Citat:
Ursprungligen postat av
NoelFB
Ja det är väl dem vi lever på?

Likadant finns det undantag för Svea men dem är inte många.
Hur går det med inköps listan då?

Jo, det är förstås sant. Menar mer att det känns som att Sven fått ögonen på sig och därför behövt hålla ordinarie priser
Det är lite svårt i år.. Ska nog försöka att inte handla allt för mycket eftersom det blev en hel del förra året. Armageddon från Hanssons är jag förstås lite sugen på och Boneville från Extreme (dock väldigt saftigt pris) verkar ju också trevlig. Sen var jag sugen på Magic Show Box förra året men det blev Fabulous istället. Någon som hade den? Men avvaktar tills mer nyheter kommit ut. Hade velat ha något från Svea med eftersom det är några år sedan, men får se om där är något som känns värt i år
Sen hade nu 3-4 Fire Action 50sh som man drar av samtidigt varit riktigt trevligt också
Men tror jag ska hålla mig enkelt i år. Köra på det som jag är sugen på och inte köpa massa tårtor med få skott för tempo. Blev väldigt mycket samma typ av effekt förra året och tempot blev lite för snabbt rakt igenom. Delvis mitt eget fel då jag råkade sätta igång flera tårtor samtidigt med elsystemet i ett parti som skulle lugna ner skjutningen. Men vi får se vad det kommer mer för nyheter, och framförallt lite mer filmer
EDIT: Den där Stingray kan inte vara 30mm om man kollar på dimensionerna. Tyckte det väl lät lite för bra vid första anblick