Det ska bli ett nöja ett skicka ut dem.
Özz är uppenbarligen tondöv. Kul för honom när han strippats på alla ekonomiska resurser och sitter som fårherde uppe i bergen igen. Han och klanen har definitivt gjort sig förtjänta av repatriering på första flyget.
Jag tror faktiskt inte att han kvalificerar som fåraherde. Det kräver en god fysik och att man är härdig mot vädrets makter.