2019-11-24, 17:08
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
För att jag tror Linn är en man. Många skriver att Linn är en transa. Är nu Linn en transa så måste det ju vara en man som försöker se ut som en kvinna. Och inte en kvinna som försöker se ut som en man.

Jag tror Linn har gått längre än att bara sminka sig som en kvinna. Kanske även plastikkirurgi. Att han tar kvinnliga könshormoner. Och att han väljer äta vegansk för att få i sig växtöstrogen. Dagens bögar undviker att äta animaliskt för det ökar testosteronet. Men visst det är ju ett mode idag att trycka i sig östrogenrik mat. De som vill krossa västvärldens starka män propagerar starkt för mat proppad med östrogen för det bryter ner männen både psykiskt och fysiskt. Män ska bli som kärringar.

En våldtäktsman utför inte oralsex på sitt offer. Men om Linn har kuk. Och våldtäktsmannen visste det, eller upptäckte det. Och han gillade det. Så kan han sugit kuken på han. Och om negern är bög så föredrar han att bli knullad själv. Så han suger kuken för att sedan kunna bli knullad själv. Bögar tar kvinnans roll. Bögar gillar att bli knullade inte att knulla... Det är sant. Bögar tar hellre än ger. Finns bögar som inte sätter på... Men gärna blir påsatta. Jag vet hur bögar tänker. Jag studerade dessa på nära håll en gång i tiden.

Registrera dig på QX. Lär dig om hur bögar fungerar. De liksom lever i en annan värld än oss. Dom älskar starka heterosexuella män. Berättar och visar upp allt. Är du redo knulla dessa i arslet så kommer du blir rik som ett jävla troll.

Vafan jag som tänkte ta ett litet avbrott här från Flashback. Kollade igenom min posthistorik. Jag skriver mest om bögar....

Wow. Du är verkligen störd... Det är en helt vanlig tjej.
Citera
2019-11-24, 17:12
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
I Biskop...adress och allt har kommit ut men har inte fått det bekräftat att någon set honom och kan konstatera att det är han. Folk har tydligen varit där också för att ta sig ett "snack" med honom. Vet inte mer.

Ok, tack.
Men ska det vara så svårt?

Gå in i äckelskrapets lägenhet, kartlägg hans familjemedlemmar och umgängeskrets. Och sedan får lokal polis på olika orter och städer leta. Tycker detta borde vara högt prioriterat hos polisen. Är ingen raketforskning att få tag på ett sånt bottenskrap och slödder, kan man tycka.
Senast redigerad av kungarolf 2019-11-24 kl. 17:20.
Citera
2019-11-24, 17:20
Medlem
rex144s avatar
"Control your bitch" brukar negrer säga till andra negrer om deras uppkäftiga brudar,

och denne neger verkligen kontrollerade den här bitchen , ingenting har nämnts om att han höll en kniv mot hennes hals, så man måste bli imponerad att hon inte skrek på hjälp eller slogs , många tjejer idag är vältränade, de gör squats med 60-100kg och inte rädda för att slåss

det måste vara den ultimata kicken att våldta på en burger king toalett en fredag kväll när det är smockat med folk,

efter våldtäkten lämnade han henne utan att hon sprang efter honom skrikandes,
det visar på kyla, han kunde jo strypt henne eller knockat henne för att få tid att lämna burger king
Citera
2019-11-24, 17:24
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
"Control your bitch" brukar negrer säga till andra negrer om deras uppkäftiga brudar,

och denne neger verkligen kontrollerade den här bitchen , ingenting har nämnts om att han höll en kniv mot hennes hals, så man måste bli imponerad att hon inte skrek på hjälp eller slogs , många tjejer idag är vältränade, de gör squats med 60-100kg och inte rädda för att slåss

det måste vara den ultimata kicken att våldta på en burger king toalett en fredag kväll när det är smockat med folk,

efter våldtäkten lämnade han henne utan att hon sprang efter honom skrikandes,
det visar på kyla, han kunde jo strypt henne eller knockat henne för att få tid att lämna burger king

Frågan är om han inte var drogpåverkad. Hans desperata sätt att ställa sig och banka på förrän innan våldtäkten är ju minst sagt udda. Khat?
Senast redigerad av kungarolf 2019-11-24 kl. 17:26.
Citera
2019-11-24, 17:40
Medlem
The BlaBlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Ja absolut, ofta handlar det om bidragsfusk när flera vuxna män bor på samma adress. Min arbetskollega av utländsk ursprung berättade för mig att han.är så besviken på sina landsmän, både släktingar och vänner som alla skriver sig på olika adresser om de har barn ihop. Om nu denna Jacfar har barn? Eller är det andra bidrag som gäller? Eller får Jacfar betalt av sina landsmän för att de är skrivna hos honom? Jacfar har inga skrupler alls. Han enbart skiter på Sverige och alla som gör rätt för sig här. Våldtar och roffar åt sig av allt. Kan han ens någon svenska?

