2019-11-23, 14:14
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nån som kan länka en bild på gärningsmannen

MGM:

https://minfil.com/KcP3y2B6nd/F46468CC-47A5-4BA6-AAD4-AE951D78D7F8_jpeg
Citera
2019-11-23, 14:18
Medlem
Jag hittar inte intervjun med henne. Är den borttagen?
Citera
2019-11-23, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
MGM:

https://minfil.com/KcP3y2B6nd/F46468CC-47A5-4BA6-AAD4-AE951D78D7F8_jpeg
Tack. Han borde ju snart vara gripen. Har man bild så.
Citera
2019-11-23, 14:28
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Tröttnar du aldrig på att vara så hatisk? Vi invandrare är här för att stanna och vi kommer ta din fru, era barn, och alla era blonda vackra tjejer. De förtjänar riktiga män, inte beta-svennar som gråter.

OnT: Polisen borde ju ha gripit MGM i detta läget, inga rapporter på att de hållit förhör? Tycker fortfarande att det känns osannolikt att både MGM, och 'BO' (osäkert om det faktiskt rör sig om ett brottsoffer) promenerar ut helt obestört.

Dessutom det faktum att hela berättelsen känns osannolik. Det står en kvinna klart och tydligt precis utanför toaletten, och transan påstår sig ha "försökt knuffa ut" MGM, vilket syns klart och tydligt på aftonbladets första video att han(ja, 'BO' är en transa, född man!) inte gör.

Noterar även att vissa användare påstår att man blir handlingsförlamad när man utsätts för brott. Ja, det kan möjligtvis stämma, om man med säkerhet inte har möjlighet att få omedelbar hjälp. Blir man rånad en sen kväll på en öde gata, så kanske man faktiskt är tyst om GM's hotar med kniv m.m., men inte fan är man tyst och smyger ut, i en överfull restaurang, med leende på läpparna, som herr Linn gör.

Addera dessutom hela drevet, dels att vi har världens första feministiska regering. Utöver detta bör man addera det faktum att METOO drevet nått sådana höjder som man bara kunde drömma om. Jag menar att det är självklart att man, om det faktiskt varit på tal om en överfallsvåldtäkt(det är brottsrubriceringen om hans(Linn) story stämmer), skrikit/omgående bett om hjälp/bett folk fånga MGM.

Nej, detta är inget annat än en falsk anmälan, och bör falla tillbaka på BO enligt falsk tillvitelse, (15 kap BB, 7 §). Får lite vibbar av att MBO(misstänkt BO) följer Linnea Claeson på sociala medier, och boostats i att allt som en kvinna inte är nöjd med, innebär någon form av sexualbrott. Även om det varit ömsesidigt vid akten, så blir det per automatik ett brott om man ångrar sig/inte kändes bra efteråt.

Samtidigt, så är det klart att man inte ljuger om en sån här sak. Dock är det redan flerfaldigt påvisat av rätten att det är ett oerhört vanligt fenomen. Det är en av anledningarna till att så många anmälningar rörande just sexualbrott aldrig tas upp i tingsrätten. De saknar helt enkelt bevisning, eller bedöms av polisens utredare som såpass låg trovärdighet att det inte finns något fog för att driva en utredning.

Så här tror jag att händelseförloppet varit:

Underbar hallucination, har du någonsin sett en snygg svensk blondin som du pratar om med något mena pack? Jag har iallafall aldrig gjort det, sett bra med överviktiga wt brudar som röker blend med tre ungar gåendes bakom eller någon skadad sate från behandlingshem dock, enda kvaliten av kvinnor som dras till de män och etniciter som står lägst i rang utav alla.
Senast redigerad av pulverhonung 2019-11-23 kl. 14:31.
Citera
2019-11-23, 14:32
Medlem
Har man hört någonting nytt? Befinner han sig fortfarande i Sverige eller har han åkt tillbaka till det skithål han ''rymde'' ifrån?
Citera
2019-11-23, 14:35
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Har man hört någonting nytt? Befinner han sig fortfarande i Sverige eller har han åkt tillbaka till det skithål han ''rymde'' ifrån?

Förmodligen är han kvar någonstans här. Gömmer sig hos någon polare eller släkting. Polisen har säkert varit hemma hos honom. Möjligtvis är han hos någon polare i Danmark. Men jag tror han finns i Sverige, sannolikt i GBG.
Citera
2019-11-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Förmodligen är han kvar någonstans här. Gömmer sig hos någon polare eller släkting. Polisen har säkert varit hemma hos honom. Möjligtvis är han hos någon polare i Danmark. Men jag tror han finns i Sverige, sannolikt i GBG.

Att försvara/gömma en våldtäktsman... Lås in idioten som hjälper honom hålla sig gömd också i så fall.
Han delar ju uppenbarligen åsikten att det är okej att våldta hjälplösa tjejer isåfall.

Hade min polare våldtagit någon och bett om att få gömma sig hemma hos mig hade jag anmält honom på direkten.

- Inte för några utav mina polare någonsin skulle våldta någon dock, jag känner bara Svenskar.
Citera
2019-11-23, 14:42
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Att försvara/gömma en våldtäktsman... Lås in idioten som hjälper honom hålla sig gömd också i så fall.
Han delar ju uppenbarligen åsikten att det är okej att våldta hjälplösa tjejer isåfall.

Hade min polare våldtagit någon och bett om att få gömma sig hemma hos mig hade jag anmält honom på direkten.

- Inte för några utav mina polare någonsin skulle våldta någon dock, jag känner bara Svenskar.

Det kan vara så att han är hos någon som inte ens känner till vad han gjort. Många av de här personerna från MENA eller Somalia lever i parallellsamhällen och har ingen kontakt med svenskar eller svenska medier. En del har bott här i över 10 år och kan inte ens prata svenska.

Men han skulle kunna vara hos någon som är hans kompis och som är likadan, som någon av killarna han var med den kvällen. Som är likadana som honom. Polisen bör leta bland släktingar och nära vänner. Det är nog inte några trevliga värderingar de har i de här kretsarna.
Senast redigerad av kungarolf 2019-11-23 kl. 14:45.
Citera
2019-11-23, 14:53
Medlem
Vill bara klargöra saker när det gäller BO.

Så alla gissare, ta och läs detta och sansa er för fan och ta ett steg tillbaka.

BO är en väldigt fin och omtänksam person och definitivt ingen transa som vissa skriver.
BO skulle aldrig någonsin hitta på, eller ens försöka ljuga om en sådan här sak.

Jag känner BO. Så vänligen ta till er det jag skrivit.
Citera
2019-11-23, 14:55
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C10H15NO

Så alla gissare, ta och läs detta och sansa er för fan och ta ett steg tillbaka.

BO är en väldigt fin och omtänksam person och definitivt ingen transa som vissa skriver.
BO skulle aldrig någonsin hitta på, eller ens försöka ljuga om en sådan här sak.

Folk fattar det. Det är en liten procent nättroll som skriver annat. Det får man räkna med på ett forum där vem som helst kan bli medlem, och skriva vad som helst.
Citera
2019-11-23, 15:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C10H15NO

Okej, BO är inte en transvestit (man som klär sig i kvinnokläder).
Men är BO en MTF? (Male to female = transkvinna. Isåfall, pre-op eller post-op? (före eller efter operation av de ädla delarna)
Citera
2019-11-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Okej, BO är inte en transvestit (man som klär sig i kvinnokläder).
Men är BO en MTF? (Male to female = transkvinna. Isåfall, pre-op eller post-op? (före eller efter operation av de ädla delarna)

Skärp dig.

Svar: Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in