2019-11-23, 03:31
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Lagt in citat och klipp i messet ovan...

ja du, hur ska man tolka detta? En privat advokat oroa sig för sin klient utan prata med presidenten i första hand säger man inte direkt något? faktiskt

Jobbar du på DN?
Citera
2019-11-23, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
Googlade lite och de flesta klippen är ifrån Mainstream media som ljuger mer än trump? Vet inte om jag är sådär hurrande för dina källor och påstående faktiskt Man kan sitta här och snacka hur mycket som helst om saker och ting. Jag personligen skulle låta hela karusellen rulla ut, hade inte sagt upp mig för några luffare hotar med det tyvärr Tror trump följt och inte gjort sig skyldig till sakerna som folk hotar och jaga honom med
Det är min åsikt Hur allvarligt är brotten som Biden familjen har gjort med Korrupta energy bolaget? Tvättat pengar och hållt på? Fast du kanske bara är intresserad av kasta paj på ett håll för att det passar dig?

"Alltså, jag kan tycka att det är så fult gjort att han borde avgå av egen kraft, enligt alla "normala" spelregler, men de följer han inte...hehe
Så räcker det mot konstitutionen...? ... kan tycka det."

Så du tycker att dessa förhören räcker för att visa att han ska avgå? Förhör där flera vittnet sagt nej? Förhör det Ambassador Sondland "TROR" "antog" är tillräckligt med bevis för att han ska avgå? Herregud tur du inte jobbar i rättsalen Jag tror garre har rånat en bank. JAG TROR det så då måste det vara sant Hör du hur det låter?

Så... hur menar du? Har media editerat deras egna ord, det är inspelningar...
Plus det memo de gav ut om samtalet den 25e...

HUR ska du nånstans kunna ändra uppfattning om du inte försöker ta in vad de säger...
Det var tal om att undersöka Bidens.
Det var quid pro quo.

Ukraina har inte hittat något mot Bidens. Du gissar.
Oavsett. Det är inte Bidens som är under luppen.

Vittnesmålen är just det, vittnesmål - är de trovärdiga? Finns det stödjande bevis?

Finns det att nån "Chief of Staff" säger att det varit nånting? Nån advokat som pekar att de visst ville utreda Bidens tex...? ;-)

Finns en hel del gyttja runt detta, men... vad har Trump sagt, vad är si eller så. Är det fel så det räcker...
Men i skiten står Trump.
Citera
2019-11-23, 03:38
Medlem
Citat:
ja du, hur ska man tolka detta? En privat advokat oroa sig för sin klient utan prata med presidenten i första hand säger man inte direkt något? faktiskt

Jobbar du på DN?

Nu vet jag inte riktigt vad du menar, hur handlar det om Trumps som klients - och därav nån nytta av att fråga om Ukraina kan undersöka Bidens...?
Citera
2019-11-23, 03:40
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Lagt in citat och klipp i messet ovan...

"The Other thing, there is lots of talk about Bidens son, that Joe Biden stopped.... can you look into that" [Trump]

vart har du hittat detta? Jag sitter nu och läser igenom samtalet och inget av det står med på vita husets transcirpt

"I would like you to do us a favor though
because our country has been through a lot and Ukraine knows a
lot about it. I would like you to find out what happened with
this whole situation with Ukraine"

"The other thing,
There's a lot of talk about Biden's son,. that Biden stopped the
prosecution and a lot of people want to find out about that so
whatever you can do with the Attorney General would be great.
Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if
you ·can look into it ... It sounds horrible to me."

Vilket transcript ska jag läsa? Adam schiffs?
Varför ändrade du IF YOU CAN LOOK INTO IT. Till att han säger Can you look into it?

IF YOU CAN, inte Can you look into it? Om du ska lägga in ett citat kan du väl skriva rätt?

Förklara dig gärna Jag tycker du kommer med bra saker, hade inte hört rudy innan
Senast redigerad av Mrjobi 2019-11-23 kl. 03:47.
Citera
2019-11-23, 03:43
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Nu vet jag inte riktigt vad du menar, hur handlar det om Trumps som klients - och därav nån nytta av att fråga om Ukraina kan undersöka Bidens...?

Vi pratar väl om samtalet som han hade med presidenten av ukraina? Inte att rudy guilani hade ett prata med ukraina?

Men du ger mig länkar där folk kan göra sina egna tolkningar precis som vittnet gör sina egna tolkningar?

Det jag söker är NÄR PRESIDENTEN TRUMP SÄGER SÅHÄR KOLLA UPP BIDEN? för det är väl det som hela skiten handlar om?
Citera
2019-11-23, 03:50
Medlem
Citat:
"The Other thing, there is lots of talk about Bidens son, that Joe Biden stopped.... can you look into that" [Trump]

vart har du hittat detta? Jag sitter nu och läser igenom samtalet och inget av det står med på vita husets transcirpt

"I would like you to do us a favor though
because our country has been through a lot and Ukraine knows a
lot about it. I would like you to find out what happened with
this whole situation with Ukraine"

"The other thing,
There's a lot of talk about Biden's son,. that Biden stopped the
prosecution and a lot of people want to find out about that so
whatever you can do with the Attorney General would be great.
Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if
you ·can look into it ... It sounds horrible to me."

