Citat:
Haha va? Ska du skylla på att du är trött och att det inte har en betydelse? Det är ju fan inte samma sak ju?
Du la in dina egna ord också? vänta lite är du president trump? Jag vill ha riktigt information inte något hjärntvättat ändrad sanning?
If you can look into it = Om du kan kolla på det
Can you look into it = Kan du kolla på det?
Ser du skillnanden?
Ska prova en sak här. Skulle du vilja ge mig ett glas vin? Är det likadant som att jag säger. Kan du ge mig vin?
Förlåt men jag blir lika förvirrad som att lyssna på biden
Du la in dina egna ord också? vänta lite är du president trump? Jag vill ha riktigt information inte något hjärntvättat ändrad sanning?
If you can look into it = Om du kan kolla på det
Can you look into it = Kan du kolla på det?
Ser du skillnanden?
Ska prova en sak här. Skulle du vilja ge mig ett glas vin? Är det likadant som att jag säger. Kan du ge mig vin?
Förlåt men jag blir lika förvirrad som att lyssna på biden

För det första detta, det vi hänvisar till är inte ett transscript. Det är ett memo.
Så vi dividerar över några ord, från en sak som är precis lika exakt som det jag skriver.
Tydligt bevis att man kan missa ett ord, glömma ett "if" eller inte ta med ett "joe".
Så om detta är viktigt kanske du borde skicka lite eld till Trump med som bara släppt ett "memo"...
HAN skickar ett memo som kan vara hur hjärntvättat som helst.
Men du påpekar irrelevanta saker hos mig..
Du la till ett "vilja" och ett "glas"... så snacka om ett förvränga det jag skrev ggr 2 (!!?)
# "Skulle du vilja ge mig ett glas vin?"
# "Kan du ge mig vin?"
Det finns lika mycket fri vilja i båda de meningarna jag skrev, inte som att det blir ett super krav och det andra är ett totalt frivilligt val där man kan tacka. Båda ger samma effekt...
Eller menar du detta är på samma nivår som en diskussion med barnen
"kan du göra läxan" ...
De svarar "ja" (och sen görs inte läxan)
Är det någon som säger något annat så börjar man prata om något annat