Är väl mer regel än undantag att somalier bidragsfuskar med att skriva sig på en annan adress än barnens morsa. Per vuxen somaliekvinna kan man räkna med 4-5 ungar som vi skattebetalare ska betala underhållsstöd och bostadsbidrag till.
Sök på en random Jacfar/Abdi/Daahir Ahmed och man kan hitta minst 7 vuxna på samma adress, samma lägenhet.

Varför har inte polisen gripit honom än? Han sitter såklart och trycker hos en av sina muslimvänner i Göteborg. Usch, vilket pack som skyddar en serievåldtäktsman.
Citera
2019-11-24, 18:09
Medlem
Qusimotos avatar
Hur vanligt är det att en våldtäksman gör oralsex? kan inte va så vanligt 1 av 10
Citera
2019-11-24, 18:13
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Ja, precis som man inte kan styra över om man reagerar med att fly eller slåss heller, det kommer automatiskt. Fight, flight or frozen fright.

Har läst nånstans att upp emot 70% av våldtagna kvinnor reagerar med frozen fright

Jag tvivlar inte på att många kvinnor blir "frusna". Dels är det chocken, rädslan, men samtidigt ska man inte glömma att våldtäkt också är en vanlig kvinnlig fantasi. Kroppen vill inte aktivt delta, men man vill inte heller kämpa och avbryta. Då är ett passivt "frozen fright" läge det mest rationella. Man anmäler brottet efteråt och intalar sig själv att man är en stark kvinna och överlevare, och den som våldtog är ett äckligt svin. Vilket han också är, missförstå mig inte.
Citera
2019-11-24, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hur vanligt är det att en våldtäksman gör oralsex? kan inte va så vanligt 1 av 10

Hela historien känns konstig. Han försöker gå ner på henne, hon ber han sluta men skyller samtidigt på att hon frös och blev handlingsförlamad? Varför slog hon inte till honom eller bet?

Nej det luktar fortfarande babbeluder om henne.
Citera
2019-11-24, 18:48
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Hela historien känns konstig. Han försöker gå ner på henne, hon ber han sluta men skyller samtidigt på att hon frös och blev handlingsförlamad? Varför slog hon inte till honom eller bet?

Det kallas ÖVERLEVNADSINSTINKT. Överlevnadsinstinkten tar över för många tjejer i sådana här situationer. Om tjejen hade gjort motstånd så hade negern förmodligen bara blivit mer våldsam.

Det känns som att folk har tittat för mycket på film där tjejer drar fram pepparsprayen och sparkar våldtäktsmännen mellan benen.
Citera
2019-11-24, 18:51
Medlem
Citat:

7 av 10 fryser.
” När forskare vid Södersjukhuset och Karolinska Institutet frågade patienter som utsatts för våldtäkt om hur de hade reagerat under våldtäkten, fick de svar som överraskade dem. – Det visade sig att så många som 70 procent hade fått någon form av ”frysreaktion”, de hade blivit som paralyserade, säger Anna Tiihonen Möller, läkare och ansvarig för studien, till Agenda.”

https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/studie-visar-de-flesta-valdtaktsoffer-stanger-av
Citera
2019-11-24, 18:59
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:

Bara att som vegan besöka Burger King tycker jag känns konstigt.
Citera
2019-11-24, 19:03
Medlem
Det här är en väldigt märklig våldtäkt där jag nästan omedvetet tänker att tjejen måste varit med på det och sen när man läser artikeln och ser bilden på henne så känns det som en genuin våldtäkt.

Jag chansar vilt här men jag tror att killen ifråga är en riktig Alfa som helt sonika brutaliserade kvinnan och var så pass rutinerad att hon helt enkelt inte klarade att kämpa emot.

Jag kan ju tycka att det borde vara den enklaste sak i världen att skrika men killen ifråga borde ju inte våldtagit på en mcdonalds toalett just pga. upptäktsrisk.

Således så tror jag att detta inte var hans första rodeo.

Kvinnan bär ingen skuld även då många verkar tycka att hon "fick vad hon förtjänade" för att hon inte lyckades tillkalla uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in