Vilket transcript ska jag läsa? Adam schiffs?
Varför ändrade du IF YOU CAN LOOK INTO IT. Till att han säger Can you look into it?

IF YOU CAN, inte Can you look into it? Om du ska lägga in ett citat kan du väl skriva rätt?

Förklara dig gärna Jag tycker du kommer med bra saker, hade inte hört rudy innan

haha, trött - sent, har ingen betydelse så, det är samma sak...

Hittade bara en f*d pdf scannad variant av det, så jag fick sitta och läsa av och skriva ned.
la in Joe med
Citera
2019-11-23, 03:56
Medlem
Citat:
Vi pratar väl om samtalet som han hade med presidenten av ukraina? Inte att rudy guilani hade ett prata med ukraina?

Men du ger mig länkar där folk kan göra sina egna tolkningar precis som vittnet gör sina egna tolkningar?

Det jag söker är NÄR PRESIDENTEN TRUMP SÄGER SÅHÄR KOLLA UPP BIDEN? för det är väl det som hela skiten handlar om?

Att han sagt att Bidens är korrupt och borde undersökas, är en sak... det finns säkert massor.
Men har han sagt det i form av att sätta press på Ukraina...det vet vi ju inte.

Alltså, så djupt i syltburken blir det svårt att ta honom. Han har ju hantlangare för skitgörat.
Så, det är svårt att veta om det ord-för-ord är juridiskt sett korrekt, men han är där och sniffar, och rotar, säger saker som är på gränsen - som idag på Fox news.

Nu checkar jag ut...
Citera
2019-11-23, 03:57
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
haha, trött - sent, har ingen betydelse så, det är samma sak...

Hittade bara en f*d pdf scannad variant av det, så jag fick sitta och läsa av och skriva ned.
la in Joe med

Haha va? Ska du skylla på att du är trött och att det inte har en betydelse? Det är ju fan inte samma sak ju?

Du la in dina egna ord också? vänta lite är du president trump? Jag vill ha riktigt information inte något hjärntvättat ändrad sanning?

If you can look into it = Om du kan kolla på det
Can you look into it = Kan du kolla på det?

Ser du skillnanden?

Ska prova en sak här. Skulle du vilja ge mig ett glas vin? Är det likadant som att jag säger. Kan du ge mig vin?

Förlåt men jag blir lika förvirrad som att lyssna på biden
Citera
2019-11-23, 04:02
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Att han sagt att Bidens är korrupt och borde undersökas, är en sak... det finns säkert massor.

Alltså, så djupt i syltburken blir det svårt att ta honom. Han har ju hantlangare för skitgörat.
Så, det är svårt att veta om det ord-för-ord är juridiskt sett korrekt, men han är där och sniffar, och rotar, säger saker som är på gränsen - som idag på Fox news.

Nu checkar jag ut...

Du säger ju fan emot dig själv? Du har ingen som helst bevis att han gjort något.. Du säger han är där på gränsen och sniffar osv.. Ska man inte göra fel för att bli fälld? Eller räcker det med att man ifrågasätter saker?

Du kan ju inte begära att någon ska avsätta sig för han gilla leka med elden och ligger på gränsen? Om jag kör en 1km ifrån gränsen på motorvägen ska jag få böter då med? För jag är jävligt nära olagliga gränsen?

Ja gå du och lägg dig.. tror du behöver sova för vakna upp till sanningen och hålla dig till sanningen och inte skriva egna utsagor och citat Du ser ju hur snabbt det tog att lita upp bevis och fakta? Men det är ju så media fungera har jag märkt Man skriver lite egna berättelser och ändra lite ord så blir allt perfekt Är det någon som säger något annat så börjar man prata om något annat
Citera
2019-11-23, 04:09
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

Nu checkar jag ut...

Natti real fact guy
Senast redigerad av Mrjobi 2019-11-23 kl. 04:24.
Citera
2019-11-23, 09:30
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vad kommer efter Donald Trump?
https://www.svd.se/vad-kommer-efter-donald-trump

Senast i januari 2025 måste Donald Trump att lämna Vita huset
men han kan tänka sig att även sitta en tredje mandatperiod

Donald Trump givetvis.
Men Donald Trump jr i 8 år sedan kan det fortsätta med Eric Trump.

De har redan börjat promota jr.
Citera
2019-11-23, 09:33
Avstängd
Citat:

Nu checkar jag ut...
Ja tack, checka ut!
Nu inser t.o.m de korkade vänsterglobalisterna att sista vagnen lämnat perrongen..loppet är kört!
sista kortet är lagt!
Vad kan vi summera av detta??
När detta kokats ner i ett facit??
Var är BEVISEN?
Jo att viljan på alla tänkbara sätt att sätta käppar i hjulen på något som är väldigt obekvämt i deras agenda kan få demokrater att fullständigt "go bananas" !!
Men som tur är, i denna soppa, uppenbarar sej ordet KARMA!
Demokraterna får förhoppningsvis betala notan. Folket har fått upp ögonen!
TRUMP 2020!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in