2019-11-22, 12:45
Medlem
mjohan84s avatar
Bara jag som undrar hur en man får till det rent sexuellt med en kvinna som uppenbarligen inte vill ? Sjukt svin
Citera
2019-11-22, 12:46
Medlem
Är hon totalplakat eller vad händer? det är en toalett med folk utanför, inget vapen eller hot nämns i artikeln och han får alltså gå ner på personen ifråga utan nån som helst fightback. Jag kan fatta man fryser i ett läge t.ex på en mörk gata påväg hem men i detta fallet måste hon ju suttit på 2.5 promille för att ha "fryst" när han går in på en toalett. Nån procent självbevarelsedrift måste väl ändå en människa ha. att sen sakta gå ut därifrån för att samla sig före man tar snacket med polisen. Djävulskt skum historia. Jag kan sätta pengar på dem träffats tidigare under kvällen och nåt varit på gång och killen överdrivit vad tjejen ville göra.
Citera
2019-11-22, 12:47
Medlem
Hoppas han åker dit.

Jag kan förstå att hon inte skriker under själva övergreppet då han kan ha hotat, hållit för mun etc.

Men när han lämnar borde hon väl skrika och härja, peka ut honom m.m. Hon visste ju att det fanns gott om folk utanför. Eller?
Citera
2019-11-22, 12:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
ok, fattar precis.

utan motstånd eller tydlig konfrontation så är det ju svårt för en person (oavsett brottstyp elr annan förekomst) att veta att det är fel. om man hårddrar det alltså. en sån förklaring blir ju urvattnad i längden.

Ja helt korrekt. Jag läste om ett fall och såg bilder från övervakningskamera där en ung kille tvingades under hot att ta ut pengar från bankomaten och ge till rånarna. Efteråt ville rånarna tacka och ta i hand. Offret tog dessa i handen och tackade. Konstigt kan man kanske tycka men han var förmodligen paralyserad av rädsla.
Senast redigerad av MeggieCleary 2019-11-22 kl. 12:52.
Citera
2019-11-22, 12:50
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens86
Aldrig försvarat honom. Bara saklig att de måste fram bevis för det ! .

Att det är han som är den misstänkte (vilket du ifrågasätter) hade du förstått om du läst tråden.

Vad som hände inne på toaletten vet varken du eller jag. Fattar du nu?
Citera
2019-11-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Bara jag som undrar hur en man får till det rent sexuellt med en kvinna som uppenbarligen inte vill ? Sjukt svin
Är det en kvinna ? Läste trans innan
Citera
2019-11-22, 13:13
Medlem
Ytterligare ett exempel på paralyserad och chockad kvinna som blir våldtagen av ett as på en toalett .
Herregud ska man ha ett stort jävla spett med sig då man går på muggen. Aset som fångas på film och går ut som om ingenting har hänt. Han måste spanat in henne och kamraten och passar på då kamraten går för att se till deras beställning av mat. Slå ihjäl såna as.

AB
Polisen har fått in många namn

Tick tock snart inplockad och förhoppningsvis bankar dom på honom med handdukslindade händer.
Citera
2019-11-22, 13:15
Medlem
Kan bekräfta att bilderna på MGM och de som florerar på sociala medier stämmer överens. En blyg kille som knappt kunde svenska för 1-2 år sedan han kom hit ifrån somalia som ensamkommande. Kunde aldrig tänka mig att han var en sådan typ av person, otroligt ödmjuk och ”blyg”
Citera
2019-11-22, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defusekit
Kan bekräfta att bilderna på MGM och de som florerar på sociala medier stämmer överens. En blyg kille som knappt kunde svenska för 1-2 år sedan han kom hit ifrån somalia som ensamkommande. Kunde aldrig tänka mig att han var en sådan typ av person, otroligt ödmjuk och ”blyg”

Jaha, kan man få en länk? Är det snabbspåret innan förundersökningsledaren fått tummen ur röven, så är det intressant.
Citera
2019-11-22, 13:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Så i det här fallet var det negern som blev kulturberikad. Jag tror inte killen blev våldtagen. Negern trodde väl det var en kvinna. Nu försöker grabben sätta dit negern. Eller i alla fall få reda på vem negern är. Han vill ju bli knullad. Precis som Fredrik Federley så vill han besöka negern i fängelset.

Det är ju nästan så man tycker synd om dom som kommit till Sverige från andra länder och vill knulla brudar.

Men det här hände ju förr med. Cornelis Vreeswijk blev lurad av bögtransor en gång i tiden. Han skrev ju en låt om det.

Killen hade tur. Han kunde blivit mördad. Otur för oss och för nästa offer... Jävla helvete nu är våldtäktsmännen offer.

Negern kan ju vart en ensamkommande unge. En ung pojke som är med om en sådan förskräcklig händelse som det här. Vad har den personen varit med om för någonting förr? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig?
Citera
2019-11-22, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja helt korrekt. Jag läste om ett fall och såg bilder från övervakningskamera där en ung kille tvingades under hot att ta ut pengar från bankomaten och ge till rånarna. Efteråt ville rånarna tacka och ta i hand. Offret tog dessa i handen och tackade. Konstigt kan man kanske tycka men han var förmodligen paralyserad av rädsla.
Det här kommer ju ALDRIG att ta slut så länge man tackar sin förtryckare. Ibland är det läge att ta lite stryk för att slippa hata sig själv resten av livet. Dessutom medför det här beteendet att förövarna blir mer och mer fräcka, förr skedde överfallsvåldtäkter i mörka skogar utan allmän insyn, nu sker de i tätbefolkade områden under kameraövervakning (!). Kan det ha något samband med att offren ”fryser till is” och inte på något sätt tänker signalera att något hemskt händer dem?

Om jag var tvungen att välja mellan en misshandel eller våldtäkt skulle jag utan tvekan ta stryk. Jag skulle inte vilja leva vidare och älta i huvudet att jag nog borde ha försökt göra motstånd. Kräket som våldtog på toan verkade inte ens fatta att han begick ett övergrepp. Tack så jävla mycket, idiot.
Citera
2019-11-22, 13:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Negern är alltså så hygglig att han går ner på transan och suger innan han sätter på transhoran i tvåan. För det blir han anklagad för våldtäkt. Kul kille den där Linn.
Hmm.. var det alltså en utklädd kille som var offer??
Det hade jag missat, har inte följt fallet så noga.

Stort uppslag i danska Extra Bladet, lite jobbigt för svärjebilden kanske.
https://ekstrabladet.dk/112/linn-blev-voldtaget-paa-et-toilet-paa-burger-king/7883856
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in